خرید کالا فیزیکی از آمازون در ایران

خرید کالا فیزیکی از آمازون در ایران

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت آمازون، یک بازار آنلاین و پلت‌فرم تجارت الکترونیکی است که از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان محسوب می‌شود. این سایت تقریبا در همه کشورها (از جمله کشورهای همسایه مانند ترکیه و امارات) فعال است و به‌همین دلیل تمام مردم دنیا می‌توانند اجناس خود را از طریق آن فروخته و یا خرید کنند. برای خرید کالا فیزیکی از آمازون در ایران، می توانید از خدمات سایت اول پرداخت بهرهمند شوید.

خرید کالا فیزیکی از آمازون در ایران

اگرچه به دلیل تحریم‌ها، آمازون به ایران مستقیما خدمات ارائه نمی‌دهد، اما با توجه به نزدیکی ترکیه و امارات به ایران، خرید از فروشگاه آمازون این کشورها، مقرون‌به‌صرفه‌است.

شما می‌توانید هر محصولی را از آمازون امارات خریداری کنید. اما خرید برخی از محصولات بیشتر به‌صرفه هستند:

  • محصولاتی که اصل‌بودن آن‌ها برای شما مهم است: به دلیل تحریم‌ها و رواج قاچاق در ایران، اعتماد به اصالت محصولات فروخته‌شده در فروشگاه‌ها سخت است. اما با سفارش از آمازون امارات، می‌توانید از اصل‌بودن کالا اطمینان داشته باشید.
  • کالاهایی که در امارات ارزان‌تر هستند: اگر به‌دنبال خرید از آمازون در ایران هستید، کالای مورد نظر را در ایران نیز سرچ نمایید. گاهی برخی از کالاها در آمازون با تخفیف فروخته می‌شوند و خرید آن‌ها کاملا به‌صرفه است.
خرید کالا فیزیکی از آمازون در ایران

خرید کالا فیزیکی از آمازون در ایران

  • کالاهایی که در ایران موجود نیست: بسیاری از کالاها به دلایلی مانند تحریم و سیاست‌های داخلی واردات، در ایران موجود نیستند، با خرید از آمازون امارات می‌توانید به‌راحتی این کالاها را خریداری کرده و تحویل بگیرید.
  • کالای برند: بسیاری از برندها در ایران موجود نیستند و یا کالاهای آن‌ها با قیمت بسیار زیاد بدون حراج در ایران فروخته می‌شود. اما شما می‌توانید این کالاها را با قیمت مناسب و اطمینان از اصل‌بودن آن در آمازون خریداری کنید.

اگر قصد خرید از آمازون در ایران را دارید همین حالا شروع کنید. کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را با استفاده از خدمات سایت اول پرداخت به‌راحتی پرداخت و درب منزل تحویل بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT