راه اندازی درگاه ویزا و مستر بر روی سایت

راه اندازی درگاه ویزا و مستر بر روی سایت : خدمتی جدید از اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

ویزا کارت و مستر کارت همواره در کنار پی پال یکی از محبوبترین روش هایی بوده اند که از گذشته تا کنون در کانون توجه صاحبان سایت های خارجی جهت فروش محصول یا خدماتشان قرار داشته است. از این روی در اکثر مواقع اگر سری به سایت های معتبر بین المللی زده باشید و قصد خرید از آن ها را داشته اید ، بدیهی است که در روش های پرداخت لوگوهای ویزا و مستر را دیده باشید.  اول پرداخت این افتخار را دارد که در اقدامی جدید؛ شرایط را برای راه اندازی درگاه ویزا و مستر بر روی سایت شما فراهم نماید.

درگاه ویزا و مستر کارت

راه اندازی درگاه ویزا و مستر بر روی سایت

کاربران ایرانی اغلب در داشتن این حساب های بین المللی با مشکل جدی روبرو هستند و به دلیل تحریم امکان داشتن ویزا کارت یا مستر کارت را ندارند. در این صورت یا خرید خود را به سایت هایی نظیر اول پرداخت می سپارند و یا برخی از آن ها با ثبت شرکت یا خرید ملک در خارج از کشور امکان داشتن این کارت ها را برای خود مهیا می سازند. در این مقاله سعی داریم به آن دسته از کاربرانی بپردازیم که یک پلتفرم خارجی برای خود دارند و قصد فروش محصول یا خدماتی به خارج از مرزهای ایران دارند اما نمی توانند درگاه ویزا یا مستر داشته باشند. 

خب پیش تر گفتیم که حتی داشتن کارت های ویزا و مستر برای کاربران ایرانی دشوار به نظر می رسد و بسیار طبیعی است که داشتن یک درگاه بین المللی آن هم برای دریافت وجه از طریق این دو شرکت به مراتب دشوارتر خواهد بود. 

راه اندازی درگاه ویزا و مستر بر روی سایت

راه اندازی درگاه ویزا و مستر بر روی سایت

اول پرداخت با داشتن سال ها تجربه در جهت ارایه راه حل های موثر برای نقل و انتقلات بین المللی ، به تازگی از سرویس جدید خود رونمایی کرده است. اگر در طی این سال ها برنامه نویس ، فریلنسر ، عکاس ، تایپیست ، گیمر بوده اید و یا هر هنر دیگری داشته اید که حرفی برای گفتن در سطح بین المللی دارید همیشه نگران آن بودید که اگر محصول یا خدمت خود را بخواهید به یک کاربر خارجی بفروشید چگونه می توانید وجه آن را دریافت کنید. خب شاید پیش از این حساب های پی پال متعددی را برای این کار تست کرده اید که یا پس از مدتی از کار افتاده است و یا درگیر سخت گیری های شدید آن شده اید. شاید مدتی از پرفکت مانی استفاده می کردید و چون درگاه محبوبی برای کاربران اروپایی و آمریکایی نیست مشتریان خود را از دست داده اید. شاید بعد از اینکه رمز ارزها محبوب شدند به فکر دریافت وجه از طریق درگاه های کریپتو کارنسی افتاده اید که به دلیل نداشتن اعتبار کسی جرات خرید را از شما نداشته است. شما حتی شاید دارای یک صفحه به زبان انگلیسی در اینستاگرام باشید که اتفاقا ویدیو و پست های شما به خوبی دیده می شود ولی امکان دریافت وجه از مخاطبان خارجی خود ندارید. 

ما در اول پرداخت برای شما درگاه ویزا و مستر کارت را به ارمغان آورده ایم . این درگاه نه تنها از کلیه دبیت کارت ها و کردیت کارت های شرکت های ویزا و مستر پشتیبانی میکند ، بلکه دارندگان کارت های شرکت های آمریکن اکسپرس ، یونیون پی و دیسکاور نیز می توانند به راحتی از شما خرید کنند. 

پس اگر یک پلتفرم خارجی دارید که هنوز آن را به درگاه های کارت های معتبر متصل نکردید سریعا با همکاران ما در تماس باشید تا نهایت لذت و کارایی را از این سرویس مشاهده کنید. یا همان طور که گفتیم ممکن است صفحه ای در اینستاگرام ، لینکدین و یا سایر شبکه های اجتماعی دارید و می خواهید برای سرویس ها و خدمات خود لینک پرداخت اختصاصی بین المللی داشته باشید که در این صورت باز هم می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. 

خب اگر حساب بانکی خارجی داشته باشید خیلی راحت با انتقال وجوه دریافتی خود از درگاه می توانید در حساب بانکی بین المللی خود دریافت کنید. اما اگر حساب بانکی در خارج از کشور ندارید اصلا نگران نباشید ، ما به صورت ماهیانه با شما معادل ریالی دریافتی شما از درگاهتان را محاسبه کرده و پس از تسویه، به حساب بانکی ایرانی شما واریز می کنیم. 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT