رسیدن نات کوین به ۰.۱ دلار

رسیدن نات کوین به ۰.۱ دلار ممکن است ؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

نات کوین مسلماً یکی از پرطرفدارترین ارزهای رمزنگاری شده در چشم انداز بازار فعلی، از زمان انتشار رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. رسیدن نات کوین به ۰.۱ دلار ممکن است ؟

رسیدن نات کوین به ۰.۱ دلار

قیمت Notcoin در مدت کوتاهی پس از راه اندازی با کاهش شدید روبرو شد که در درجه اول به دلیل فشار فروش از سوی مدعیان ایردراپ بود. با این حال، یک هفته بعد، نات کوین علاقه مجدد سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. در حال حاضر این ارز 0.009626 دلار قیمت دارد و نشان دهنده افزایش 24.9 درصدی در 24 ساعت گذشته و افزایش 75.3 درصدی نسب به جریان قیمتی در 7 روز گذشته است.

بهره باز نات کوین به مبادلات از 40 میلیون دلار به 100 میلیون دلار افزایش یافت.
از زمان راه اندازی نات کوین، بازی های Tap-to-Earn دیگری مانند Hamster Combat و Tapswap ظاهر شده اند.
قیمت نات کوین یک رالی بازگشتی تجربه کرده است و چشم به 0.011 دلار برای برخی سودهای کوتاه مدت دارد

پس از راه‌اندازی ماموریت‌های درآمدی در اپلیکیشن تلگرام، قیمت نات‌ کوین به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافت و به‌طور چشمگیری می‌تواند به بالاترین حد خود در این هفته برسد.

سیگنال رالی گاوی نات کوین

عملکرد قیمت نات‌ کوین استثنایی بوده است، با عملکرد قیمت بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه (SMA). قیمت notcoin در 25 می به پایین ترین حد خود رسید و علاقه مجدد سرمایه گذاران شاهد رشد قیمت بیش از 115 درصد در چهار روز بود.

رسیدن نات کوین به ۰.۱ دلار

رسیدن نات کوین به ۰.۱ دلار

پس از افزایش اولیه، قیمت توکن نات به 0.0074 دلار بازگشت و قبل از صعود به سطوح بالاتر و ایجاد یک ATH بالاترین قیمت جدید در 0.0099 دلار معامله شد.در پی تلاش خرسها قیمت ها برای چند ساعت بین 0.0087 تا 0.009 دلار در نوسان بودند. این با سطح اصلاحی فیبوناچی 0.5 مصادف شد. قیمت این ارز بازگشته است و به سمت سطح توسعه فیب 0.27 پیش می رود و قیمت در حدود 0.011 دلار تعیین شده است.

در یک سناریوی معکوس، NOT ممکن است سطح حمایت را در حدود 0.0087 دلار و 0.0075 دلار پیدا کند که مصادف با SMA 50 روزه است.

علت ثابت ماندن جریان قیمتی نات کوین

Notcoin، یک بازی Tap-to-Earn در اپلیکیشن تلگرام، پس از راه‌اندازی پروژه ماموریت‌های کسب درآمد (Earning Missions)، ویژگی‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت غیرفعال ارز دیجیتال در تلگرام کسب کنند، قیمت خود را افزایش داد. در این ماموریت‌ها، بازیکنان با انجام وظایف مختلف، مانند راهنمایی بازیکنان در جوامع مختلف و یادگیری در مورد سایر بازی‌ها و برنامه‌های رمزنگاری، توکن‌های NOT کسب می‌کنند.

رسیدن نات کوین به ۰.۱ دلار

رسیدن نات کوین به ۰.۱ دلار

این امر منجر به افزایش قابل توجه بهره باز نات کوین در مبادلات شد و از 40 میلیون دلار به 100 میلیون دلار صعود کرد که نشان دهنده احساسات صعودی شدید در بازار است. Notcoin راه اندازی موفقیت آمیزی را تجربه کرد و در اکثر صرافی های متمرکز برتر لیست شده است. ارزش بازار آن در میان افزایش قیمت اخیر به بیش از 1 میلیارد دلار افزایش یافت و حجم معاملات 24 ساعته به 1.3 میلیارد دلار رسید. این اتفاق به قدرت شبکه های اجتماعی اشاره میکند چون تلگرام بیش از 35 میلیون کاربر فعال را به این بازی جذب کرده است. پس از عرضه توکن NOT ، دیگر بازی‌های Tap-to-Earn مانند همستر کومبات و تپ سوآپ نیز محبوبیت پیدا کردند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت