رشد 140 درصدی PAXG در برابر بیت کوین

رشد 140 درصدی PAXG در برابر بیت کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال در حال تجربه دور دیگری از کاپیتولاسیون (تسلیم شدن) به عنوان بخشی از اصلاح جهانی است، PAXG همچنان خود را به عنوان یک ابزار امن نشان می‌دهد. از زمانی که اصلاحات در ماه آوریل (فروردین) آغاز شد، قیمت طلای دیجیتال افزایش ۱۴۰ درصدی را در برابر بیت کوین نشان داده است. در این خبر به بررسی رشد 140 درصدی PAXG در برابر بیت کوین می پردازیم.

رشد 140 درصدی PAXG

بسیاری استدلال می‌کنند که ارزش PAXG نیز در برابر دلار کاهش یافته است، اما با مقایسه عملکرد آن نسبت به سایر رمزارزها، می‌توان به این نکته نیز اشاره کرد که این رمزارز به طور پیوسته در یک کریدور ۱۰ درصدی نسبت به قیمت خود در ابتدای آوریل (۱۲ فروردین) معامله می‌شود. بیایید صادق باشیم، با وجود چنین پویایی در بازار ارزهای دیجیتال، که در آن حتی استیبل کوین ها نیز پیوند خود را با دلار از دست می‌دهند و به فراموشی سپرده می‌شوند، طلای دیجیتال می‌تواند به اندازه کافی بهینه و ایمن در نظر گرفته شود.

رشد 140 درصدی PAXG در برابر بیت کوین

رشد 140 درصدی PAXG در برابر بیت کوین

این پناهگاه چقدر امن است؟

شرکت پشتیبان PAXG، یعنی Paxos Trust Company، یک نهاد رمزارزی بزرگ است که از نزدیک با تنظیم‌کننده‌ها، موسسات و غول‌های بازار TradFi مانند PayPal کار می‌کند. همچنین صادرکننده BUSD و USDP است که هر دو به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند و با وضعیت بهتری نسبت به بقیه بازار معامله می‌شوند.

در سال ۲۰۲۱، Paxos مجوز بانکداری مشروط را از کنترلر ارز ایالات متحده (OCC) دریافت کرد و در سال ۲۰۲۲، فوربس Paxos را به همراه FTX ،Circle و Chainalysis در میان ۵۰ شرکت برتر فین‌تک معرفی کرد.

علاوه بر این، Paxos به طور منظم گزارش های حسابرسی خود را منتشر می‌کند که وجود وثیقه طلای رمزارزی را نشان می‌دهد. بر اساس آخرین گزارش به تاریخ ۳۱ می امسال (۱۰ خرداد)، ۳۳۳,۶۰۱,۳۳۳ توکن PAXG با ۳۳۳,۶۰۱,۳۳۳ اونس تروا طلا ایمن شده‌اند و خود توکن ها نیز در شبکه اتریوم منتشر می‌شوند.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT