خبر مهم برای دوج کوین

خبر مهم برای دوج کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

یک آدرس دوج کوین (DOGE) که تقریباً یک دهه پیش غیرفعال شده بود، بیدار شده است و باعث ایجاد سوء ظن برای فروش در جامعه شده است. در این پست به بررسی این خبر مهم برای دوج کوین می پردازیم.

خبر مهم برای دوج کوین

بینش فعالیت‌های کیف پول توسط پروتکل تحلیل رمزنگاری Whale Alert ارائه شد که نشان داد آدرس دوج کوین در 9.5 سال گذشته واقعاً غیرفعال بوده است. این کیف پول در مجموع شامل 2,002,447 توکن DOGE به ارزش تقریبی 131,178 دلار است.

دلیل واقعی غیرفعال شدن کیف پول های رمزنگاری ناشناخته است و مکاتب فکری زیادی وجود دارد که نمی توان همه آنها را رد کرد. یکی از فرضیات قابل قبول تر این است که صاحبان آدرس ها توکن ها را زودتر دریافت کرده و هودل کرده اند تا قیمت در طول سال ها افزایش یابد و به سود خوبی برسند.

با در نظر گرفتن مدت زمانی که این آدرس غیرفعال بوده است، احتمالاً مالک این توکن ها را ماه ها پس از راه اندازی اولین میم کوین در سال 2013 توسط بیلی مارکوس به دست آورده است و یا برای خرید دوج کوین اقدام کرده است. قیمت توکن در آن زمان هنوز بسیار پایین بود و 2 میلیون توکن DOGE ممکن است ارزش داشته باشد. طبق داده های CoinMarketCap، فقط حدود 424 دلار بر اساس قیمت 0.0002114 دلار به ازای هر توکن در نوامبر 2014 پرداخت شده است.

اگر این فرض HODL درست باشد، آنگاه آدرس فعال شده سود هنگفتی دارد و به این ترتیب، به هر حرکت فروش احتمالی که ممکن است انجام شود اعتبار می دهد.

آیا قیمت دوج کوین تحت تاثیر قرار خواهد گرفت؟

بیدار شدن مجدد آدرس‌های نهنگ غیرعادی نیست و معمولاً تهدیدی برای قیمت فعلی ارز دیجیتال نیستند. با در نظر گرفتن این واقعیت که ارزش بازار Dogecoin اکنون به 9 میلیارد دلار تعیین شده است، معادل دلاری توکن دوج این نهنگ مورد بحث به اندازه کافی بزرگ نیست که بر روی قیمت سکه تأثیر بگذارد.
با به روز رسانی بیداری مجدد که چند ساعت پیش به اشتراک گذاشته شد، دوج کوین به طور قابل توجهی شاهد احیای قیمت خود بود. در زمان نگارش این مقاله، این ارز دیجیتال با قیمت لحظه ای 0.06501 دلار در حال تغییرات قابل توجهی در 24 ساعت گذشته نداشته است.

در دوره هفته تا به امروز، Dogecoin رشد 6.15 درصدی را به ثبت رسانده است که ویترینی از خرید خرده فروشی ثابت است

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT