بیت کوین 10 هزار دلار می شود

دیدگاه نیانگذار BitMEX : بیت کوین 10 هزار دلار می شود

زمان مطالعه 2 دقیقه

آرتور هیز، بنیانگذار صرافی BitMEX، می‌گوید که بیت کوین می‌تواند پس از ماجراهای صرافی FTX، سقوط کند. به نظر شما آیا بیت کوین 10 هزار دلار می شود ؟

بیت کوین 10 هزار دلار می شود

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق صرافی بیت مکس در حساب رسمی خود در توییتر اشاره کرد که قیمت بیت کوین ممکن است به سطح 10 هزار دلار سقوط کند. این پیش بینی با یک ویدیو گیف که سقوط آزاد قیمت بیت کوین از چند روز گذشته را مسخره می کند، بیان شده است.

برای بیت کوین 10 هزار دلاری آماده اید؟ من که پولهامو آماده کردم!
توئیتر هیز

توییت هیز پس از انتشار خبر سقوط صرافی FTX منتشر شد که بر تعدادی زیادی از ارزهای دیجیتال در صنعت تأثیر منفی گذاشت.

پیش بینی های اخیر آرتور هیز

هفته گذشته، مدیر عامل سابق صرافی BitMEX در توییتر اعلام کرد که برخی موقعیت شورت (فروش) بیت کوین را با قیمت 15000 دلار خریداری کرده است که تاریخ انقضا آن در مارس 2023 بود. در زمان انتشار این توئیت قیمت بیت کوین به حدود 19 هزار دلار کاهش یافته بود.

با این حال او معتقد است که بازار در بلندمدت بازیابی می شود. نه چندان قبل، هیز اظهار داشت که نسبت به عملکرد ارزهای دیجیتال در سال 2023 بسیار خوش‌بین است. با این حال، او معتقد است که قیمت ارزهای دیجیتال ابتدا به کف قیمتی خود می‌رسند و باعث ایجاد وحشت در بازار می‌شوند. پس از آن دوباره رشد میکنند و اوج های قیمتی جدیدی را به ثبت میرسانند.

به گفته هیز، فقدان بانک مرکزی یا سازمان دیگری که بتواند وضعیت بازار را کنترل کند، مزیت بزرگی برای این بخش است، چرا که باعث می شود دارایی های دیجیتال در نهایت بهبود پیدا کنند.

آرتور هیز با مقایسه شکست اخیر صرافی FTX با سقوط بازار سهام در سال 2008، همچنین اظهار داشت:

صرافی FTX اولین صرافی مشهوری نبود که شکست خورد و آخرین هم نخواهد بود. اما در تمام این مدت، بلاک‌های روی بیت‌کوین، اتریوم و سایر بلاک‌چین‌ها همچنان تولید و تأیید می‌شدند. پول و امور مالی غیرمتمرکز در مواجهه با ناکامی‌های نهادهای متمرکز به حیات خود ادامه می‌دهند.

بد نیست اشاره کنیم که هیز نیز فعالیت های جنجالی زیادی داشته است. در ماه مارس، بنجامین دلو، مدیر عامل سابق BitMEX و یکی دیگر از مدیران اجرایی اعتراف کردند که در دستکاری رویه‌های ضد پولشویی دست داشته اند. بعداً، یک قاضی به هیز حکم داد که علاوه بر جریمه 10 میلیون دلاری، دو سال حبس مشروط و شش ماه حبس خانگی بگذراند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT