رسیدن قیمت اوندو (ONDO) به ۱ دلار

رسیدن قیمت اوندو (ONDO) به ۱ دلار !!

زمان مطالعه 2 دقیقه

آیا رسیدن قیمت اوندو (ONDO) به ۱ دلار ممکن است ؟ قیمت ارز دیجیتال اوندو (ONDO) در اواخر روز ۵ آگوست، پس از ریزش شدید بازار، با ۳۰ درصد افزایش به محدوده ۰.۷۳ دلار رسید و از آن زمان تاکنون در اطراف این سطح در حال تثبیت است. قبل از این صعود، قیمت اوندو به ۰.۵۰ دلار سقوط کرده بود.

منتظر اوندو (ONDO) یک دلاری باشیم ؟

فعالان بازار، بازگشت قیمت این توکن را به انباشت قابل‌توجه شرکت بلک‌راک نسبت می‌دهند. طبق گزارش‌ها، این غول سرمایه‌گذاری در تاریخ ۵ آگوست، ۵ میلیون دلار توکن اوندو خریداری کرده است.

پیش‌ از این نیز، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهان، ۳.۱۱ میلیون یواس‌دی کوین (USDC) را برای خرید توکن اوندو هزینه کرده بود.

با توجه به این خریدها، تعداد کل توکن‌های اوندو انباشته‌شده توسط بلک‌راک، به حدود ۱۰ میلیون دلار رسیده است. این انباشت، بخشی از مأموریت بلک‌راک برای تسویه آنی دارایی‌های توکنیزه‌شده در صندوق OUSG اوندو است.

رسیدن قیمت اوندو (ONDO) به ۱ دلار

رسیدن قیمت اوندو (ONDO) به ۱ دلار

علاوه بر فشار خرید بالا، فعالیت در بلاکچین اوندو نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته و تعداد آدرس‌های فعال در این شبکه در هفت روز گذشته ۱۰۱ درصد رشد کرده‌ است.

تعداد آدرس‌های جدید ۴۴ درصد و تعداد آدرس‌های با موجودی صفر ۷۰ درصد افزایش یافته است.

با وجود افزایش اخیر قیمت، توکن اوندو هنوز ۵۰.۶۶ درصد تا رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود، یعنی ۱.۴۸ دلار فاصله دارد. اگر روند صعودی تأیید شود، این توکن می‌تواند کمی از ضررهای اوایل آگوست خود را جبران کرده و تا ۰.۸۷ دلار صعود کند.

رسیدن قیمت اوندو (ONDO) به ۱ دلار

رسیدن قیمت اوندو (ONDO) به ۱ دلار

طبق نمودار، این سطح قیمتی با سطح ۳۸.۲ درصد فیبوناچی اصلاحی منطبق است و برای ادامه روند صعودی، حفظ آن ضروری است. در صورت حفظ این سطح، احتمال می‌رود قیمت به سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی اصلاحی در محدوده ۱.۱۰ دلار برسد.

از سوی دیگر، افزایش نوسانات نزولی ممکن است قیمت اوندو را به ۰.۵۰ دلار نزدیک کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT