ارزهای دیجیتال مورد نظر علاقه نهنگ ها

ارزهای دیجیتال مورد نظر علاقه نهنگ ها

زمان مطالعه 2 دقیقه

آخرین داده‌های WhaleStats نشان می‌دهد که 100 نهنگ برتر اتریوم دارای 49.62 تریلیون توکن شیبا هستند که آنها را بدون احتساب استیبل‌کوین‌ها و توکن بومی اتریوم، بزرگ‌ترین دارنده این رمزارز در پرتفوی خود می‌کند. این امر نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در انتخاب‌های سرمایه‌گذاری این نهنگ‌ها است که به طور سنتی از اتریوم و سایر رمزارزهای معتبر حمایت می‌کردند. در این پست به بررسی ارزهای دیجیتال مورد نظر علاقه نهنگ ها می پردازیم.

ارزهای دیجیتال مورد نظر علاقه نهنگ ها

نرخ توکن‌سوزی اخیر شیبا نیز به محبوبیت آن کمک کرده است. بیش از 341 میلیون توکن، با افزایش نزدیک به 7 هزار درصد، در یک روز سوزانده شد. این امر کمک کرده است تا رمزارز شیبا به یک فرصت سرمایه‌گذاری بسیار جذاب برای این نهنگ‌ها تبدیل شود.

ارزهای دیجیتال مورد نظر علاقه نهنگ ها

ارزهای دیجیتال مورد نظر علاقه نهنگ ها

در حالی که افزایش ذخایر توکن شیبا در میان نهنگ‌های اتریوم قابل توجه بوده، توجه به این نکته مهم است که این نهنگ‌ها هنوز دارایی‌های رمزارزی گسترده‌ای را در اختیار دارند که اتریوم، USDC و تتر در میان آنها هستند. در مجموع، این سرمایه‌گذاران دارای 3.12 میلیون اتریوم، 788 میلیون توکن USDC و تقریباً 707 میلیون توکن تتر هستند که تنوع پرتفوی آنها را برجسته می‌کند.

خرید آنی شیبا

پیدایش شبکه آزمایشی لایه 2 شیباریوم یا همان Puppynet نیز نقطه عطف مهمی برای اکوسیستم شیبا است. این شبکه، آمار قابل توجهی از بیش از 20 میلیون تراکنش در 16 میلیون کیف پول را ثبت کرده است و به طور پیوسته به سمت انتشار گسترده‌تر برنامه‌ریزی‌شده برای ماه‌های آینده حرکت می‌کند. این یک توسعه حیاتی برای اکوسیستم شیبا است که در حال حاضر روی شبکه اتریوم در حال اجرا است. البته علی‌رغم اینکه یک بلاکچین بسیار امن و غیرمتمرکز است، در مقیاس پذیری و توان تراکنش هنوز اشکالاتی دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT