حواله ارزی با پی پال

حواله ارزی با پی پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

دو مورد از رایج ترین راه های انتقال پول یا همان حواله ارزی عبارتند از : حواله بین بانکی (سوئیفت) و وسترن یونیون . هر دوی این روش ها امنیت بسیاری دارند اما مدت زمان انجام حواله بین بانکی معمولا بین 2 روز تا 1 هفته است که در مواردی این مدت زمان طولانی به حساب می آید. از طرفی حواله بانکی مشکلاتی دارد که میتوان به عدم دریافت پول توسط گیرنده به علت مشکلات بانکی اشاره کرد. در این میان، یکی از بهترین روش های انتقال پول و دریافت، حواله ارزی با پی پال می باشد.

حواله پی پال

حواله ارزی با پی پال

انتقال پول از طریق حواله وسترن یونیون سرعت خوبی دارد اما هزینه انجام این نوع حواله برای مبالغ پایین زیاد است. این نوع حواله توسط فرد در شعب موجود وسترن یونیون قابل دریافت است که بررسی این مورد خود نیازمند مقاله ای جداگانه است.

مزیت انتقال وجه با پی پال در مقایسه با این دو روش بسیار بالاست. به این صورت که اگر حساب گیرنده محدودیتی نداشته باشد بلا فاصله مبلغ ارسالی را میتواند دریافت کند. هزینه انتقال پول هم توسط پی پال حدود 4.5 درصد است که این مبلغ میتواند با توجه به حساب گیرنده کاهش یابد.

اما حساب پی پال بعضا دارای محدودیت هایی است که انتقال بدون قید و شرط پول جلوگیری میکند که بایستی برای این موارد قوانین داخلی پی پال را به طور کامل مطالعه کرد.

امنیت پی پال

در بین سیستم های انتقال پول، پی پال یکی از امن ترین روشهاست. به صورتی که اگر شما وجهی را از طریق پی پال انتقال دهید و از گیرنده وجه خدماتی که مد نظرتان بوده دریافت نکرده باشید با پیگیری میتوانید وجه خود را پس بگیرید. برای مثال اگر شما کالایی را از سایتی خرید کرده باشید که فروشنده کالا را برای شما ارسال نکرده باشد شما میتوانید شکایتی را نزد پی پال پر کنید. پس از طرح شکایت پی پال به فروشنده اطلاع میدهد و برای ایشان مهلتی را برای پاسخگویی قرار میدهد در صورتی که فروشنده پاسخی ندهد و یا پاسخ قانع کننده ای نداشته باشد پی پال به عنوان قاضی وارد شده و رای را به نفع شما میدهد و پس از آن وجه پرداختی شما عودت داده خواهد شد.

امتیاز 3/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت