خرید لوازم الکترونیکی تعمیر شده

9 وب سایت برتر برای خرید لوازم الکترونیکی تعمیر شده

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر می‌خواهید در زمینه فناوری امتیاز کسب کنید، لوازم الکترونیکی تعمیر ‌شده ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. در اینجا چند وب سایت برتر وجود دارد که می توانید از آنها خرید کنید. خرید لوازم الکترونیکی تعمیر شده را از سایت های زیر انجام دهید.

خرید لوازم الکترونیکی تعمیر شده می تواند باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما شود. با این حال، مهم است که مطمئن شوید که از وب سایت های معتبر خرید می کنید، زیرا کیفیت اقلام می تواند متفاوت باشد. اما چگونه می دانید کجا باید نگاه کنید؟

خبر خوب این است که تقریباً همه خرده فروشان بزرگ، از آمازون گرفته تا والمارت، فناوری های نوسازی شده را در وب سایت های خود ارائه می دهند.

1.خرید لوازم الکترونیکی تعمیر شده Amazon

آمازون طیف وسیعی از ابزارهای تعمیر شده را با قیمت های عالی از طریق برنامه آمازون Renewed خود ارائه می دهد. بهترین بخش خرید لوازم الکترونیکی تعمیر شده در آمازون، انتخاب محصولات است. از گوشی‌های هوشمند گرفته تا لپ‌تاپ‌ها تا کنسول‌های بازی و موارد دیگر، Amazon Renewed دارای موجودی عظیمی از دستگاه‌های تعمیر ‌شده است.

محصولات بر اساس شرایط (ممتاز، عالی، خوب و قابل قبول) مرتب شده اند و هر محصول دارای نظرات و رتبه هایی است که توسط خریداران قبلی ارسال شده است. اگر از خرید خود ناراضی هستید، آمازون به شما امکان می دهد ظرف 90 روز از تاریخ خرید خود آن را برگردانید یا جایگزینی دریافت کنید.

2. Back Market

Back Market یکی از بهترین بازارهای آنلاین برای لوازم الکترونیکی تعمیر شده است. این خرده‌فروش محصولاتی مانند لپ‌تاپ و کامپیوتر، گوشی‌های هوشمند، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، دوربین‌ها و موارد دیگر را می‌فروشد.

این یک وب سایت کاملا امن برای خرید شما است. تمام محصولات لیست شده در بازار برگشت تست شده و تأیید شده است که 100٪ کارکرد دارند. علاوه بر این، شما یک سال گارانتی و 30 روز مرجوعی رایگان دریافت می کنید. این شرکت همچنین رضایت مشتری را در اولویت برنامه های اقساط، رابط کاربر پسند و سیاست ارسال رایگان قرار می دهد.

3. Best Buy

چه به دنبال خرید یک مک یا یک لوازم خانگی بزرگتر باشید، بخش Best Buy’s Outlet مجموعه ای عالی از محصولاتی دارد که تعمیر و بازیابی شده اند. در حالی که پوشش گارانتی می تواند از محصولی به محصول دیگر متفاوت باشد، همه ابزارها و لوازم خانگی تعمیر شده که توسط BestBuy فروخته می شوند دارای یک خط مشی استاندارد بازگشت هستند.

می توانید انتخاب کنید یا محصول خود را از فروشگاه تحویل بگیرید یا به آدرس شما ارسال شود. علاوه بر اقلام تعمیر شده، Best Buy همچنین محصولات ترخیص کالا، جعبه باز، و محصولات متعلق به قبل را در وب سایت خود به فروش می رساند.

4.خرید لوازم الکترونیکی تعمیر شده Newegg

انتخاب گسترده محصولات تعمیر شده نیوگ چندین دسته را در بر می گیرد و این پلتفرم را به گزینه ای عالی برای علاقه مندان به فناوری و خریدارانی که از بودجه آگاه هستند تبدیل می کند. از لپ‌تاپ گرفته تا تبلت و جاروبرقی و موارد دیگر، گزینه‌های زیادی را در وب‌سایت شرکت پیدا خواهید کرد.

برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه، Newegg نظرات و رتبه بندی مشتریان را برای همه محصولات فهرست می کند. اگر از کیفیت یا ظاهر محصولی که خریداری کرده اید ناراضی هستید، می توانید ظرف 30 روز درخواست بازپرداخت کنید.

5. eBay

برنامه تعمیر شده eBay به شما امکان می دهد تا 50٪ تخفیف برای محصولات برندهای برتر مانند اپل، سامسونگ و Bose و غیره کسب کنید. همه فروشندگان در این پلتفرم تحت یک فرآیند بررسی کامل قرار می گیرند و محصولات نیز بازرسی های چند نقطه ای را پشت سر می گذارند.

بر اساس نتایج آزمایش، به محصولات یک شرط اختصاص داده شده و بر اساس آن قیمت گذاری می شود. محصولات تعمیر شده eBay دارای گارانتی یک یا دو ساله هستند و محصولات توسط فروشنده به صورت رایگان برای شما ارسال می شود. اگر از کالایی که خریداری کرده اید ناراضی هستید، می توانید ظرف 30 روز آن را به شرکت بازگردانید.

6.خرید لوازم الکترونیکی تعمیر شده Walmart

برنامه Walmart Restored ابتکار Walmart برای کمک به مشتریان برای کشف و خرید محصولات تعمیر شده با کیفیت با قیمت پایین است. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات از جمله تلویزیون، لپ تاپ، دوربین، هدفون، پروژکتور سینمای خانگی، تهویه مطبوع پنجره ای و غیره را ارائه می دهد.

برای اطمینان از کیفیت درجه یک، خرده فروش فقط با فروشندگان و تامین کنندگان تایید شده کار می کند. علاوه بر این، تمام محصولاتی که در وب‌سایت Walmart Restored فهرست شده‌اند به صورت حرفه‌ای بازرسی، تمیز و آزمایش می‌شوند. مشتریان همچنین می توانند محصولاتی را که به صورت رایگان خریداری کرده اند ظرف 90 روز از تاریخ خرید بازگردانند.

بهترین بخش در مورد برنامه Walmart’s Restored این است که می توانید مرتباً معاملاتی را در مورد محصولات تعمیری شده پیدا کنید، که به این معنی است که ارزش پول خود را بهتر می کنید.

7. Gazelle

Gazelle یک خرده فروش تجارت مجدد است که در خرید و فروش لوازم الکترونیکی متعلق به قبل تخصص دارد. این شرکت اجناس مستعمل را از مشتریان خریداری می کند که پس از بازرسی 30 نقطه ای انجام می شود. محصولاتی که استانداردهای تست دقیق Gazelle را پاس می کنند در وب سایت آن فروخته می شوند.

در حالی که Gazelle ممکن است طیف گسترده ای از محصولات نداشته باشد، این شرکت اغلب معاملات خوبی را برای مک بوک ها، تلفن های هوشمند و iPad های تعمیر شده ارائه می دهد. این خرده‌فروش 30 روز ضمانت بازگشت وجه برای همه محصولات خود و ارسال رایگان به اکثر ایالت‌های ایالات متحده ارائه می‌کند.

همچنین اگر محصولی که می خواهید خریداری کنید خارج از بودجه شما باشد، می توانید از برنامه های پرداخت Gazelle استفاده کنید.

8. Sonos

اگر به دنبال خرید یک بلندگو، نوار صوتی، یا مجموعه استریو یا سینمای خانگی هستید، Sonos یک گزینه عالی است. هر محصول تعمیر شده ای که در سایت شرکت ذکر شده است تحت آزمایش کامل کیفیت قرار می گیرد.

بهترین بخش این است که Sonos همان گارانتی را در مورد محصولات تعمیر شده ارائه می دهد که برای محصولات کاملاً جدید ارائه می دهد. محصولات تعمیر شده با کلیه لوازم جانبی، اسناد و قطعات تعویضی ضروری در بسته بندی های بکر به فروش می رسد.

هنگامی که از طریق وب سایت Sonos خرید می کنید، از مزایای اضافی مانند ارسال رایگان و مرجوعی نیز برخوردار خواهید شد.

9.خرید لوازم الکترونیکی تعمیر شده Nintendo

اگر از علاقه مندان به نینتندو هستید و به دنبال خرید یک سیستم سوییچ هستید، پیشنهادات تعمیر شده نینتندو مکانی عالی برای جستجو هستند. تمامی اقلام تعمیر شده در وب سایت دارای یک ضمانت استاندارد یک ساله هستند و در صورت خرید بالای 50 دلار، ارسال رایگان ارائه می شود.

اگرچه برخی از محصولات ممکن است لکه‌های ظاهری جزئی داشته باشند، اما برای اطمینان از عملکرد کامل آن‌ها توسط شرکت آزمایش شده‌اند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که هنگام خرید از نینتندو، محصولی با کیفیت دریافت خواهید کرد.

مطمئن شوید که وسایل الکترونیکی تعمیر شده شما کاملاً آماده هستند

دستگاه های تعمیر شده معمولاً مقرون به صرفه تر از محصولات جدید هستند. این می تواند به شما کمک کند اقلام باکیفیت را با قیمت کمتری گیر بیاورید. با این حال، مشکل این است که شما نمی توانید مطمئن باشید که محصول قبل از رسیدن به شما چگونه استفاده شده است.

این می تواند منجر به مشکلاتی در عملکرد دستگاه شود یا مجبور شوید به محصولی بسنده کنید که دارای لکه های ظاهری بسیار قابل مشاهده است. با این حال، شما می توانید چنین مشکلاتی را تنها با خرید محصولات از فروشندگان قابل اعتماد، مانند موارد ذکر شده در بالا، برطرف کنید.

علاوه بر این، قبل از تصمیم گیری، حتما به بررسی محصولات مختلف نگاه کنید. اگر چندین بررسی یک ستاره را مشاهده کردید، ممکن است یک پرچم قرمز باشد. همچنین، برای اطمینان از اینکه محصول تعمیر شده ای که خریداری می کنید مطابق با استانداردهای کیفی شما است، قبل از تصمیم گیری، فهرستی از مواردی که باید بررسی کنید تهیه کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT