دلایل ریزش ارزهای دیجیتال ۹ تیر

دلایل ریزش ارزهای دیجیتال ۹ تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC) و ارزش کلی بازار رمزارزها (TOTALCAP) پس از رد شدن از سطوح مقاومت بلندمدت خود، کاهش یافت. یک مطالعه که اخیراً توسط Solidus Labs انجام شده نشان می‌دهد که معاملات داخلی در حوزه رمزارزها در توکن‌های جدید بسیار شایع است. ۵۶ درصد از همه‌ی لیستینگ‌های توکن‌های جدید نشانه‌هایی از معاملات داخلی را نشان می‌دهد. در این پست به دلایل ریزش ارزهای دیجیتال ۹ تیر می پردازیم.

دلایل ریزش ارزهای دیجیتال ۹ تیر

در تاریخ ۱۵ ژوئن، ارزش کلی بازار رمزارزها (TOTALCAP) با یک جهش قابل توجه، سطح ۹۸۰ میلیارد دلار را به عنوان حمایت قابل اعتماد تأیید کرد. پس از پنج روز، این شاخص از یک کانال موازی نزولی عبور کرد و در تاریخ ۲۳ ژوئن به اوج ۱.۱۷ تریلیون دلار رسید.

<yoastmark class=

با این حال، قیمت پس از آن کمی کاهش یافت و با مشکلاتی در عبور از سطح مقاومت ۱.۱۵ تریلیون دلار مواجه شد. در تاریخ ۲۰ ژوئن، قیمت بیت کوین از خط مقاومت نزولی عبور کرد و پس از سه روز به بیشترین مقدار ثبت‌شده سالانه‌ خود به مقدار ۳۱,۴۳۱ دلار رسید.
با این حال، علی‌رغم شکست خط مقاومت، قیمت نتوانست بالاتر از ناحیه مقاومتی در سطح ۳۰,۴۰۰ دلار قرار بگیرد. به جای آن، در حال حاضر با مشکلاتی در این سطح روبه‌رو است و احتمال کاهش وجود دارد.

دلایل ریزش ارزهای دیجیتال ۹ تیر

دلایل ریزش ارزهای دیجیتال ۹ تیر

در صورت بروز برگشت کوتاه‌مدت در قیمت، نزدیک‌ترین حمایت در سطح ۰.۳۸۲ فیبوناچی واقع شده که به ارزش ۲۹,۰۰۰ دلار است.
در مقابل، اگر قیمت ادامه روند صعودی را داشته باشد سطح مقاومت بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد، ۳۵,۰۰۰ دلار است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT