موسسه Coinbase

راه اندازی موسسه Coinbase : کریپتو و آینده وب 3

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروز، موسسه Coinbase راه اندازی شد که در واقع یک سازمان پژوهشی بومی کریپتوی جهانی است که بر تحقیقات مبتنی بر شواهد وابسته است. ماموریت این موسسه سرعت بخشیدن به تحقیقات جدید و دقیق و گرد هم آوردن بهترین ذهن ها در همه رشته ها برای پیشرفت در زمینه غیرمتمرکز سازی، وب 3 و آینده امور مالی است. کار موسسه Coinbase بسیاری از رشته ها را تحت تأثیر قرار می دهد و تحلیل ها و اطلاعات تخصصی درباره آنچه در اقتصاد کریپتوی جهانی اتفاق می افتد ارائه می کند.

وظایف موسسه Coinbase 

  1. انجام و انتشار تحقیقات دقیق و پیشرفته در زمینه ارزهای دیجیتال و وب 3؛
  2. تشکیل بحث های مشترک با رهبران فکری، دانشگاهیان، سیاست گذاران و جامعه کریپتو؛
  3. ایجاد مشارکت با مؤسسات دانشگاهی و ایجاد سازمان های پژوهشی برای تسریع تحقیقات و نوآوری های تکنیکی در مراحل اولیه و مقدماتی؛
  4. ایجاد یک تیم داخلی بین رشته ای برای ارتقای دانش و آگاهی عمومی از کریپتو و وب3.

امروز چه چیزی راه اندازی می شود؟

  • سری Coinbase Primers، با Crypto and the Climate شروع می شود. پرایمرهایی برای بازگشایی مفاهیم جالب توجه و خبرساز در مورد کریپتو و وب 3 طراحی شده اند. اخبار در این فضا به سرعت انتقال پیدا می کنند – درک فناوری و داده های نهفته در سر خط خبرها می تواند چالش برانگیز باشد. پرایمرهای موسسه حواسشان به تمامی اخبار جنجالی است تا بتوانند توضیحات کاملی در مورد مسائل کلیدی به همراه آخرین اعداد و آمار و تجزیه و تحلیل ها ارائه دهند.
  • اولین گزارش اطلاعات ماهانه موسسه Coinbase در مورد بازارهای دارایی دیجیتال است. در این ماه، موسسه بر ارائه یک تحلیل مقایسه ای لحظه ای از حرکات بازار در مورد اقتصاد کریپتو و امور مالی سنتی تمرکز می کنیم. هر ماه، روندها و اطلاعات لحظه ای درباره موضوعات خاصی از اقتصاد کریپتو ارائه می شود، و در طول زمان، موسسه دوباره به این موضوعات باز خواخد گشت تا طبیعت متغیر موضوعاتی که پوشش می دهد را نشان دهد.
  • اولین همکاری آکادمیک موسسه با دانشگاه میشیگان، را با اولین نظرسنجی جامع سالانه در مورد پذیرش و احساسات خانواده های ایالات متحده نسبت به کریپتو را آغاز خواهد کرد. مرکز تحقیقات نظرسنجی دانشگاه میشیگان یک سری از پراستنادترین و تأثیرگذارترین مطالعات را در جهان انجام می دهد، از جمله نظرسنجی برای اداره سرشماری ایالات متحده و وزارت دفاع.

هیئت رهبری و مشاور

تیم رهبری موسسه:

  • Hermine Wong مدیر موسسه Coinbase و مدیر سیاست گذاری در Coinbase است. پیش از این، Hermine  در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در بخش تحلیل اقتصادی و ریسک آنها فعالیت می کرد. او همچنین در دفتر مدیریت و بودجه اداره اطلاعات و امور تنظیمی (OIRA) در دفتر اجرایی رئیس جمهور و در وزارت امور خارجه ایالات متحده نیز کار می کرد.
  • دکتر Cesare Fracassi به عنوان اولین مدیر تحقیقات اقتصادی و اقتصاددان ارشد موسسه Coinbase به ما می پیوندد. Cesare  همچنین یکی از اعضای گروه کاری ایالت تگزاس در زمینه Blockchain Matters است. او قبل از پیوستن به Coinbase ، دانشیار امور مالی در دانشکده بازرگانی McCombs در دانشگاه تگزاس در آستین بود که در آنجا مدیر نوآوری بلاکچین و آزمایشگاه تحقیقات فین‌تک بود.

هیئت مشاوران موسسه:

  • Christian Catalini ، مؤسس آزمایشگاه Cryptoeconomics MIT، دانشمند پژوهشی در مدرسه MIT Sloan، و یکی از خالقان Diem (Libra سابق) است و تحقیقات او بر روی فناوری کریپتو و بلا چین متمرکز است.
  • Marco Di Maggio ، عضو هیئت علمی واحد مالی در مدرسه بازرگانی هاروارد و عضو هیئت علمی در دفتر ملی تحقیقات اقتصادی است. تحقیقات او بر روی واسطه گری مالی متمرکز است، و علاقه خاصی به اختلال در بازارهای مالی توسط فناوری های جدید دارد.
  • Vikramaditya S. Khanna ، استاد حقوق در دانشگاه میشیگان دانشکده حقوق William W. Cook و عضو پژوهشی موسسه European Corporate Governance است. تحقیقات او شامل قوانین شرکت ها و اوراق بهادار، تجارت جهانی و رویه حقوقی، قانون و فناوری، و حقوق و اقتصاد است.
  • Nagpurnanand Prabhala ، Francis J. Carey ، استاد تجارت و امور مالی در دانشکده بازرگانی Carey دانشگاه Johns Hopkins. علایق تحقیقاتی او در زمینه امور مالی شرکتی تجربی و واسطه گری مالی است.
  • Manju Puri ، J.B. Fuqua ، استاد امور مالی در دانشکده بازرگانی Fuqua دانشگاه Duke. او یک متخصص در زمینه تجربی مالی شرکت ها، با تخصص ویژه در واسطه گری مالی است

دیگر چه چیزی قرار است اتفاق بیفتد؟

موسسه هنوز در مراحل اولیه تکامل اقتصاد کریپتو هست و تا همینجا هم مورد قبول همه واقع شده است. در آینده، موسسه Coinbase قصد دارد مقالات تحقیقاتی اصلی بیشتری را منتشر کند و بحث های مهمی پیرامون چهار ستون اصلی برگزار کند. علیرغم سر و صدای اخیر بازار، داده ها و تجزیه و تحلیل جامع در مورد پذیرش کریپتو در طول زمان برای عموم افراد، سیاست گذاران، قانون گذاران و دانشگاهیان آماده شده است که درک بهتری از تنوع کریپتو و ارتباط متقابل کریپتو با اقتصاد کلی ارائه می دهد.

منبع : blog.coinbase

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT