خرید استیبل کوین پی پال با ترانساک

خرید استیبل کوین پی پال با ترانساک آسان می شود

زمان مطالعه 2 دقیقه

ترانساک transak، که زیرساختی است برای پرداخت‌های وب ۳، پشتیبانی از پی پال دلار آمریکا (PYUSD) را آغاز کرد. این اقدام می‌تواند خرید استیبل کوین پی پال را برای برخی از کاربران ارز دیجیتال ساده‌تر کند. ترانساک کمی پس از پشتیبانی از خرید پی پال دلار آمریکا در شبکه سولانا توسط صرافی‌های رمزارز Crypto.com، فانتوم و پکسوز، این قابلیت را ارائه کرده است. در این پست به بررسی خرید استیبل کوین پی پال با ترانساک می پردازیم.

خرید استیبل کوین پی پال با ترانساک

این شرکت در راستای ترویج پرداخت‌های مبتنی بر دارایی‌های دیجیتال، امکان خرید پی پال دلار آمریکا با ارزهای رایج (فیات) را روی پلتفرم خود فراهم کرده است. کاربران می‌توانند برای خرید از سیستم انتقال SEPA یا برنامه‌های پرداخت موبایلی مانند گوگل‌پِی و اپل‌پِی استفاده کنند. ارائه این امکان، بخشی از تلاش‌های ترانساک برای جذب مشتریانی است که تمایل به تجربه پرداخت‌های رمزارزی دارند اما استفاده از نرم‌افزارهای کیف پول دیجیتال برای آن‌ها راحت نیست.

سامی استارت، مدیرعامل ترانساک transak، روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت:

یکی از چالش‌های اصلی برای گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال، دشواری تبدیل ارزهای سنتی به دارایی‌های رمزارزی است. با لیست کردن پی پال دلار آمریکا، ما با استفاده از آشنایی و اعتبار پی پال، مسیری قابل اعتماد برای معامله‌گران ارائه می‌کنیم تا ورود به دنیای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را آسان‌تر کنیم.

ترانساک از زمان راه‌اندازی پی پال دلار آمریکا در آگوست ۲۰۲۳، به جمع پلتفرم‌های رمزارزی پیوسته است که خرید این استیبل کوین را تسهیل می‌کنند. پیش‌تر، در سپتامبر سال گذشته، ونمو پشتیبانی از پرداخت با پی پال دلار آمریکا را آغاز کرد و در ماه مه نیز صرافی‌های رمزارز Crypto.com، فانتوم و پکسوز امکان خرید این استیبل کوین را روی شبکه سولانا فراهم کردند.

با توجه به افزایش به نظر رسیدن استفاده از استیبل‌کوین‌ها، مسیرهای ورود (رمپ‌های ورودی) برای خرید پی‌پل دلار آمریکا (PYUSD) در حال افزایش است. در ماه آوریل، ارزش کل بازار استیبل‌کوین‌های وابسته به دلار آمریکا به ۱۶۵ میلیارد دلار رسید که بالاترین سطح آن در تقریبا دو سال گذشته است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت