خرید آنی پی پال

خرید آنی پی پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی‌پال Paypal یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. پی‌پل یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است. پی‌پل در سال 1998 تاسیس شد و عرضه اولیه سهام این شرکت در سال 2002 اتفاق افتاد. برای خرید آنی پی پال می. توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خرید آنی پی پال یا شارژ آنی پی پال

در این روش که به آن سند مانی گفته می شود پول به اکانت پی پال دیگر به صورت مستقیم انتقال داده میشود در این روش برای پرداخت نیاز می باشد ایمیل اکانت پی پال گیرنده وجه را برای ما ارسال کنید یا اینکه اگر قصد شارژ اکانت پی پال خود را دارید کافیست ایمیل پی پال را در فرم ثبت سفارش شارژ پی پال وارد نمایید.

شارژ حساب پی پال

برای شارژ اکانت پی پال به چه مشخصاتی نیاز هست ؟

برای اینکه بتوانید اکانت پی پال را شارژ نمایید نیاز میباشد مشخصات آدرس ایمیل اکانت پی پال را اعلام نمایید. در صورتی که قصد شارژ حساب پی پال شخص دیگر را دارید؛ درخواست ایمیل پی پال یا paypal account نمایید.

کارمزد پی پال چقدر هست ؟

کارمزد پی پال بین ۲.۹ تا ۵.۲ درصد می باشد که این مورد می تواند به دلایل مختلفی متفاوت باشد.

با چه ارزهایی میتوان حساب پی پال را شارژ کرد ؟

مجموعه اول پرداخت با ارزهای دلار , یورو و پوند می تواند حساب پی پال را شارژ نماید.

پس از پرداخت سفارش چه اطلاعاتی به مشتری داده می شود ؟

پس از انتقال پی پال تصویر رسید تراکنش ارسال می شود. این تصویر شامل شماره تراکنش نیز می شود که برای ارایه به شخص یا شرکت مورد نظر جهت تایید واریز و انتقال کافی میباشد.

مدت زمان شارز پی پال چقدر است ؟

پس از ثبت سفارش و پرداخت معادل ریالی از طریق درگاه موجود سایت؛ کارشناسان بلافاصله نسبت به بررسی سفارش شما اقدام می نمایند. مدت زمان انجام سفارشات در مجموعه اول پرداخت ۳۰ دقیقه می باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT