کیف پول NFT شرکت GameStop

راه اندازی کیف پول NFT شرکت GameStop

زمان مطالعه < 1 دقیقه

مزایای اصلی کیف پول GameStop این است که میتواند امکان ذخیره سازی امن رمزارزها و NFT، امکان استفاده از dApps اتریوم و تراکنش های انجام شده از طریق Loopring لابه دوم را فراهم سازد. همچنین شایان ذکر است که افزونه مرورگر برای رایانه های شخصی نیز دردسترس بوده و این کیف پول غیرامانی می باشد. در این مقاله به بررسی راه اندازی کیف پول NFT شرکت GameStop می پردازیم. با اول پرداخت همراه باشید.

کیف پول NFT شرکت GameStop

گیم استاپ در بیانیه مطبوعاتی خود از انتشار نهایی پلتفرم معاملاتی NFT که مدت ها در انتظار آن بودیم خبر داد. طبق بیانیه این شرکت، باید منتظر عرضه این پلتفرم در سه ماهه دوم سال جاری باشیم.

قیمت سهام این شرکت با توجه به این خبر در حال حاضر 2.7 درصد رشد کرده است و در سطح 98.2 دلاری معامله می شود. با این وجود، باید توجه داشت که از پایان ماه مارس (31 فروردین)، سهام این شرکت ($GME) تقریباً 50 درصد از ارزش خود و 80 درصد از اوج خود در ژانویه 2021 را از دست داده است. در آن زمان، این سهام توجه کل دنیای مالی را به خود جلب کرد. زمانی که کاربران Reddit یک حمله گسترده به صندوق های سرمایه‌گذاری پرچین را آغاز کردند که باعث پامپ و دامپ بزرگ و ضررهای چند میلیارد دلاری این صندوق ها شده بودند.

شرکت مردمی

گیم استاپ جایگاه خود را در دنیای پر فراز و نشیب کریپتو به دست آورده است و همچنان به ادغام بیشتر و بیشتر در آن ادامه می دهد. از بیانیه عضو هیئت مدیره لری چنگ در مورد قصد ادغام کسب و کار شرکت و رمزارزها گرفته تا معرفی پرداخت های DOGE و SHIB فقط یک ماه بعد و در نهایت راه اندازی یک بازار کامل NFT و کیف پول خودسرانه، این شرکت است.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 18 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT