دلایل رشد قیمت توکن FTT

دلایل رشد قیمت توکن FTT

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت توکن FTT، توکن بومی صرافی رمزارزی FTX، در 24 ساعت گذشته بیش از 35 درصد افزایش یافته است. در این پست به دلایل رشد قیمت توکن FTT می پردازیم.

دلایل رشد قیمت توکن FTT

این رشد پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه این شرکت فرآیند درخواست از افراد علاقه‌مند را برای راه‌اندازی مجدد صرافی FTX آغاز کرده، رخ داده است. راه‌اندازی مجدد بالقوه صرافی FTX می‌تواند توسط سرمایه گذاران تأمین مالی شود و شرکت وام‌دهنده بلاک‌چین Figure یکی از نهادهای علاقه‌مند به این کار است. پس از سقوط صرافی FTX در نوامبر 2022، FTT روند نزولی زیادی داشته است.

دلایل رشد قیمت توکن FTT

دلایل رشد قیمت توکن FTT

جان ری، مدیرعامل فعلی و مدیر ارشد بازسازی FTX و بدهکاران وابسته به آن، از حامیان جدی طرح احیای FTX بوده و از تیم مدیریت سابق به دلیل افزایش سپرده‌های مشتریان و سوء‌استفاده از وجوه مشتریان انتقاد کرده است. ری ادعا کرد که FTX در نوامبر 2022 در هنگام تشکیل پرونده حمایت از ورشکستگی 8.7 میلیارد دلار بدهکار بوده است، اما او و همکارانش تاکنون حدود 7 میلیارد دلار از دارایی‌های نقدی خود را بازیابی کرده‌اند.
ایده احیای FTX از سوی نام‌های شناخته‌شده در دنیای مالی، از جمله Tribe Capital، که در نظر داشت یک کمپین جمع‌آوری سرمایه 250 میلیون دلاری را رهبری کند، حمایت شده است. روند جدید مناقصه برای راه‌اندازی مجدد صرافی FTX شایعات در مورد احتمال راه‌اندازی مجدد این صرافی را تشدید کرده است که منجر به افزایش قیمت FTT شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT