دلایل پامپ ۲۰۰ درصدی AEUR

دلایل پامپ ۲۰۰ درصدی AEUR

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بایننس پس از اینکه ارزش استیبل کوین Anchored Coins Euro با نماد اختصاری AEUR پس از لیست شدن در این صرافی ۲۰۰ درصد افزایش یافت، تصمیم به بازپرداخت زیان کاربران و متوقف کردن معاملات این استیبل‌کوین گرفت. در این پست به بررسی دلایل پامپ ۲۰۰ درصدی AEUR می پردازیم.

دلایل پامپ ۲۰۰ درصدی AEUR

بر اساس اطلاعیه این صرافی در تاریخ ۶ دسامبر، بایننس قصد دارد به کاربرانی که AEUR را با ارزش بالا خریداری کرده و نتوانسته‌اند آن را پس از توقف معاملات به فروش برسانند، خسارت پرداخت کند.

کاربرانی که تحت تأثیر این اتفاق زیان دیده‌اند، مبلغ اضافی نسبت به ارزش استاندارد (یک AEUR برابر با ۱.۰۸ تتر) دریافت خواهند کرد. پس از آنکه AEUR در صرافی بایننس لیست شد، توجه کاربران را به خود جلب کرد. با این حال، برخی از کاربران در زمان خرید آن، متوجه نشدند که AEUR یک استیبل کوین است.

تقاضا به صورت کوتاه‌مدت افزایش یافت و این امر منجر به نوسان قیمتی این ارز شد. نوسانات این استیبل کوین بر قیمت‌گذاری جفت‌های معاملاتی مختلف AEUR از جمله بیت کوین (BTC) نیز تأثیر گذاشت.

صرافی بایننس بیان داشت که برای جلوگیری از ضررهای احتمالی برای سایر سرمایه‌گذاران، زمان از سرگیری جفت معاملات اسپات AEUR به طور جداگانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معامله این استیبل کوین در حال حاضر در بایننس متوقف شده است.استیبل کوین AEUR توسط Anchored Coins، شرکت فین‌تک مستقر در سوئیس، پشتیبانی می‌شود.

توسعه‌دهندگان این استیل کوین ادعا می‌کنند که هر AEUR “با ذخایر انحصاری در بانک‌های دارای مجوز FINMA سوئیس، با نسبت ۱:۱ پشتیبانی می شود.” استیبل کوین‌های این شرکت در حال حاضر بر روی شبکه‌های اتریوم (ETH) و زنجیره هوشمند BNB ضرب می‌شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT