مایک نووگراتز در مورد بیت کوین

دیدگاه مایک نووگراتز در مورد بیت کوین

زمان مطالعه < 1 دقیقه

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیر عامل هلدینگ گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، اخیرا  در توییتی عنوان کرد که بیت کوین، رمزارز پرچمدار، پیشگام و راهبر رالی بعدی رمزارزها خواهد بود. در این پست به بررسی دیدگاه و نظر مایک نووگراتز در مورد بیت کوین می پردازیم.

دیدگاه مایک نووگراتز در مورد بیت کوین

این میلیاردر رمزارزی زمان آغاز  چنین روند صعودی را پیش بینی نکرد، اما وی معتقد است که قیمت رمزارزها به محض اینکه فدرال رزرو آمریکا دست از سیاست پولی سختگیرانه خود بردارد و دیگر نرخ بهره را افزایش ندهد ، قادر به بازیابی خواهد بود.

این بازار درحال تطبیق خود با حبابی است که به ادعای وی توسط فدرال رزرو ایجاد شده است.

بزرگترین رمزارز جهان،در ساعات ابتدایی روز در صرافی Bitstamp به  سطح 28253 دلاری عقب نشینی کرد.

بر خلاف آن، شاخص S&P 500 به میزان 2.24 درصد افزایش یافت و طی این هفته، نزدیک به 6 درصد رشد کرد. در همین حال، نزدک 100 به میزان 3.18٪ افزایش یافت.

این درحالیست که بیت کوین در هفت روز گذشته 1.86 درصد افت را به دنبال داشته است و در مسیر ثبت نهمین هفته متوالی منفی قرار دارد مگر اینکه در آخر هفته شاهد تحولاتی در آن باشیم.

پیش از این ، همبستگی بیت کوین با نزدک 100 به سقف خود رسیده بود، اما  در حال حاضر به نظر میرسد که این رمزارز سرشناس دیگر از بازار سهام پیروی نمی کند.

بنا بر گزارشات پیشین U.Today ، آقای نووگراتز پیش بینی کرد که پس از فروپاشی پروژه Terra در اوایل ماه می (اردیبهشت-خرداد)، بازار مستقیماً روبه رشد نخواهد بود.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 14 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT