میم‌ کوین مومو (MUMU)

دلایل رشد عجیب میم‌ کوین مومو (MUMU)

زمان مطالعه 2 دقیقه

طی یک سال گذشته، معاملات میم‌کوین‌ها در شبکه سولانا به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته و ارزش بازار توکن‌هایی مانند بانک (BONK)، سگ کلاه‌دار (Dogwithhat) و پاپ‌کت (POPCAT)، از زیر ۱ میلیون دلار به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده است. در ادامه به بررسی دلایل رشد عجیب میم‌ کوین مومو (MUMU) می پردازیم.

دلایل رشد عجیب میم‌ کوین مومو (MUMU)

در همین حال، خرید ۲.۴ میلیون دلاری میم‌کوین مومو (MUMU) سولانا توسط یک نهنگ در روز پنج‌شنبه گذشته، توجهات را این‌بار به این ارز دیجیتال جلب کرده است.

مومو یکی دیگر از میم‌کوین‌های سولانا است که به آرامی به سمت ارزش بازار ۱۰۰ میلیون دلاری حرکت کرده و نهایتاً طی هفته جاری به این مهم دست یافته است.

قیمت این میم‌کوین در نتیجه خرید اخیر، یک جهش لحظه‌ای را ثبت کرد که ارزش بازار آن را تا ۸۲۰ میلیون دلار افزایش داد. با این حال، پس از این جهش، قیمت و ارزش بازار به شرایط عادی خود بازگشته‌اند.

میم‌ کوین مومو (MUMU)

میم‌ کوین مومو (MUMU)

با توجه به اینکه خرید مشابهی در روزهای اولیه راه‌اندازی میم‌کوین سگ‌ کلاه‌دار به وقوع پیوسته بود، کارشناسان و معامله‌گران شروع به مقایسه این دو میم‌کوین‌ کرده‌اند.

در ژانویه ۲۰۲۴، زمانی که قیمت سگ‌ کلاه‌دار در حال افزایش بود، یک خرید عظیم ۸.۶ میلیون دلاری به وقوع پیوست که باعث شد قیمت آن در عرض چند ثانیه تقریباً سه برابر شود.

میم‌ کوین مومو (MUMU)

میم‌ کوین مومو (MUMU)

در آن زمان، این خرید مورد انتقاد جامعه سولانا قرار گرفت و بسیاری بر این باور بودند که خریدار این توکن‌، سرمایه‌گذاری بدی انجام داده است. با این حال، در ادامه و با افزایش قیمت این توکن، ده‌ها میلیون دلار سود عاید خریدار شد.

حال، تحلیلگران و سرمایه‌گذاران انتظار دارند که روند مشابهی نیز برای مومو تکرار شده و قیمت این میم‌کوین نه تنها تا سقف لحظه‌ای ایجاد شده در پی خرید نهنگ، بلکه بسیار بیشتر از آن افزایش پیدا کند.

در حال حاضر، قیمت میم کوین مومو به محدوده ۰.۰۰۰۰۷۷ دلار رسیده که یک رشد ۱۰۵ درصدی نسبت به هفته گذشته دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت