ربات همستر کامبت در آستانه سقوط

ربات همستر کامبت در آستانه سقوط + تصویر

زمان مطالعه 2 دقیقه

در حالی که خبرهای منفی درباره لیست نشدن و نگرانی ها درباره تاخیر در ایردراپ همستر کامبت پرطرفدار و جنجالی در شبکه های اجتماعی و در میان کاربران اوج گرفته است، یک تصویر غیر رسمی از ربات بازی همستر لو رفته است که حاوی اطلاعات جالبی است. آیا ربات همستر کامبت در آستانه سقوط است ؟

ربات همستر کامبت در آستانه سقوط

سه مورد مهم در این عکس لو رفته از ربات همستر جلب توجه میکند:

  • کاربرد کلیدها همستر
  • ایجاد تیم یا اسکواد در آپدیت جدید
  • تاریخ 28اگوست تا 4 سپتامبر
ربات همستر کامبت در آستانه سقوط

ربات همستر کامبت در آستانه سقوط

اول در تصویر میبینم که کارت های دیده میشوند که میتوان آنها را با کلید های جمع آوری شده در همستر خرید. در واقع مشخص است که اگر این تصویر صحت داشته باشد همستر در حال کار بر روی یک سیستم جدید ارتقای کارت‌ها با استفاده از کلیدها است. در واقع اینطور که مشخص است کلیدها برای ارتقای کارت‌های خاص ضروری خواهند بود. این باعث میشود که کسانی که کلید های بیشتری جمع کرده اند بتوانند کارت های خاص تری را خریداری کنند.

عکس های نشان دهنده یک سیستم جدید تیمی هم هستند. احتمالا میتوان در بازی تیم تشکیل داد و در قالب تیم ها یا اسکواد های متشکل از تعدادی از کاربران با سایرین رقابت کرد. در این تصویر افشا شده رتبه‌ بندی‌ های تیمی در یک تب جدید به نام Guild نمایش داده شده اند.

در نهایت در تاریخ 28 آگوست (7 شهریور) تا 4 سپتامبر (14 شهریور) در بازی همستر شاهد خبر هایی هستیم. حالا این خبر ها ممکن است همین به روزرسانی های بازی باشد یا شاید حتی این تاریخ مربوط به آغاز فرایند ایردراپ است!

28 آگوست زمان به روزرسانی همستر
4 سپتامبر زمان کسب درآمد!
شاید منظور از زمان به دست آوردن درآمد همان زمان لیست شدن ایردراپ همستر است!

همستر در آستانه سقوط؟

اخبار مختلفی درباره اختلاف نظرهای متعدد درباره نحوه اجرای ایردراپ و چگونگی پیشروی پروژه در تیم همستر کامبت به گوش رسیده است. برخی حتی میگویند اختلافات مالی بین سرمایه گذاران هم وجود دارد. اگرچه جزئیات دقیق این موارد هنوز مشخص نشده است ولی جامعه کاربران همستر دچار نارضایتی گسترده شده اند. این نارضایتی ها با کاهش فعالیت قابل‌توجه در جامعه کاربران شده است. خیلی ها میگویند همستر اسکم است و بیخیالش شده اند ولی خیلی ها هنوز امید خود را از دست نداده اند. ن

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT