دانلود ویدیوی استریمینگ

5 بهترین ابزار برای دانلود ویدیوی استریمینگ از هر وب سایتی

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر ISP شما مقدار مجاز داده ماهانه شما را محدود کند، استریمینگ ویدیو می تواند گران باشد. دانلود ویدیوی استریمینگ را یاد بگیرید.

راه حل این است که ویدیوهای آنلاین را برای تماشای آفلاین بارگیری کنید، به شما این امکان را می دهد که هر چند بار که می خواهید بدون هدر رفتن داده، ویدیوها را دوباره تماشا کنید. ابزارهای مختلف برای دانلود ویدیوهای آفلاین می توانند به شما در انجام کار کمک کنند.

در اینجا برخی از بهترین ابزارها برای ضبط و دانلود ویدیوها برای تماشای آفلاین وجود دارد.

1.دانلود ویدیوی استریمینگ Video DownloadHelper

موجود در: کروم، فایرفاکس و اج.

سایت های پشتیبانی شده: YouTube، Facebook، Instagram، Vimeo، Dailymotion، Lynda، Twitter، Udemy و صدها سایت دیگر.

Video DownloadHelper به راحتی یکی از مفیدترین افزونه های مرورگر برای دانلود ویدیوهای استریمینگ است که تا به حال نصب کرده اید. نقطه ضعف (نوعی) این است که باید آن را روی مرورگر خود نصب کنید. اگر در حال حاضر افزونه‌های متعددی را اجرا می‌کنید، آخرین چیزی که به آن نیاز دارید، یکی دیگر است که کروم را کندتر می‌کند. اما اگر روزانه ویدیوهای متعددی را دانلود می کنید، Video DownloadHelper قطعا ارزش آن را دارد.

افزونه دکمه ای را در کنار نوار آدرس مرورگر شما اضافه می کند. هر زمان که با یک ویدیوی آنلاین مواجه شدید، کافیست روی دکمه دانلود هر ویدیویی در صفحه فعلی کلیک کنید. از کادر پاپ آپ برای تصمیم گیری در مورد ذخیره آن در کامپیوتر خود استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که نسخه Chrome افزونه نمی تواند ویدیوهای YouTube را دانلود کند. اگر این همان چیزی است که می خواهید، از نسخه فایرفاکس استفاده کنید.

2. +4K Video Downloader

موجود در: ویندوز، مک و لینوکس.

سایت های پشتیبانی شده: YouTube، Facebook، Vimeo، Flickr، Dailymotion و چندین سایت دیگر.

+K Video Downloader4 ساده ترین ابزار برای فیلم برداری از یک وب سایت است. اگر می‌خواهید گزینه‌ای بدون دردسر که نیاز به تلاش نزدیک به صفر از جانب شما دارد، آن را توصیه می‌کنیم. به سرعت کار می کند و دانلود شما را کاهش نمی دهد، به علاوه دستیابی به آن آسان است.

فقط URL یک ویدیوی آنلاین را کپی کنید و آن را در +4K Video Downloader جای‌گذاری کنید. می‌توانید برای دانلود هر ویدیوی موجود لینک هایی به فهرست‌های پخش YouTube یا کانال‌های YouTube جای‌گذاری کنید (+4K Video Downloader یکی از بهترین سایت‌های ما برای دانلود لیست‌های پخش YouTube است).

در واقع، حتی می‌توانید در کانال‌های YouTube مشترک شوید و ویدیوهای جدید را به‌طور خودکار دانلود کنید. همچنین می‌توانید حاشیه‌نویسی‌ها و زیرنویس‌ها را در ویدیوهای YouTube دانلود کنید.

دانلود ویدیو در 8K، 4K، 1080p، p720 یا کمتر در دسترس است (البته تا زمانی که ویدیوی منبع با آن وضوح آپلود شده باشد). علاوه بر این، می توانید فیلم ها را با فرمت های MP4 یا MKV نیز دانلود کنید. یا فقط می‌توانید بخش صوتی را با فرمت‌های MP3، OGG یا M4A دانلود کنید.

به یاد داشته باشید، +4K Video Downloader یک برنامه پولی است، بنابراین برای باز کردن قابلیت های بیشتر باید آن را خریداری کنید.

3.دانلود ویدیوی استریمینگ Freemake Video Downloader

موجود در: ویندوز، مک

سایت های پشتیبانی شده: YouTube، Facebook، Liveleak، Veoh، Vimeo، Dailymotion و ده ها سایت دیگر.

Freemake Video Downloader یکی از محبوب ترین ابزارهای دانلود آنلاین ویدیو برای هر سایتی است. استفاده از آن آسان است و تا آنجا که به گزینه های کیفیت و قالب مربوط می شود، نسبتاً انعطاف پذیر است. با این حال، یک نقطه ضعف بزرگ این است که شما فقط می توانید ویدیوهای K4 را دانلود کنید. علاوه بر این، تا زمانی که در یکی از برنامه های پولی برنامه مشترک نشوید، نمی توانید چیزی بالاتر از p720 دانلود کنید.

علی‌رغم این کاستی‌ها، ویدیوها را می‌توان در قالب‌های انگشت شماری از جمله AVI، 3GP، FLV، MKV، MP4 و WMV دانلود کرد. اگر فقط بخش صوتی را می خواهید، فیلم ها را می توان با فرمت MP3 نیز دانلود کرد. فرآیند واقعی فقط به URL ویدیو نیاز دارد—فقط آن را کپی و در آن جای‌گذاری کنید.

4.دانلود ویدیوی استریمینگ JDownloader

موجود در: ویندوز، مک و لینوکس.

سایت های پشتیبانی شده: تقریباً هر سایتی با پخش ویدئو.

JDownloader یک دانلود کننده استریم است اما با پیچ و تاب. شما نشانی وب هر صفحه‌ای را که ویدیویی در آن وجود دارد، می‌گیرید، آن را در برنامه جای‌گذاری می‌کنید و صفحه را برای همه ویدیوهایی که می‌تواند شناسایی کند، اسکن می‌کند. شما باید انتخاب کنید که کدام یک از ویدیوهای شناسایی شده را می خواهید بارگیری کنید.

نکته خوب در مورد JDownloader این است که شما به URL مستقیم یک ویدیوی خاص نیاز ندارید. به عنوان مثال، یک مقاله MakeUseOf با پنج ویدیوی تعبیه شده بگیرید، و همه آنها برای دانلود در دسترس خواهند بود. برای یافتن URL مستقیم ویدیو نیازی به جست و خیز نیست. این باعث می‌شود که گرفتن چندین ویدیو در یک زمان بدون دردسر باشد.

با این حال، رابط JDownloader قدیمی به نظر می رسد و از این رو می تواند برای برخی گیج کننده باشد. برای شروع، LinkGrabber را در بالا و سپس Add New Links را در پایین انتخاب کنید. سپس برنامه شما را راهنمایی می کند که چگونه دانلود خود را شروع کنید.

5.دانلود ویدیوی استریمینگ Youtube-dl

موجود در: ویندوز، مک و لینوکس.

سایت های پشتیبانی شده: YouTube، Facebook، Crunchyroll، Metacafe، Vimeo، Dailymotion و هزاران سایت دیگر.

Youtube-dl ابزاری برای کاربران پیشرفته ای است که با استفاده از خط فرمان راحت هستند. اگر رابط های گرافیکی را ترجیح می دهید، از سردرد خود خلاص شوید و فقط از یکی از موارد ذکر شده در بالا استفاده کنید.

اما اگر با ابزارهای خط فرمان مشکلی ندارید، youtube-dl بیشترین انعطاف را نسبت به هر ابزار دانلود ویدیو ارائه می دهد. با این حال، برای داشتن یک منحنی یادگیری غیر پیش پا افتاده به اندازه کافی پیچیده است، بنابراین برای خواندن مستندات آماده شوید، در غیر این صورت گم خواهید شد.

همچنین می‌توانید youtube-dl-gui را امتحان کنید، که یک رابط کاربری غیررسمی است که برای ویندوز و لینوکس در دسترس است. علیرغم منحنی یادگیری شیب‌دار، youtube-dl می‌تواند ویدیوهای استریمینگ را از پلتفرم‌های انتخابی مانند Crunchyroll بارگیری کند.

ویژگی ها شامل چندین پارامتر انتخاب ویدیو و کیفیت، پردازش لیست پخش، محدودیت نرخ دانلود، بارگیری دسته ای ویدیو، نامگذاری خودکار فایل ها، گنجاندن تبلیغات و دانلود زیرنویس (برای سایت هایی مانند YouTube) است.

فرمت های زیر پشتیبانی می شوند: 3GP، AAC، FLV، M4A، MP3، MP4، OGG، WAV و WEBM.

دانلود فیلم ها از هر سایت

هر یک از ابزارهای بالا به شما کمک می کند اگر به صورت آنلاین با ویدیویی روبرو شدید و می خواهید آن را در دستگاه خود ذخیره کنید، کار را انجام دهید. اولین گزینه، Video DownloadHelper، دانلود آسان ویدیوی استریمینگ را در مرورگر شما امکان پذیر می کند.

اگر برنامه‌های مستقل را ترجیح می‌دهید، از 4K Video Downloader+، Freemake Video Downloader یا JDownloader استفاده کنید. Youtube-dl برای کاربران پیشرفته ای است که از خط فرمان راحت استفاده می کنند، اگرچه این یکی از قوی ترین راه حل ها است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT