دریافت وام با ضمانت طلا در یک ساعت

دریافت وام با ضمانت طلا در یک ساعت

زمان مطالعه 6 دقیقه

وام همیشه یکی از نیازهای مهم و اساسی افراد برای انجام اموراتی از قبیل خرید کالا، راه‌اندازی کسب‌و‌کار، ساخت خانه، انجام سفر و ده‌ها مورد دیگر است. در طی چندسال اخیر، دریافت وام با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شده است و نیاز به سپرده‌های سنگین و هنگفتی دارد. این موضوع باعث شده است بسیاری از افراد نیازمند وام، قید دریافت آن را بزنند و از روش‌های جایگزین، سرمایه لازم را کسب کنند. این روش‌های جایگزین خود نیز یا سرمایه کافی ندارند و یا خطرات زیادی ایجاد می‌کنند. همین موضوع بهانه‌ای شد تا به معرفی روش دریافت وام با ضمانت طلا از معتبرترین مؤسسه مالی اعتباری بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

وام با ضمانت طلا چیست و چه مزایایی دارد؟

وام با ضمانت طلا ازجمله روش‌های دریافت وام است که فرد دریافت‌کننده، به‌ازای میزان وام دریافتی، مقدار مشخصی طلا به‌عنوان تضمین قرار می‌دهد. این شیوه نسبت‌به روش‌هایی مثل تضمین با سپرده مزیت‌های مختلفی دارد که بسیاری از افراد را مجاب به دریافت آن کرده است. در ادامه، برخی از مهم‌ترین مزیت‌های وام با طلا را بررسی خواهیم کرد.

تثبیت ارزش سپرده

در روش‌های مختلف دریافت وام، اغلب بانک‌ها مبلغی تحت‌عنوان سپرده تضمین از وام‌گیرنده دریافت می‌کنند و پس از بازپرداخت وام، این سپرده جهت برداشت آزاد می‌شود. مشکل اصلی این کار را می‌توان کاهش ارزش سرمایه و سپرده نسبت‌به سال دریافت وام دانست؛ اما در وام‌های مبتنی‌بر ضمانت طلا، اصولاً ارزش یک قطعه طلا کاهش پیدا نمی‌کند و پس از بازپرداخت وام می‌توان اصل سرمایه خود را با ارزش معادل همان روز دریافت کرد.

ضرر و زیان کمتر

وام با ضمانت طلا یک مزیت مهم دیگر نیز دارد؛ اغلب افراد هنگام نیاز به سرمایه، طلاهای بی‌استفاده خود را به فروش می‌رسانند که این موضوع یعنی پذیرش ۱۵ الی ۳۰ درصد اجرت طلاساز، ۷ درصد سود طلافروش و ۹ درصد مالیات که این مبلغ روی‌هم‌رفته چیزی معادل ۳۰ تا ۴۵ درصد از ارزش طلاهای شما خواهد بود که ضرر آن غیرقابل‌جبران است. اما در وامی که مبتنی‌بر سپرده‌های طلای شما داده می‌شود، چنین ضررهایی وجود نخواهد داشت.

دریافت سریع وام (بدون دسته‌چک و ضامن)

دریافت وام با ضمانت طلا در یک ساعت

دریافت وام با ضمانت طلا در یک ساعت

اگر برای دریافت وام به بانک مراجعه کرده باشید، قطعاً می‌دانید که با چه فرآیند پیچیده و طولانی‌مدتی درگیر خواهید بود. بانک حجم زیادی سرمایه، مدارک و ضامن از شما می‌خواهد که ممکن است گاهاً دریافت یک وام تا ۶ ماه به‌طول بیانجامد، اما در وام با ضمانت طلا، کل زمان موردنیاز برای دریافت وام فقط ۱ ساعت است؛ این‌چنین، شما می‌توانید سرمایه دریافتی را در مدت‌زمان کوتاهی برای مصارف خود استفاده و سریع‌تر نتیجه لازم را دریافت کنید.

دریافت وام با مبالغ بیشتر

طلا ذاتاً یک سرمایه باارزش تلقی می‌شود و استفاده از آن به‌عنوان وثیقه می‌تواند امکان دریافت وام با مبالغ بالاتر را هم فراهم کند. در مقایسه با سایر روش‌ها، وامی که با تضمین طلا دریافت می‌شود، می‌تواند دست شما را برای تصمیمات بزرگ‌تر باز بگذارد و سرمایه و اعتبار لازم را در اختیارتان قرار دهد.

حفظ مالکیت طلا

اگر با سند خانه، کارخانه یا هر ملک دیگری از بانک وام بگیرید، بانک صاحب ملک شما می‌شود و تا پایان بازپرداخت وام، تمام حق و حقوق شما بر ملکتان نقض می‌شود؛ زیرا شما دیگر صاحب چیزی نیستید (برخلاف وام با ضمانت طلا) و این موضوع باتوجه‌به تخلفات موردی و سابقه بد برخی از بانک‌ها در عدم عودت ملک دریافتی (در ازای بازپرداخت کامل وام)، می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد. این درحالی است که وام طلا، نقض یا انتقال مالکیتی ندارد و طلای دریافتی نیز در صندوق امانات نگهداری می‌شود.

نرخ بهره پایین‌تر

بانک‌ها در بازپرداخت وام معمولاً بهره زیادی دریافت می‌کنند که این موضوع در بعضی موارد حتی سودآور بودن چنین وامی را هم زیرسؤال می‌برد. بااین‌حال، وامی که با ضمانت طلا دریافت می‌شود، با نرخ بهره پایین‌تری همراه است که این موضوع رضایت طولانی‌مدت دریافت‌کنندگان وام را به‌همراه دارد.

انعطاف‌پذیری در بازپرداخت

برخلاف بانک‌ها، وامی که مؤسسات اعتباری مختلف اعطا می‌کنند، همواره با انعطاف‌پذیری بیشتری در بازپرداخت همراه است، اما در بانک‌ها، قوانین سخت‌تر و پیچیده‌تری برای اعطای وام در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، وام با ضمانت طلا می‌تواند مشکلات رایج همیشگی در بحث بازپرداخت را نیز برطرف کند.

دریافت وام با طلا برای چه کسانی مناسب است؟

دریافت وام با ضمانت طلا در یک ساعت

دریافت وام با ضمانت طلا در یک ساعت

وامی که تضمین طلا داشته باشد برای طیف‌های مختلفی از افراد مناسب است که برخی از آن‌ها شما موارد زیر هستند:

  • کسانی که طلای بلااستفاده دارند و نیازمند یک وام فوری هستند.

  • کسانی که ضامن کارمند، دسته چک یا سرمایه مالی هنگفت ندارند.

  • کسانی که توان سپرده‌گذاری طولانی‌مدت در بانک را ندارند.

  • کسانی که نیاز به تأمین مالی در محدوده زمانی کوتاهی دارند.

موارد مذکور تنها ۴ دسته از افراد موردبحث است؛ بااین‌حال، ممکن است هرکس بنابر شرایط خاص خود، چنین وامی را بهتر از دیگر وام‌ها تشخیص دهد و اقدام به دریافت آن کند. در این ۴ حالت شما لزوماً نیاز به طلا به‌عنوان تضمین نخواهید داشت و با مواردی مثل سند خودرو، سند خانه یا حتی سند سیم‌کارت نیز می‌توانید وامی مشابه وام با ضمانت طلا (با همان شرایط) دریافت کنید.

برای دریافت وام با تضمین طلا چه مدارکی لازم است؟

شما تنها به ۳ چیز نیاز دارید:

  • کارت شناسایی

  • طلای مورد نیاز

  • فاکتور خرید طلا

  • دسته چک (اجباری نیست ولی داشتن آن در کاهش سود پرداختی ماهانه تأثیر دارد).

دریافت این وام چقدر زمان می‌برد؟ روال دریافت آن چگونه است؟

دریافت این وام حداکثر ۱ ساعت زمان می‌برد. پس از ارائه هر سه مورد خواسته‌شده، طلای شما محک زده می‌شود تا ارزش واقعی آن تعیین گردد؛ سپس، در صندوق امانات قرار می‌گیرد و پس از تعیین مبلغ موردنیاز و مدت‌زمان لازم برای بازپرداخت آن، یک قرارداد رسمی به‌صورت قانونی و شرعی زیر نظر وکیل رسمی دادگستری به امضای طرفین می‌رسد.

حداقل و حداکثر مبلغ وام چقدر است؟

این مؤسسه حداقل مبلغ وام را ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته است و حداکثر مبلغ آن را نیز براساس ارزش سند تعیین می‌کند. بنابراین، در وام با ضمانت طلا هرچقدر دارایی و سرمایه شما ارزش بیشتری داشته باشد، می‌توانید وام با مبالغ بالاتری را دریافت کنید.

آشنایی با مؤسسه حقوقی توانگر و خدمات مختلف آن

توانگر یک شرکت سرمایه‌گذاری و پرداخت سرمایه به‌صورت وام و آزاد است که ۱۷ سال سابقه تخصصی در این زمینه دارد. این مجموعه تنها شرکت ثبت‌شده در این زمینه محسوب می‌شود که خدمات پرداخت وام و سرمایه به‌روش‌های مختلف را ارائه می‌دهد. حضور تیمی باتجربه و متخصص از برترین وکلای پایه یک دادگستری نیز بر کیفیت خدمات‌دهی آن تأثیر فراوانی داشته است.

انواع خدمات پرداخت سرمایه این مجموعه را می‌توان اعطای وام با سند خانه، سند ماشین، سند سیم‌کارت، وام با سفته، وام آزاد، وام فوری و وام با ضمانت طلا دانست. این مجموعه همواره در تلاش بوده است تا فرآیند ثبت درخواست و اعطای وام را به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهد و همچنین زمان دریافت آن را نیز به کمتر از یک ساعت کاهش دهد. اگر به یک وام فوری، راحت و مناسب نیاز دارید، توانگر در خدمت شماست.

چرا باید خدمات مؤسسه توانگر را انتخاب کنیم؟

توانگر با درک عمیق از شرایط پرمشکل بازار وام بانکی و سختی‌ها و چالش‌های مختلف در دریافت آن، خدمات مالی مختلف خود را با ساده‌ترین شرایط ممکن و در سریع کمترین موردنیاز شما ارائه می‌کند. برخی از مهم‌ترین مزیت‌های این مجموعه شامل موارد زیر است.

فعالیت در یک محیط رسمی و قانونی

با هدف رشد و ارتقا هرچه بیشتر و ایجاد یک بستر مناسب برای انتفاع دوطرف، مدیران مؤسسه توانگر، تمام مراحل و روال انجام کار را در یک محیط امن و قابل‌اعتماد انجام می‌دهند تا ضمن ارائه وام با ضمانت طلا و دیگر اعتبارات مالی، رضایت شما را بیش‌ از پیش جلب کنند.

راهنمایی و مشاوره تخصصی

این مجموعه در کنار شماست تا اگر ابهام، مسئله یا چالش خاصی برای دریافت این وام‌ها دارید، در قالب جلسات مشاوره‌ای، توضیحات کامل و دقیقی برای هر بخش ارائه شود و تمام موارد مبهم برطرف گردد. این مشاوره کاملاً رایگان و به‌صورت اختصاصی خواهد بود.

ارائه اعتبارات متنوع

یکی از اقدامات مثبت و مؤثر این مؤسسه، تنوع‌بخشی به نوع اعتبارات ارائه‌شده است که باعث می‌شود قشر مختلفی از مردم با نیازهای متنوع به وام‌های کوچک، بزرگ یا فوری، از توانگر سرمایه لازم را دریافت کنند و در بخش‌های موردنیاز خود به مصرف برسانند.

درصدهای اعتباری منصفانه

این مجموعه بر روی سرمایه‌هایی مثل طلا (برای اعطای وام با ضمانت طلا) یا سند خانه و ماشین، درصد‌بندی منصفانه‌ای انجام می‌دهد تا بتوانید از حداکثر ظرفیت سرمایه خود، وام و اعتبار لازم را دریافت کنید. این موضوع یعنی شما برخلاف بسیاری از بانک‌ها و مراجع دیگر، می‌توانید بیشترین دریافت وام را داشته باشید.

سخن نهایی

در این مطلب، به دریافت وام با طلا، مزیت‌های مختلف آن، نحوه دریافت آن، شرایط و مقررات و دیگر موارد مربوطه به آن پرداختیم. اگر به هر دلیل امکان دریافت وام بانکی برای شما محیا نیست، می‌توانید به وب‌سایت مؤسسه حقوقی توانگر مراجعه فرمایید و بهترین اعتبار موردنیاز خود را دریافت کنید.

این مجموعه خدماتی همچون وام با طلا، با سند خودرو، با سند خانه، با سند سیم‌کارت، با سفته، وام فوری، وام آزاد و موارد مختلف دیگری از انواع وام‌ها را با لحاظ کردن شرایط خاص و نیازهای مختلف شما ارائه می‌دهد تا از دریافت چندین وام از چندین مؤسسه بی‌نیاز شوید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT