دلایل رشد ۵۰ درصدی میم کوین گوریل (GORILLA)

دلایل رشد ۵۰ درصدی میم کوین گوریل (GORILLA)

زمان مطالعه < 1 دقیقه

در حالی میم کوین محبوب بانک (BONK) شبکه سولانا در روزهای اخیر شاهد افت قیمت خود بوده، قیمت میم کوین گوریل (GORILLA) در دو روز گذشته یک رشد قابل‌توجه ۵۱ درصدی را تجربه کرده و در حال حاضر، به سطح ۰٫۰۰۷۷ دلار رسیده است. به دنبال این رشد قیمتی، گوریل بار دیگر به جمع رمزارزهای ترند بازار پیوسته و جایگاه دوم این جدول را به خود اختصاص داده است. در این پست به بررسی دلایل رشد ۵۰ درصدی میم کوین گوریل (GORILLA) می پردازیم.

دلایل رشد ۵۰ درصدی میم کوین گوریل (GORILLA)

این پروژه مبتنی بر اتریوم، به عنوان ترکیبی از سیستم سواپ بین زنجیره‌ای و لانچ‌پد IDO (عرضه اولیه دیفای)، به لطف کاربرد واقعی آن مورد توجه قرار گرفته است.

دلایل رشد ۵۰ درصدی میم کوین گوریل (GORILLA)

دلایل رشد میم کوین گوریل (GORILLA)

افزایش قیمت GORILLA در ماه دسامبر را تا حدودی می‌توان به لیست شدن آن در صرافی‌های شناخته‌شده و معتبری مانند MEXC و Gate.io نسبت داد. با لیست شدن در این صرافی‌ها، دسترسی معامله‌گران به GORILLA افزایش یافته و تقاضا برای آن از سوی سرمایه‌گذاران بیشتر می‌شود.
از دیدگاه تکنیکال، میم کوین گوریل اخیرا از منطقه حمایتی در حدود ۰٫۰۰۵۷ دلار، بازگشتی قوی داشته است. علاوه بر این، قیمت GORILLA در حال تشکیل یک الگوی پرچم صعودی در نمودار یک ساعته است – الگویی که اغلب نشان‌دهنده افزایش بیشتر قیمت است.

coinmarketcap

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT