خرید آنی گراف (GRT)

خرید آنی گراف (GRT) در ایران | خرید ارز The Graph

زمان مطالعه < 1 دقیقه

گراف یک فناوری مبتنی بر دفتر توزیع شده یا لجر است که امکان انتقال داده‌ها و اطلاعات مختلف را از یک بلاک چین به یک بلاک‌ چین دیگر فراهم می کند. گراف به به برنامه های غیر متمرکز این امکان را می‌ دهد تا از داده‌های دیگر شبکه‌ها هم استفاده کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را با استفاده از واسطه های قراردادهای هوشمند به اتریوم ارسال نمایند. برای خرید آنی گراف (GRT) در ایران از لینک زیر استفاده نمایید:

خرید آنی گراف (GRT) 

خرید آنی گراف (GRT)

ارز گراف (Graph) یک نرم افزار منبع باز است که برای جمع آوری، پردازش و ذخیره داده ها از برنامه های مختلف بلاکچین به منظور تسهیل بازیابی اطلاعات استفاده می شود. توکن بومی این برنامه ارز Graph است که با نماد GRT شناخته می شود.

ارز گراف داده‌ های بلاکچین را قبل از ذخیره آن در شاخص‌ های مختلف به نام Subgraphs تجزیه و تحلیل و جمع‌ آوری می‌ کند و به هر برنامه‌ ای اجازه می‌ دهد تا درخواستی را به پروتکل خود ارسال کند و پاسخ فوری دریافت کند.

کاربران Graph که خدماتی را به شبکه ارائه می کنند، به نام ایندکسر و دلیگیتور، به پردازش داده ها و انتقال آنها به کاربران نهایی و برنامه ها کمک می کنند.

ارز دیجیتال بومی گراف، GRT می باشد که به منظور اطمینان از یکپارچگی داده های ایمن شده در شبکه آن مورد استفاده قرار می گیرد. هر کاربر، چه ایندکسر، چه دلیگیتور  و یا کیوریتور، باید GRT را برای اجرای نقش‌ های خود استیک کند، و در مقابل، کارمزد هایی از شبکه دریافت کند. Graph توسط برنامه های غیر متمرکر محبوب اتریوم مانند آوه، کرو و یونی سواپ استفاده می شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT