دوره های رایگان هوش مصنوعی

بهترین دوره های رایگان هوش مصنوعی برای اثبات آینده شغلی شما

زمان مطالعه 4 دقیقه

تنها یک راه برای اطمینان از اینکه مال شما یکی از آنها نیست وجود دارد: یاد بگیرید چگونه از هوش مصنوعی استفاده کنید. بهترین دوره های رایگان هوش مصنوعی را در ادامه بشناسید.

خوشبختانه، بسیاری از منابع رایگان وجود دارد که می توانید از آنها برای یادگیری در مورد هوش مصنوعی استفاده کنید و بدانید که چگونه می توانید از آن در زندگی و گردش کار خود استفاده کنید.

برای کسانی که به هوش مصنوعی تسلط دارند، فرصت های بزرگی در انتظار است. بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان به‌شدت افراد با دانش هوش مصنوعی را استخدام می‌کنند و حقوق‌هایی تا 900000 دلار در سال ارائه می‌کنند.

در اینجا 8 مورد از بهترین دوره های رایگان هوش مصنوعی وجود دارد که می توانید امروز در آنها ثبت نام کنید.

1. گوگل: مقدمه ای بر مسیر یادگیری مولد هوش مصنوعی

دوره رایگان گوگل در زمینه هوش مصنوعی مولد، مروری بر مفاهیم هوش مصنوعی مولد، از مبانی مدل‌های زبان بزرگ تا اصول هوش مصنوعی مسئول ارائه می‌دهد.

2. لینکدین: الزامات شغلی در هوش مصنوعی

با دوره رایگان هوش مصنوعی LinkedIn، مهارت های مورد نیاز برای استفاده از هوش مصنوعی مولد را در حرفه خود کشف کنید. مفاهیم اصلی هوش مصنوعی و عملکرد هوش مصنوعی مولد را بیاموزید.

درک درستی از مدل های هوش مصنوعی مولد ایجاد کنید.

ملاحظات اخلاقی استفاده از هوش مصنوعی مولد را بیاموزید.

تأثیر ابزارهای هوش مصنوعی مولد را بررسی کنید.

بهترین دوره های رایگان هوش مصنوعی

بهترین دوره های رایگان هوش مصنوعی

3. هاروارد: مقدمه ای بر هوش مصنوعی با پایتون

این دوره به بررسی مفاهیم و الگوریتم‌های پایه هوش مصنوعی مدرن می‌پردازد و به ایده‌هایی می‌پردازد که منجر به فناوری‌هایی مانند موتورهای بازی، تشخیص دست‌نویس و ترجمه ماشینی می‌شوند.

از طریق پروژه‌های عملی، دانش‌آموزان با تئوری پشت الگوریتم‌های جستجوی نمودار، طبقه‌بندی، بهینه‌سازی، یادگیری ماشینی، مدل‌های زبان بزرگ و موضوعات دیگر در هوش مصنوعی آشنا می‌شوند، زیرا آن‌ها را در برنامه‌های پایتون خود قرار می‌دهند.

4. مایکروسافت: کسب و کار خود را با هوش مصنوعی مایکروسافت متحول کنید

در دوره رایگان مایکروسافت، رهبران کسب و کار دانش و منابع لازم برای پذیرش هوش مصنوعی را در سازمان خود پیدا خواهند کرد. این برنامه ریزی، استراتژی، و مقیاس پروژه های هوش مصنوعی را به روشی مسئولانه بررسی می کند.

بهترین دوره های رایگان هوش مصنوعی

بهترین دوره های رایگان هوش مصنوعی

5. IBM: AI Foundations for Everyone تخصص

این تخصص برای کسانی طراحی شده است که سابقه کمی در زمینه هوش مصنوعی دارند یا اصلاً هیچ پیشینه ای در زمینه هوش مصنوعی ندارند، خواه پیشینه فناوری داشته باشید یا نداشته باشید، و به هیچ مهارت برنامه نویسی نیاز ندارد.

این طراحی شده است تا درک دقیقی از هوش مصنوعی، کاربردهای آن و موارد استفاده در صنایع مختلف به شما بدهد. شما با اصطلاحاتی مانند یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق و شبکه های عصبی آشنا خواهید شد.

مهارت های مورد نیاز را از کارشناسان دانشگاه و صنعت بیاموزید

با پروژه های عملی به یک موضوع یا ابزار مسلط شوید

درک عمیقی از مفاهیم کلیدی ایجاد کنید

از IBM گواهی شغلی بگیرید

6. استنفورد: مقدمه ای بر هوش مصنوعی

در دوره رایگان هوش مصنوعی استنفورد، اصول و کاربردهای هوش مصنوعی، از جمله: یادگیری ماشین، استدلال احتمالی، روباتیک، بینایی کامپیوتر و پردازش زبان طبیعی را خواهید آموخت.

7. دوره های رایگان هوش مصنوعی: Phil Ebner: AI Crash Course

به آینده یادگیری فناوری خوش آمدید – این دوره رایگان هوش مصنوعی یک دوره آنلاین سریع و جامع است که به شما کمک می کند تا با خلاقانه ترین ابزارهای هوش مصنوعی زمان ما شروع کنید: ChatGPT، Midjourney، Google Bard، و Dall-E.

8. Vanderbilt: مهندسی سریع برای ChatGPT

این دوره رایگان هوش مصنوعی به شما می آموزد که چگونه کاربر متخصص ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT باشید. این دوره نمونه‌های شگفت‌انگیزی را نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از هوش و استدلال اضطراری این ابزارهای هوش مصنوعی بهره ببرید، چگونه می‌توانید از آنها برای بهره‌وری بیشتر روزانه استفاده کنید، و به شما بینشی در مورد نحوه عملکرد آنها ارائه می‌دهد.

من می خواهم در مورد ابزارهای هوش مصنوعی بیشتر بیاموزم!

برای به روز ماندن با جدیدترین ابزارهای هوش مصنوعی و نحوه استفاده از آنها برای ثروتمندتر شدن و بهره وری بیشتر، مطمئن شوید که در خبرنامه هفتگی WGMI مشترک شده اید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT