خرید جم بازی lordsmobile

خرید جم بازی lordsmobile | خرید از سایت lordsmobile

زمان مطالعه 2 دقیقه

لوردز موبایل Lords Mobile یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی است که توسط استودیو IGG توسعه داده شده است. این بازی به دلیل ماهیت استراتژیک خود بسیار در میان کاربران محبوب شده است؛ به علاوه آنلاین بودن آن نیز توانسته تا حد زیادی هیجان بازی را افزایش دهد. اپلیکیشن بازی لردز موبایل یا نبرد لردها به صورت رایگان در پلتفرم های دانلود برنامه سیستم عامل های اندروید و iOS ارائه شده است. با این حال دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای است. برای خرید جم بازی lordsmobile می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید جم بازی lordsmobile با پی پال

خرید جم بازی lordsmobile

خرید جم بازی lordsmobile

پس از ثبت سفارش از لینک بالا و ثبت آیدی شما در سفارش مورد نظر؛ یک کد و یا رمز برای ارسال خواهد شد. سپس سایر موارد از طریق کارشناس مجوعه با شما هماهنگ خواهد شد.

خرید جم بازی lordsmobile

لردز موبایل یک بازی با گرافیک ساده است که استراتژی قوی را برای برنده شدن در میدان مبارزه می طلبد. در این بازی شما قرار است نقش یک پادشاه یا نجیب زاده را بازی کنید که با دشمنان خود مبارزه می کند و در تلاش است تا قلمرو خود را گسترش دهد. در طی این مبارزه ها می توانید از قهرمانان و شوالیه ها هم برای پیروزی در میدان نبرد کمک بگیرید. به علاوه می توانید نیروهای تازه نفس خود را آموزش داده و برای مبارزه های باشکوه برنامه ریزی کنید.
طراحان بازی Lords Mobile تلاش کرده اند تا شما را در یک نبرد واقع گرایانه قرار دهند. در نتیجه شما همواره نیاز دارید که خلاقیت خود را برای پیروزی به کار بگیرید و از روش های مختلفی برای پیشروی استفاده کنید. سازندگان برای اضافه کردن فضاهای جدید به این بازی، از قدرت شخصیت ها استفاده کرده اند. شما می توانید با رفتن به مراحل بالاتر یا با خرید جم لردز موبایل قدرت این شخصیت ها را فعال کرده و از آن ها استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی