راهنمای انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی

راهنمای انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی

زمان مطالعه 4 دقیقه

درگاه پرداختی دیجی‌پی یکی از درگاه‌های بسیار امن و سریع است که شانس پرداخت‌های موفق شما را افزایش می‌دهد. این درگاه پرداخت از مزایای فوق‌العاده‌ای برخوردار است و علاوه بر تسهیل امور مشتریان به رشد بسیاری از کسب و کارها نیز کمک می‌کند. اما گذشته از این موارد درگاه پرداختی دیجی‌پی امکانات دیگری را نیز برای شما چه در مقام مشتری یا کاربر و چه در جایگاه مدیر یک کسب و کار فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید با این مزایا آشنا شوید با مطلب ما تا انتها همراه شوید.

با درگاه پرداختی دیجی‌پی آشنا شوید

درگاه پرداخت اینترنتی دیجی‌پی یک سرویس پیشرفته است که برای بهینه سازی تراکنش‌های پرداخت آنلاین طراحی شده است. این درگاه پرداختی، کارآمدترین درگاه پرداخت را از میان مجموعه‌ای از گزینه‌ها ارزیابی و انتخاب می‌کند. همین ویژگی باعث می‌شود تا احتمال پرداخت‌های موفق کاربران افزایش یابد. درگاه پرداختی دیجی‌پی از یک الگوریتم پیچیده مختلف بر اساس پارامترهای نرم افزاری متمایز استفاده می‌کند و بر اساس آن درگاه‌های پرداخت مختلف را ارزیابی کند.

علاوه بر این درگاه پرداختی دیجی‌پی، به طور مداوم بر عملکرد درگاه‌های مختلف نظارت دارد و امتیازاتی را به هر درگاه اختصاص می‌دهد. این امتیازات، توزیع حجم تراکنش‌ها را کنترل می‌کند و در نتیجه شانس پرداخت‌های موفق را به حداکثر می‌رساند. درگاه پرداختی دیجی‌پی جدا از عملکرد اصلی خود در انتخاب درگاه مناسب، خدمات اضافی مانند کمک پرداخت و پشتیبانی بازپرداخت را ارائه می‌دهد. این درگاه همچنین به طور یکپارچه با کیف پول کاربران و شماره‌های شبا از طریق یک API یکپارچه می‌شود و راه‌حل‌های پرداخت جامعی را ارائه می‌دهد.

هدف درگاه پرداختی دیجی‌پی

درگاه پرداختی دیجی‌پی، به طور خاص برای افزایش نرخ موفق فرآیندهای پرداخت فروشگاه‌های آنلاین طراحی شده است. این هدف از طریق مسیریابی پویای کاربران به بهینه‌ترین دروازه بر اساس امتیازات محاسبه شده به دست می‌آید. مکانیسم امتیازدهی، معیارهای مختلفی مانند زمان دریافت رمز، زمان تأیید پرداخت، نرخ‌های غیرعادی در درخواست‌های ناموفق، میانگین مدت پرداخت کاربر و سایر عوامل مرتبط را در نظر می‌گیرد.

این معیارها به طور مداوم در زمان واقعی نظارت می‌شوند تا از ارزیابی دقیق و انتخاب دروازه کارآمد اطمینان حاصل شود. درگاه پرداختی دیجی‌پی، به طور قابل توجهی نرخ موفق تراکنش‌ها را تا 2 درصد بهبود بخشیده است. تیم فنی و عملیاتی دیجی‌پی، متعهد به بهبود سرویس هوشمند درگاه پرداختی است. این سرویس نظارت و بهبود مستمر و اثربخشی آن را در تسهیل پرداخت‌های آنلاین یکپارچه و موفق تضمین می‌کند.

PSP های که مورد حمایت درگاه دیجی‌پی هستند

درگاه پرداختی دیجی‌پی از بسیاری از درگاه‌های پرداختی مستقیم (یا PSP) حمایت می‌کند. این PSPها عبارتند از: به پرداخت ملت، پاسارگاد، پرداخت نوین، سامان کیش، سداد، تجارت الکترونیک پارسیان. علاوه بر PSPها، درگاه پرداختی دیجی‌پی مشتریان زیادی دارد. از جمله این مشتریان می‌توان به دیجی کالا، فیدیبو، مایکت، کمدا، دیجی کالا جت و … اشاره کرد.

مزایای درگاه پرداختی دیجی‌پی برای مشتریان

درگاه پرداختی دیجی‌پی مزایای متعددی دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

نظارت و پشتیبانی 24/7

درگاه پرداختی دیجی‌پی از یک تیم پشتیبانی ماهر برخوردار است که در تمام ساعات شبانه روز به ارائه خدمات مشغول هستند. این ویژگی تضمین می‌کند که کاربران در هر زمان از روز که با مشکلاتی مواجه می‌شوند یا سؤالی در مورد خدمات درگاه پرداخت دارند، مشاوره سریع و مناسب را دریافت می‌کنند. نظارت فعالیت‌های درگاه پرداختی دیجی‌پی به صورت 24 ساعته است و امنیت و ثبات سیستم پرداخت را تضمین می‌کند.

پیاده سازی آسان

درگاه پرداختی دیجی‌پی، از یک رابط نرم افزاری ساده و کاربر پسند برای دسترسی به انواع روش‌های پرداخت برخوردار است. بنابراین شما برای پرداخت خود و نحوه استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.

پنل اختصاصی

درگاه پرداختی دیجی‌پی دارای یک رابط یا داشبورد تخصصی است که به کاربران امکان می‌دهد به گزارش‌های مختلف مربوط به خدمات خود دسترسی داشته باشند. این ویژگی، اطلاعات و داده‌ها را برای مدیریت و تجزیه و تحلیل بهتر ساده می‌کند.

بهترین کیفیت

هدف درگاه پرداختی دیجی‌پی ارائه بالاترین کیفیت خدمات با اطمینان از نرخ موفقیت بالا در پردازش تراکنش‌ها است. این امر از طریق تقسیم و کنترل هوشمند تراکنش‌ها در درگاه‌های مختلف، بهینه سازی کارایی و قابلیت اطمینان کلی درگاه پرداخت به دست می‌آید.

قرارداد واحد

با درگاه پرداخت دیجی‌پی، شما می‌توانید تنها از طریق یک قرارداد از خدمات تمام درگاه‌های پرداختی مستقیم استفاده کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد نه تنها به درگاه پرداخت دیجی‌پی، بلکه به سایر درگاه‌های پرداخت نیز به خدمات دسترسی داشته باشید.

مزایای درگاه پرداختی دیجی‌پی برای کسب و کارها

درگاه پرداختی دیجی‌پی علاوه بر مشتریان برای کسب و کارها نیز مزایایی را به همراه دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

افزایش قابل توجه فروش

پذیرش پرداخت‌های اعتباری از طریق دیجی‌پی می‌تواند منجر به افزایش فروش شود. راحتی پرداخت‌های اعتباری، قدرت خرید مشتریان را افزایش می‌دهد و خریدهای مکرر و سبدهای خرید بالقوه بزرگتر را تشویق می‌کند. این ویژگی منجر به افزایش قابل توجهی در فروش یک کسب و کار می‌شود.

کاهش ریسک عدم پرداخت

سیستم پرداخت اعتباری دیجی‌پی تضمین می‌کند که کسب‌وکارها می‌توانند برای خریدهای اعتباری انجام‌شده توسط کاربران دیجی کالا در تاریخ‌های مشخصی در طول ماه تسویه حساب دریافت ‌کنند. این امر خطر عدم پرداخت را از بین می‌برد و یک ترتیب مالی قابل اعتماد و قابل پیش بینی را برای مشاغل فراهم می‌کند.

کاهش هزینه‌های بازاریابی و خرید

کسب و کارها با تبدیل شدن به بخشی از شبکه خدمات پرداخت اعتباری دیجی‌پی، می‌توانند از پایگاه کاربری موجود دیجی کالا و دیجی‌پی استفاده کنند. این بدان معناست که کسب‌وکارها می‌توانند از تلاش‌های بازاریابی این پلتفرم‌ها بهره ببرند و نیاز به بازاریابی گسترده و جذب مشتری را به تنهایی کاهش دهند.

افزایش توانایی پرداخت کاربر

درگاه پرداختی دیجی‌پی، اعتبار فوری را برای مشتریان فراهم می‌کند و توانایی آنها را برای خرید افزایش می‌دهد. این افزایش قدرت خرید می‌تواند به فروش بالاتر برای کسب و کار کمک کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT