راه های واقعی برای کسب درآمد آنلاین

راه های واقعی برای کسب درآمد آنلاین در سال 2024

زمان مطالعه 20 دقیقه

از نظرسنجی های آنلاین گرفته تا پر کردن پاکت، ایده های محبوب زیادی برای پول درآوردن سریع پولدار شدن وجود دارد. آیا آنها کار می کنند؟ نه واقعا. آیا می توانید مقداری پول دربیاورید؟ احتمالا. با این حال، واقعیت این است که راه‌های واقعی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد.

نقد درآمد ارزی

عشایر دیجیتال از فرصت های فریلنسینگ سرمایه گذاری می کنند، در حالی که بازاریابان کمپین های دیجیتال را بهینه می کنند. کارآفرینان امپراتوری های خود را از اتاق نشیمن خود می سازند.

نحوه کسب درآمد آنلاین: 30 راه واقعی

1. یک کسب و کار dropshipping راه اندازی کنید

Dropshipping یک مدل کسب‌وکار است که در آن شما یک محصول را به مشتری می‌فروشید، اما تامین‌کننده ذخیره‌سازی، بسته‌بندی و حمل و نقل را از طرف شما انجام می‌دهد. می‌توانید از طریق فروشگاه تجارت الکترونیک خود، یک برنامه dropshipping را نصب کنید و به ده‌ها عرضه‌کننده در دسته‌های مختلف محصول دسترسی خواهید داشت. برخی از برنامه های dropshipping به شما این امکان را می دهند که تصاویر محصول خود را دستی انتخاب کنید، توضیحات اقلام را ویرایش کنید و به کسب و کار خود حالتی شخصی بدهید تا مردم عاشق خرید با شما شوند.

بهترین راه برای کسب درآمد دراپ شیپینگ چیست؟ بیشتر کارآفرینان بر روی چند استراتژی بازاریابی تمرکز می کنند:

. اجرای تبلیغات فیسبوک

. داشتن اینفلوئنسرها به تبلیغ محصولات خود

. ارسال پیام های مستقیم (DM) به مشتریان بالقوه در رسانه های اجتماعی

برای شروع یک کسب و کار dropshipping آماده اید؟ Shopify پلتفرمی است که بیشتر کارآفرینان آنلاین برای فروش محصولات بدون موجودی از آن استفاده می کنند. با برنامه های دراپ شیپینگ Shopify، می توانید محصولات مختلفی را تهیه کنید و آنها را برای مشتریان خود ارسال کنید.

2. چاپ در صورت تقاضا را امتحان کنید

چاپ بر اساس تقاضا (POD) یکی دیگر از راه های محبوب برای کسب درآمد آنلاین است. بسیاری از افراد این مدل کسب و کار را اتخاذ کرده اند زیرا سربار کمتری نسبت به سایر مشاغل دارد.

چاپ بر اساس تقاضا شبیه dropshipping است به این معنا که نیازی به حمل موجودی یا ارسال محصولات به مشتریان خود ندارید. اگرچه دو تفاوت جزئی وجود دارد. ابتدا می توانید محصولات سفارشی خود را بسازید که برای شناخت برند عالی است. دوم، شما می توانید از آیتم های خاص به جای طیف وسیعی از دسته ها انتخاب کنید. اکثر شرکت‌های چاپ بر اساس تقاضا محصولاتی را ارائه می‌کنند که به راحتی می‌توان روی آنها چاپ کرد، مانند تی‌شرت، لیوان، و کیف‌های همراه.

بهترین راه برای کسب درآمد با کسب و کار چاپ بر اساس تقاضا؟ کانال های بازاریابی رایگان بهترین شرط شما این است که محصولات خود را به صورت رایگان در اینستاگرام و TikTok و از طریق تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی که به خوبی مخاطبان خود را تبدیل می کنند تبلیغ کنید.

شما می توانید با تماشای ما در یک بحث سالم با Wholesale Ted در مورد مزایا و معایب هر مدل کسب و کار، یک نمای کلی از چاپ بر اساس تقاضا در مقابل dropshipping دریافت کنید.

3. با مارکتینگ وابسته کسب درآمد کنید

مارکتینگ وابسته یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد آنلاین است. در طول سال ها، محبوبیت آن بالا و پایین رفته است، اما همچنان راهی موثر برای کسب درآمد غیرفعال است. بهترین بخش در مورد مارکتینگ وابسته این است که شما از بین طیف گسترده ای از شرکت ها برای شراکت انتخاب می کنید، از جمله Shopify، Amazon و Uber.

این مدل کسب و کار به شما این امکان را می دهد که با تبلیغ برندهای دیگر درآمد کسب کنید. هنگامی که برای یک برنامه مارکتینگ وابسته ثبت نام کردید، شروع به دریافت کمیسیون از فروش محصولات خرده فروشی، نرم افزار، برنامه ها و موارد دیگر خواهید کرد. اگرچه ممکن است کمیسیون کوچک به نظر برسد، به خاطر داشته باشید که می‌توانید برای چندین برند وابسته باشید و محصولات متنوعی را در پلتفرم‌های مختلف تبلیغ کنید.

اگر واقعاً می‌خواهید از طریق مارکتینگ وابسته به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، بهترین گزینه این است که بر مارکتینگ محتوا تمرکز کنید. با ساختن یک وبلاگ با چندین صفحه از محتوای باکیفیت، دارایی ایجاد می‌کنید که می‌توانید آن را متعلق به خودتان بنامید. به طور استراتژیک پیوندهای وابسته را در پست های وبلاگ خود قرار دهید تا ترافیک را به وب سایت شریک وابسته خود هدایت کنید.

4. یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید

اگر دیگران از YouTube سود می برند، شما هم می توانید. کانال YouTube شما باید بر روی یک جایگاه متمرکز باشد تا بتوانید مخاطبان قوی و وفادار ایجاد کنید. برای مثال، می‌توانید آموزش‌های آرایشی ایجاد کنید، بازی‌های ویدیویی را پخش کنید، محصولات را مرور کنید، مهارت‌ها را آموزش دهید، ویدیوهای شوخی بسازید، یا هر چیز دیگری که فکر می‌کنید مخاطبی برای آن وجود دارد.

کلید کسب درآمد در یوتیوب، ایجاد محتوایی است که مردم می خواهند تماشا کنند. سرفصل های جذاب و توضیحات بهینه شده برای کلمات کلیدی می تواند بینندگان را به سمت ویدیوهای شما بکشاند. هنگامی که به مرز 1000 مشترک رسیدید، واجد شرایط کسب درآمد تبلیغاتی از طریق اجرای تبلیغات در محتوای خود می شوید.

5. یک تأثیرگذار شوید

ساختن یک برند شخصی نیز می تواند به شما در کسب درآمد آنلاین کمک کند. برای مثال، کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال، برای یک پست اینستاگرامی بیش از 2 میلیون دلار دریافت می کند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که ستارگان واقعیت، خوانندگان و ورزشکاران بزرگ‌ترین اینفلوئنسرها هستند، به خاطر داشته باشید که حتی اینفلوئنسرهای مقیاس کوچک‌تر هم امروز می‌توانند درآمد بیشتری نسبت به چند سال قبل داشته باشند.

برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، باید دنبال کننده سالمی بسازید. بهترین پلتفرم ها برای شروع؟ اینستاگرام و تیک تاک برخی از بزرگترین اینفلوئنسرهای غیر سلبریتی اغلب اولین طعم خود را از قرار گرفتن در این پلتفرم ها به دست آوردند. اگر می خواهید مخاطبان زیادی در اینستاگرام ایجاد کنید، ممکن است بخواهید نحوه جذب فالوورهای بیشتر اینستاگرام را بررسی کنید.

برای کسب درآمد به عنوان اینفلوئنسر، می‌توانید برای پست‌های حمایت‌شده هزینه کنید، لینک های وابسته را در بیو خود اضافه کنید، عکس‌های خود را بفروشید، تبلیغات را در پادکست خود بفروشید، کالاها را بسازید و بفروشید، برای حضور در رویدادها پول دریافت کنید و موارد دیگر.

6. یک دوره آنلاین ایجاد کنید

فروش دوره های آموزشی یکی از بهترین استراتژی ها برای کسب درآمد آنلاین است. اگر در یک موضوع خاص متخصص هستید، می توانید با ایجاد دوره های آنلاین از دانش خود کسب درآمد کنید. این دوره‌ها را می‌توان بر روی پلتفرم‌هایی مانند Udemy یا اگر از قبل مخاطب اختصاصی دارید، از طریق وب‌سایت خودتان فروخته شود. برخی از کارآفرینان ماهانه 5000 دلار از دوره های آنلاین درآمد کسب می کنند.

برای ایجاد یک دوره محبوب و موفق، برای الهام گرفتن به دوره های پرطرفدار در جایگاه خود نگاه کنید. به بررسی ها دقت کنید. مشخص کنید که چه جنبه هایی مورد تحسین قرار می گیرند و چه عناصری مورد انتقاد قرار می گیرند. چگونه می توانید چیزی بسازید که از آنچه در حال حاضر موجود است فراتر رود؟ سعی کنید محتوایی ایجاد کنید که به شکایات رایج رسیدگی کند و در عین حال جنبه‌های مثبتی را که مردم قدردانی می‌کنند در خود جای دهد.

پلتفرمی که برای فروش دوره خود انتخاب می کنید، بر استراتژی شما برای کسب درآمد آنلاین تأثیر می گذارد. با Udemy، نیاز کمتری به ارتقاء وجود دارد – تقریباً یک وضعیت تنظیم و فراموش کردن آن است. شاید بخواهید آن را در برخی از وبلاگ ها یا شبکه های رسانه های اجتماعی تقویت کنید. از طرف دیگر، اگر دوره در وب سایت شما هاست می شود، ممکن است برای تبلیغ آن، تبلیغات را در نظر بگیرید. علاوه بر این، می توانید یک لیست ایمیل برای مارکتینگ دوره های آینده بدون هزینه اضافی تبلیغات پولی ایجاد کنید. این می تواند یک مسیر موثر برای کسب درآمد آنلاین به صورت ارگانیک فراهم کند.

7. یک کتاب الکترونیکی منتشر کنید

با Amazon Kindle Direct Publishing، انتشار یک کتاب الکترونیکی هرگز آسانتر نبوده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کتاب الکترونیکی را بنویسید، قالب بندی کنید، جلد کتاب الکترونیکی ایجاد کنید، آن را منتشر کنید و آن را تبلیغ کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که یک نویسنده برای کتاب الکترونیکی خود، یک طراح گرافیک برای طراحی جلد و یک ویرایشگر دستنوشته برای حذف خطاهای محتوا استخدام کنید. هنگام تحقیق در مورد موضوع، بر روی کلمات کلیدی مبتنی بر جستجوهای محبوب در آمازون تمرکز کنید. ابزار کلمات کلیدی یک انتخاب عالی برای یافتن کلماتی است که مردم هنگام جستجو استفاده می کنند، بنابراین می توانید عنوان خود را در اطراف آنها ایجاد کنید.

برای ایجاد فروش برای کتاب الکترونیکی خود، روی تاکتیک های بازاریابی تمرکز کنید که ثابت شده است مشتریان را جذب می کند. به عنوان مثال، شما می توانید چند نسخه اول کتاب خود را به صورت رایگان ارائه دهید. این به شما کمک می کند تا در رسانه های اجتماعی سر و صدا ایجاد کنید و نظرات خود را دریافت کنید. دریافت نظرات به شما کمک می‌کند تا از طریق اثبات اجتماعی مشتریانی به دست آورید. سایر استراتژی‌های مؤثر برای تبلیغ کتاب الکترونیکی شما شامل بازاریابی تأثیرگذار و کمپین‌های ویدیویی است.

8. یک وبلاگ راه اندازی کنید

وبلاگ نویسی یکی از قدیمی ترین روش های کسب درآمد اینترنتی است. افرادی که عاشق نوشتن هستند تمایل دارند وبلاگ ها را با تمرکز ویژه شروع کنند. به عنوان مثال، وبلاگی درباره اهمال کاری، اتومبیل ها، دراپ شیپینگ، اسباب بازی ها و غیره، اغلب تمرکز کافی برای ایجاد یک فالوور وفادار و به اندازه کافی بزرگ است که بتوانید زمین های زیادی را پوشش دهید. برای کسانی که به دنبال کسب درآمد سریع آنلاین هستند، این روش می تواند یک سرمایه گذاری سودآور باشد.

می‌توانید یک وبلاگ را در پلتفرم‌های مختلفی مانند Shopify (ویژگی پرداخت را حذف کنید، بنابراین نیازی به پرداخت اشتراک در هنگام ساخت آن ندارید) یا وردپرس راه‌اندازی کنید. هنگامی که وبلاگ خود را راه اندازی می کنید، روی کلمات کلیدی بسیار خاص با تمرکز دقیق تمرکز کنید و همچنان که در حال رشد و تسلط بر فضاهای جدید هستید، به دسته های دیگر اما همچنان مرتبط بسط دهید. این به شما امکان می دهد در طول زمان یک وبلاگ عظیم بسازید.

اگر مشتاق به دست آوردن پول نقد اضافی هستید، وبلاگ نویسی راه های مختلفی را برای رسیدن به آن هدف ارائه می دهد. می توانید لینک های وابسته را در پست های خود اضافه کنید (سلب مسئولیت را فراموش نکنید). شما می توانید با قرار دادن تبلیغات استراتژیک در پست های خود از وبلاگ خود کسب درآمد کنید. پست‌های حمایت‌شده می‌توانند به شما کمک کنند از مارک‌های خاص درآمد کسب کنید – این مورد در بین وبلاگ ‌نویس‌های نقد محبوب است. وبلاگ نویسان همچنین می توانند محصولات دیجیتال یا فیزیکی را در وب سایت خود بفروشند. همچنین می‌توانید از یک وبلاگ برای ساختن یک برند شخصی استفاده کنید که به شما کمک می‌کند تا کنسرت‌های سخنرانی، معاملات تلویزیونی یا قراردادهای بزرگ را از مشتریان دریافت کنید.

9. فریلنسری را در نظر بگیرید

ساده ترین راه برای کسب درآمد آنلاین این است که شغل فعلی خود را در نقش 9 به 5 خود انتخاب کنید و در عوض آن را به صورت آنلاین انجام دهید. به عنوان مثال، اگر شما یک نویسنده، متخصص ورود داده ها، طراح گرافیک، معلم، توسعه دهنده و غیره هستید، می توانید این مهارت ها را بازاریابی کنید و مشتریانی را به صورت آنلاین پیدا کنید که مایلند برای اعمال آنها به شما پول پرداخت کنند.

فهرستی بی پایان از پلتفرم های شغلی برای هر نوع فریلنسر نیز وجود دارد. به عنوان مثال، نویسندگان آزاد می توانند برای مشاغل در تابلوهای شغلی خاص نویسندگی آنلاین و همچنین در وب سایت های آزاد عمومی مانند Fiverr، Freelancer، Upwork و سایر موارد درخواست دهند. اگر متوجه شدید که از مهارت‌های شما نمی‌توان مستقیماً برای ایجاد جریان درآمد استفاده کرد، می‌توانید از سایر مهارت‌های قابل انتقالی که ممکن است دارید درآمد کسب کنید.

برای کسب درآمد آنلاین به عنوان یک فریلنسر، باید با ایجاد یک نمونه کار قوی شروع کنید. این ممکن است به معنای انجام کار رایگان برای برخی از برندهای معتبر متوسط ​​باشد. هنگامی که یک نمونه کار قوی ایجاد کردید، می توانید با مشتریان بزرگ بالقوه ارتباط برقرار کنید تا درآمد بیشتری به صورت آنلاین کسب کنید. به یاد داشته باشید، فریلنسینگ یک بازی اعداد است: هر چه تعداد برنامه های کاربردی بیشتری را پر کرده و ارسال کنید، احتمال بیشتری برای دریافت پاسخ خواهید داشت.

10. یک برنامه ایجاد کنید

اگر توسعه‌دهنده نیستید، احتمالاً به این ایده پول‌ساز نگاه می‌کنید و کمی گیر کرده‌اید. خوشبختانه، شما می توانید فردی با مهارت های برنامه نویسی را استخدام کنید تا یک اپلیکیشن برای شما بسازد. سایت‌هایی مانند Toptal شما را با بسیاری از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن مرتبط می‌کنند که آماده همکاری با کارآفرینان هستند تا دیدگاه خود را به واقعیت تبدیل کنند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ایده اپلیکیشن منحصربفرد داشته باشید، مخاطبانی را که می خواهید هدف قرار دهید شناسایی کنید و یک تصویر برند برای محصول خود ایجاد کنید. برنامه نویسی که استخدام می کنید به امور مربوط به توسعه رسیدگی می کند.

وقتی نوبت به کسب درآمد با اپلیکیشن شما می رسد، بهترین گزینه اضافه کردن آن به گوگل پلی و اپ استور خواهد بود. و اگرچه ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، داشتن یک برنامه رایگان می تواند به شما کمک کند تا چیزی بیشتر از یک برنامه پولی داشته باشید. با یک برنامه رایگان، می‌توانید تبلیغات یا ویژگی‌های ممتاز را برای کمک به کسب درآمد اضافه کنید. از آنجایی که اپلیکیشن رایگان حجم بیشتری از افراد را جذب می‌کند، فروش آن‌ها برای شما آسان‌تر خواهد بود.

11. نویسنده شوید

با افزایش علاقه به مارکتینگ محتوا، شرکت های بیشتری به دنبال نویسندگانی هستند که بتوانند ویژگی های وب خود را با محتوای عالی پر کنند. راز موفقیت به عنوان یک نویسنده این است که روی یک موقعیت خاص تمرکز کنید. بسیاری از نویسندگان سعی می کنند کلی گرا باشند و همه چیز را از غذا گرفته تا فناوری پوشش دهند. با این حال، تمرکز بر روی طاقچه شما را متمایز می کند.

هوش مصنوعی جایگزین نویسندگان انسانی چه می شود؟ در حالی که هوش مصنوعی می تواند محتوا تولید کند، فاقد لمس انسانی است. به عنوان یک نویسنده، تجربه شما در یک طاقچه به ارزش افزوده می شود. شما می توانید افکار، تجربیات و دیدگاه های خودی را ارائه دهید. این چیزی است که برندها می خواهند. این چیزی است که آنها برای آن هزینه می کنند.

هنگام درخواست برای مشاغل نویسندگی، دقیق باشید. ارسال نمونه های مربوطه در صورت درخواست یک قطعه بازاریابی، آن را ارسال کنید. مقاله مالی نفرستید یا یک تناسب اندام. چرا؟ مدیران استخدام باید درک شما از جایگاه را ببینند.

سایت هایی برای یافتن شغل نویسندگی آزاد عبارتند از:

. Problogger

. Craigslist

. BloggingPro

. Mediabistro

. FlexJobs

. Be a Freelance Blogger

12. اجرای گیگ های جانبی

گیگ های جانبی می توانند به شما کمک کنند تا در حالی که شغل تمام وقت خود را حفظ می کنید، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. اگر به دنبال کسب چند صد دلار اضافی در ماه هستید، این یک ایده عالی است. کار همیشه طولانی مدت نیست، اما می تواند.

از پلتفرم هایی مانند Fiverr برای یافتن گیگ های پاره وقت که می توانید به صورت آنلاین انجام دهید، استفاده کنید. به عنوان یک تازه وارد در اقتصاد گیگ، باید روی ارائه قیمت پایین تمرکز کنید تا بتوانید اولین بررسی خود را دریافت کنید. ما توصیه می‌کنیم از یک دوست بخواهید که گیگ شما را بخرد و اولین نقد شما را بنویسد تا بتوانید سریع‌تر شروع کنید. با دوست خود مانند یک مشتری رفتار کنید و در واقع یک محصول نهایی را ارائه دهید که می توانید آن را در مجموعه خود قرار دهید.

یکی دیگر از جنبه های Fiverr این است که تا حد زیادی یک بازی اعداد است. اگر به کاربران برتر Fiverr نگاه کنید، خواهید دید که آنها چندین گیگ در دسترس دارند. هر چه کنسرت های بیشتری داشته باشید، احتمال پیدا شدن شما بیشتر است.

اگر نمی‌خواهید قیمت‌های Fiverr را دریافت کنید، می‌توانید برای یافتن گیگ ‌های جانبی به پلتفرم‌هایی مانند FlexJobs مراجعه کنید. در بخش مشاغل آن، می توانید فرصت های قراردادی یا دورکاری را جستجو کنید. نکته مهم در مورد فرصت های دورکاری در FlexJobs این است که می توانید در هر شهری در جهان برای آنها درخواست دهید.

FlexJobs دارای گیگ های جانبی متنوعی از جمله نوشتن، تجارت، طراحی، حسابداری و غیره است. بنابراین، اگر استعدادهای شما با هیچ چیز دیگری در این لیست از ایده های پولساز مطابقت ندارد، ممکن است بخواهید یک گیگ جانبی از FlexJobs را امتحان کنید. استفاده از فرصت های متعدد، شانس شما را برای دریافت چند کنسرت در یک دوره کوتاه افزایش می دهد.

13. کار ترجمه انجام دهید

ترجمه یک جایگاه نسبتاً کم استفاده است، به این معنی که رقابت کمتری در این زمینه نسبت به سایر بازارهای تخصصی وجود دارد. برای استفاده از این فرصت، باید حداقل به دو زبان مسلط باشید. اگر دو زبانه هستید یا در یک زبان رایج در مدرسه تحصیل کرده اید، این ممکن است یک ایده پولساز عالی برای شما باشد که امتحان کنید.

شما باید مدرکی دال بر توانایی خود در ترجمه بدون استفاده از ابزارهای ترجمه ماشینی نشان دهید. اگر مدرک زبان دارید یا تجربه ترجمه متون را دارید، حتما آن را در کارنامه یا رزومه خود برجسته کنید. اکثر شرکت‌ها به آزمون ترجمه نیاز دارند و شما نمی‌توانید در هر زمانی از ابزار ترجمه برای قبولی در آزمون استفاده کنید.

سایت هایی که می توانید برای کسب درآمد آنلاین شغل ترجمه پیدا کنید عبارتند از:

. Upwork

. People Per Hour

. Gengo

. Protranslating

. Translators Base

14. وسایل خود را بفروشید

یک راه آسان برای به دست آوردن پول نقد اضافی، فروش چیزهایی است که دیگر استفاده نمی کنید. هنگام استفاده از این استراتژی، اطمینان حاصل کنید که اقلامی که برای فروش قرار می دهید با علایق و نیازهای خریداران امروزی مطابقت دارند.

اکثر مردم بلافاصله به فکر فروختن آشغال های خود مانند سی دی و دی وی دی های قدیمی می افتند. با توجه به روندهای دیجیتال در سال 2024، سی دی ها و دی وی دی ها کمتر مورد توجه خریداران قرار می گیرند. بنابراین وقت خود را برای فروش آنها تلف نکنید.

وقتی به فروش وسایل خود فکر می کنید، روی اقلامی مانند وسایل الکترونیکی، مبلمان، اسباب بازی ها و صنایع دستی تمرکز کنید. می‌توانید محصولات مشابهی را در چندین پلتفرم از جمله آمازون، فیسبوک مارکت‌پلاس و فروشگاه آنلاین خود فهرست کنید. فروش Omnichannel شانس شما را برای یافتن مشتری برای اقلام شما افزایش می دهد.

آیا می خواهید اولین تأثیر عالی را روی مشتری بگذارید؟ تصاویر محصولات با کیفیت بالا را در لیست خود قرار دهید. می‌توانید یک متخصص Shopify استخدام کنید تا عکس‌های محصول را برای شما بسازد یا در دوره عکاسی شرکت کنید که شما را به مهارت‌های عکاسی و ویرایش تصاویر خود مجهز می‌کند.

15. معلم آنلاین شوید

اگر می‌خواهید بر اساس برنامه زمانی خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، در نظر داشته باشید که معلم آنلاین شوید. Studenomics داستان شخصی را پوشش داد که در یک ترم از تدریس خصوصی 2100 دلار درآمد داشت. جالب اینجاست که او پایگاه مشتریان خود را از طریق تبلیغات شفاهی، دیده شدن و نرخ های گروهی عالی ایجاد کرد.

اگر مدرک تدریس دارید، ممکن است به احتمال زیاد در موقعیت تدریس خصوصی قرار بگیرید. داشتن مدرک یا تجربه در موضوعی که تدریس می کنید برای این نوع شغل ضروری است. اگر در یک کنفرانس یا رویداد در مورد موضوع صحبت کرده اید، ممکن است برای یک موقعیت تدریس خصوصی، تدریس یا مربیگری آنلاین نیز در نظر گرفته شوید.

در حالی که علوم و ریاضیات اغلب تقاضای زیادی برای موقعیت های تدریس خصوصی دارند، زبان انگلیسی را نیز در بین مخاطبان بین المللی محبوب خواهید یافت. اگر در یک موضوع متخصص هستید، تدریس خصوصی ممکن است بستر مناسبی برای کسب درآمد سریع باشد.

می توانید مشاغل تدریس خصوصی آنلاین را در پلتفرم هایی مانند:

. TutorMe

. Tutor.com

. Yup

. Cambly

16. ماشین خود را برانید

اگر صاحب ماشین هستید، می توانید به عنوان راننده Uber یا تحویل دهنده مقداری پول نقد به دست آورید. حتی بدون ماشین، می توانید غذا و سایر وسایل ضروری را با استفاده از دوچرخه یا موتور سیکلت تحویل دهید. رانندگان اوبر که به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند، می‌توانند وسیله نقلیه خود را به یک بیلبورد متحرک با Free Car Media تبدیل کنند، که اتومبیل شما را در یک آگهی وینیل قابل جابجایی قرار می‌دهد.

به کسب درآمد سریع با اوبر علاقه دارید؟ اگر به طور قانونی یک تجارت جانبی را اداره می کنید، می توانید محصولات خود را به مسافران علاقه مند به نمایش بگذارید – اگرچه همه آنها علاقه مند نخواهند شد. با رضایت قبلی، مسافران می توانند محصولاتی را که زیر صندلی راننده برای فروش دارید، غربال کنند. اگر آنها مایل به خرید هستند اما پول نقد ندارند، می توانید از تابع انعام Uber برای پرداخت استفاده کنید. همیشه اطمینان حاصل کنید که این رویکرد با قوانین و مقررات محلی مطابقت دارد.

17. یک دستیار مجازی شوید

همانطور که کارآفرینان کسب و کار بیشتری می سازند، تقاضا برای دستیاران مجازی افزایش می یابد. دستیار مجازی یک فرد خوداشتغال است که خدمات مختلفی مانند نوشتن، حسابداری، مدیریت رسانه های اجتماعی و پشتیبانی مشتری را از راه دور ارائه می دهد.

گیگ های دستیار مجازی را در سایت هایی مانند Virtual Office Temps، Indeed یا Upwork پیدا کنید. بسیاری نیز با ارتباط مستقیم با برندها و کارآفرینان موفق شده اند. ترکیب آگهی‌های شغلی و اطلاع‌رسانی فعال می‌تواند اولین مشتری شما را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به دست آورد.

18. پخش کننده توییچ شوید

در حالی که Twitch به عنوان یک پلتفرم بازی شروع شد، به سرعت در حال تکامل است تا انواع دیگر محتوا را نیز شامل شود. امروزه، استریم Twitch یک راه محبوب برای کسب درآمد آنلاین است. برای کسب درآمد سریع در توییچ، باید دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. اگر ثابت قدم هستید، پخش جریانی در این پلتفرم می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان قابل توجهی را سریع بسازید.

شما باید یک بازی یا کانال محبوب پیدا کنید که بیش از حد رقابتی نباشد تا مردم بتوانند محتوای شما را به راحتی پیدا کنند. برای اینکه مردم متوجه جریان‌های شما شوند، باید یک سبک ثابت برای کانال خود داشته باشید: آیا این کانال خنده‌دار، آموزشی یا سرگرم‌کننده خواهد بود؟ مسیر خود را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید.

پنج راه برای کسب درآمد از کانال توییچ شما وجود دارد:

فروش محصولات

ارائه حمایت های مالی از برند

کمک های هواداران را بپذیرید

اشتراک ها را ارائه دهید

تبلیغات Twitch را اجرا کنید

به عنوان یک استریمر توییچ، باید روی استفاده از هر پنج روش کسب درآمد برای اطمینان از بالاترین سود مالی تمرکز کنید. با استراتژی مناسب و کار سخت، می توانید از هاستینگ استریم های توییچ درآمد زیادی کسب کنید.

19. در سهام سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری در سهام می تواند راهی برای کسب درآمد سریع باشد، اما بدون ریسک نیست، به خصوص اگر بی تجربه باشید. در حالی که پاداش ها می توانند زیاد باشند، ممکن است با ضرر نیز مواجه شوید.

اگر شغل 9 تا 5 دارید، برنامه های مالی شرکت خود را بررسی کنید. آیا اجازه سرمایه گذاری در سهام شرکت را می دهد؟ اگر چنین است، این می تواند یک گزینه باشد. با برنامه های سهام شرکت، نقش شما به عنوان یک کارمند ممکن است بر موفقیت سازمان تأثیر بگذارد. علاوه بر این، اگر شرکت شما یک برنامه تطبیق RRSP ارائه می دهد، این را راهی برای پس انداز برای بازنشستگی یا پیش پرداخت در خانه در نظر بگیرید.

20. فروش عکاسی

چه یک عکاس حرفه ای باشید یا فقط عاشق گرفتن عکس های عالی باشید، می توانید با فروش تصاویر خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. سایت هایی مانند Shutterstock و Alamy مکان های عالی برای نمایش آثار شما هستند. این وب سایت ها زمانی که شخصی یک کپی از تصویر خود را دانلود می کند به عکاسان حق امتیاز پرداخت می کنند.

اگر به دنبال کسب درآمد سریع از عکاسی خود هستید، می‌توانید فهرستی در Foap ایجاد کنید، برنامه‌ای برای گوشی‌های هوشمند که به شما امکان می‌دهد آثار خود را آپلود کنید و پول نقد کسب کنید. هنگامی که یک آژانس، برند یا هر شخص دیگری عکس یا ویدیویی را از نمونه کارهای دیجیتال Foap شما خریداری می کند، سازنده برنامه سود را 50/50 با شما به اشتراک می گذارد.

21. فروش آنلاین لباس

آیا لباسی دارید که دیگر نمی پوشید؟ به جای اینکه اجازه دهید آنها در کمد شما بنشینند، آنها را به صورت آنلاین بفروشید. وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که به شما امکان فروش پوشاک را به صورت نقدی می‌دهند، مانند Poshmark، Refashioner، ThredUp و Tradesy.

همچنین می‌توانید گروه‌های خرید و فروش فیسبوک را در جامعه خود کاوش کنید تا افراد آنلاین را پیدا کنید و اقلام را شخصاً بفروشید. فقط مراقب کلاهبرداری ها باشید و نکات ایمنی توصیه شده را دنبال کنید.

22. تبدیل به یک کوپن افراطی

اگر به دنبال پس انداز و کسب درآمد کمی هستید، کوپن می تواند گزینه مناسبی باشد. برای مثال، برنامه Pays-2-Share از Coupon Chief به شما امکان می دهد کوپن ها را به اشتراک بگذارید و 2٪ تا 3٪ کمیسیون از فروش دریافت کنید. نکته کلیدی این است که کوپن هایی را که قبلا استفاده نشده اند به اشتراک بگذارید.

این روش شبیه مارکتینگ وابسته است، جایی که از طریق پیوندهای ارجاع کمیسیون دریافت می کنید. بسیاری از شرکت‌های کوپن به طور مداوم به شرکت‌های وابسته خود پرداخت می‌کنند و این روشی قانونی برای کسب درآمد آنلاین است. به عنوان مثال، Coupon Chief تا به امروز بیش از 1.3 میلیون دلار کمیسیون پرداخت کرده است.

23. خرید و فروش نام دامین

اگر مرتباً نام های دامین را خریداری می کنید اما از آنها استفاده نمی کنید، همیشه می توانید سعی کنید آنها را برای کسب سود بفروشید. اگرچه فروش دامنه ها فوق العاده رقابتی است. اگر صاحب یک دامنه تک کلمه ای .com هستید، شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت. کلماتی که حجم جستجوی بالایی دارند نیز فروش خوبی دارند.

همچنین دامین هایی که در حال حاضر در روند هستند شانس بیشتری برای فروش دارند. به عنوان مثال، چند سال پیش، دامنه‌های فیجت اسپینر نسبت به امروز فروش آسان‌تری داشتند. از طریق پلت فرم ثبت دامین Shopify می توانید نام دامنه را جستجو کنید و یک دامنه سفارشی خریداری کنید.

می توانید دامین های خود را در حراج دامنه GoDaddy بفروشید. دامین هایی با بالاترین قیمت پیشنهادی را بررسی کنید تا ببینید چه نوع دامین هایی فروش خوبی دارند. این به شما کمک می کند بدانید که آیا دامنه های شما ارزش فروش دارند یا خیر و چقدر می توانید از فروش آنها درآمد کسب کنید.

24. طرح های خود را به صورت آنلاین بفروشید

طراحی گرافیکی مهارت شگفت انگیزی است که می توانید از راه های مختلفی از آن کسب درآمد کنید. می توانید مسیر چاپ بر اساس تقاضا را طی کنید و طرح های خود را بر روی محصولات سفارشی خود بفروشید. از طرف دیگر، می‌توانید طرح‌های خود را در یک پلتفرم crowdsource مانند 99designs مطرح کنید.

همچنین گزینه ای برای ایجاد گرافیک و قالب های خود برای فروش در بازارهایی مانند Envato یا Creative Market وجود دارد. یا در مورد انتخاب برخی از مشتریان و کار به عنوان یک طراح گرافیک آزاد چطور؟ با توجه به PayScale، این نقش به طور متوسط ​​29.90 دلار در ساعت برای شما درآمد دارد.

25. تست وب سایت ها

اگر به تجربه کاربری علاقه دارید، UserTesting 10 دلار به بازبینان می پردازد تا به کارآفرینان دیگر در مورد وب سایت ها و برنامه های خود فیدبک بدهند. هنگام مرور یک سایت، مجموعه ای از سوالات به شما داده می شود که باید به آنها پاسخ دهید. این یک راه سریع برای کسب درآمد آنلاین است.

هنگام جستجو در وب سایت یا برنامه کارآفرین، ایده ها و فیدبک خود را از طریق یک ویدیو به آنها منتقل خواهید کرد. مدت زمان ویدیوی شما فقط 20 دقیقه است، بنابراین اگر سه ویدیو در ساعت انجام دهید، 30 دلار درآمد خواهید داشت. بررسی‌کنندگان دیگر می‌توانند پروژه‌ها را به سرعت انجام دهند، بنابراین وقتی یک وب‌سایت یا برنامه جدید نیاز به بررسی دارد، باید سریع عمل کنید.

۲۶- شغل پاره وقت پیدا کنید

وقتی هر کاری را که برای به دست آوردن سریع پول لازم است انجام داده اید، اما برای تأثیرگذاری تلاش می کنید، گاهی اوقات چاره ای جز به دست آوردن یک شغل نیمه وقت ندارید. می توانید مشاغل پاره وقت را در Indeed یا یک تابلوی شغلی خاص که به رشته شما پاسخ می دهد، مرور کنید.

برخی از وب‌سایت‌های شغلی برای ثبت ‌نام نیاز به هزینه اولیه دارند، بنابراین چاپ ریز را با دقت بخوانید. اکثر سایت ها به شما اجازه می دهند مشاغل پاره وقت و قراردادی را فیلتر کنید، بنابراین برای یافتن موقعیت های مرتبط برای درخواست مشکلی ندارید. با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها به صورت پاره وقت استخدام می کنند، کسب درآمد اضافی بدون کار کردن یک هفته کامل آسان تر از همیشه است.

27. مشاور TikTok شوید

یکی از مرسوم ترین راه ها برای کسب درآمد آنلاین، تبدیل شدن به یک مشاور TikTok است. برندها برای ایده های ویدیویی طوفان فکری، توسعه بایوس جذاب و موارد دیگر با شما تماس خواهند گرفت. این فرصت عالی برای درآمدزایی برای عشایر دیجیتال است—شما می توانید کل کسب و کار را از گوشی هوشمند خود اداره کنید. در مقایسه با اینستاگرام، TikTok نسبتاً جدید و استفاده نشده است، بنابراین کمک به برندها برای ایجاد حضوری قوی در برنامه می‌تواند به طور بالقوه شما را ثروتمند کند.

با این حال، قبل از شروع ارائه مشاوره TikTok به مشاغل، باید استعدادهای کمی داشته باشید. مهمترین چیز این است که بدانید چگونه ویدیوهای ویروسی ایجاد کنید که مردم را وادار به تعامل با برندها کند. اگر تخصص لازم برای افزایش فروش از طریق این پلتفرم را ندارید، همچنان می توانید با شرکت در این دوره آموزشی TikTok، نحوه جذب مشتری را بیاموزید.

28. فروش کارت تبریک به صورت آنلاین

اگر در انتخاب کارت تبریک مناسب برای مناسبت های مختلف مهارت دارید، این ممکن است راهی آسان برای کسب درآمد آنلاین باشد. با این حال، توصیه نمی‌شود که خدمات خود را برای همه و هرکسی بازاریابی کنید – این یک راه هوشمندانه برای انجام تجارت نیست. در عوض، کارت‌های تبریکی را طراحی یا تهیه کنید که برای بخش خاصی از مردم جذاب باشد.

به عنوان مثال، می‌توانید کارت‌های تبریکی تهیه کنید که مدیران سطح C را در اختیار داشته باشند و بخواهند از معاونان ارشد خود برای تصمیم‌گیری‌های سودآور در سال گذشته تشکر کنند. یا می توانید متخصصان مراقبت های بهداشتی را هدف قرار دهید که می خواهند از بیماران خود برای انتخاب کلینیک خود تشکر کنند. برای طراحی کارت ها می توانید از یک ابزار گرافیکی آنلاین مانند Photoshop یا Canva استفاده کنید.

29. تورهای محلی مجازی ارائه دهید

آیا شهر یا شهر خود را به خوبی می شناسید؟ با ارائه تورهای مجازی آن را با مردم به اشتراک بگذارید. این می تواند راهی برای گردشگران و دیگران باشد تا مکان های جدید را بدون ترک خانه کشف کنند.

می‌توانید از تماس‌های ویدیویی برای نشان دادن مکان‌های تاریخی، مکان‌های فرهنگی و مکان‌های مورد علاقه محلی استفاده کنید. داستان ها و حقایق محلی را به اشتراک بگذارید. به افراد اجازه دهید سوال بپرسند و چیزها را از نزدیک ببینند. تورهای مختلفی را ارائه دهید، مانند تورهایی برای دوستداران غذا یا علاقه مندان به تاریخ. با فروشگاه های محلی کار کنید تا مهمانان تور بتوانند محصولات محلی را خریداری کنند.

30. فروشنده شوید

فروش مجدد محصولات راهی برای کسب درآمد بدون ایجاد اقلام است. می توانید اقلام قدیمی یا کلکسیونی بخرید و سپس آنها را بفروشید. اگر می خواهید روی محصولات خاصی تمرکز کنید، می توانید یک توزیع کننده معتبر یک برند در منطقه خود شوید.

با یافتن مارک هایی برای فروش مجدد در فهرست های عمده فروشی و پلتفرم هایی مانند AliExpress شروع کنید. سپس، یک پلت فرم آنلاین برای فروش محصولات انتخابی خود راه اندازی کنید. به یاد داشته باشید، شما باید موجودی را مدیریت کنید. این نیاز به تلاش دارد، اما نیازی به ساخت محصولات ندارد.

سفر کسب درآمد آنلاین خود را از امروز شروع کنید

کسب درآمد آنلاین می تواند به شما کمک کند در این زمان های پر دردسر سرپا بمانید، اما همچنین می تواند به شما کمک کند از شغل 9 تا 5 خود فرار کنید تا بتوانید یک کارآفرین تمام وقت شوید. با طوفان فکری ایده‌های کسب‌وکار آنلاین و انتخاب برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین، آزادی مالی بیشتری کسب می‌کنید، امنیت مالی خود را بهبود می‌بخشید و به زندگی مطابق با شرایط خود نزدیک‌تر می‌شوید.

اگر سخت کار کنید و به آن پایبند باشید واقعاً می توانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. بنابراین، کدام ایده پولساز را ابتدا دنبال خواهید کرد؟

سوالات متداول آنلاین کسب درآمد

چگونه می توانم به سرعت از اینترنت کسب درآمد کنم؟

یک فروشگاه Shopify و محصولات dropship به صورت آنلاین بسازید.

اجناس مستعمل را در eBay، Amazon یا Facebook Marketplace بفروشید.

کوپن ها را در وب سایت هایی مانند Coupon Chief پیدا کنید و به اشتراک بگذارید.

خرید و فروش نام دامین

اتاق یدکی خود را در Airbnb اجاره کنید.

ارائه مشاوره TikTok به استارتاپ ها و کسب و کارها.

فروش محصولات اطلاعاتی

به افراد آنلاین در موضوعات پرتقاضا آموزش دهید.

یافته‌های فروشگاه دست‌ساز خود را ورق بزنید.

برنامه ها و وب سایت ها را بررسی کنید.

چگونه می توانم 100 دلار در روز در وب کسب کنم؟

نظرسنجی ها را کامل کنید

فروش محصولات در آمازون

آموزش آنلاین انگلیسی.

ویدیوها را برای پول تماشا کنید.

بابت خرید خود پول نقد دریافت کنید.

تصحیح برای وب سایت ها

بررسی آنلاین موسیقی

چگونه می توانم در سال 2024 به صورت آنلاین درآمد کسب کنم؟

یک فروشگاه چاپ بر اساس تقاضا راه اندازی کنید.

لباس های خود را آنلاین بفروشید.

کالاهای دست ساز بسازید.

خدمات فریلنسری ارائه دهید.

کادرهای اشتراک را انتخاب کنید.

ساخت دوره های آنلاین

پادکست راه اندازی کنید.

تولید محصولات دیجیتال

یک تأثیرگذار شوید.

یک وبلاگ راه اندازی کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT