روش های افزایش پروفیت بازی همستر

روش های افزایش پروفیت بازی همستر

زمان مطالعه 3 دقیقه

پس از سروصدای زیادی که پروژه Hamster Kombat در دنیای بازی‌های Tap-to-Earn (کسب درآمد از طریق ضربه زدن) به‌پا کرد، عمده کسانی که حتی تا به حال چیزی در مورد ارزهای دیجیتال و سازوکار آن‌ها نمی‌دانستند، یک حساب کاربری تلگرام ساخته و با مراجعه به ربات همستر کامبت، اقدام به شرکت در این پروژه جذاب کرده‌اند. در این پست به بررسی روش های افزایش پروفیت بازی همستر می پردازیم.

روش های افزایش پروفیت بازی همستر

با یک توییت از سمت توسعه‌دهندگان همستر کامبت، تمام معادلات بهم ریخت؛ مضمون این توییت به شرح زیر است:

ایردراپ همستر براساس پروفیت ساعتی است نه تعداد کوین‌های استخراج شده.

بدین ترتیب، سقف آرزوهای بسیاری از شرکت‌کنندگان همستر کامبت فروریخت. اما این خبر نه تنها باعث شد تا فعالان Hamster Kombat از شرکت در این برنامه ناامید شوند، بلکه همستر ۱۰۰ میلیونی شدن خود را جشن گرفت. با اینکه قیمت همستر کامبت همچنان مشخص نیست، اما اینطور به نظر می‌رسد که حتی با اطلاعیه جدید، پشتکار مردم برای بدست آوردن درآمد از همستر بیشتر شده است.

حال با اینکه می‌دانیم در حال حاضر پروفیت از سکه مهم‌تر است، نباید از نکات حساسی که در رابطه با افزایش و حفظ پروفیت حائز اهمیت هستند، چشم‌پوشی کنیم. افزایش پروفیت همستر به منظور داشتن شانس بیشتر در ایردراپ این کوین جنجالی، شامل موارد بسیار ساده اما نیازمند نظم و انرژی است که در ادامه این مطلب به آن‌ها پرداخته‌ایم.

نکات مهم حفظ و افزایش پروفیت

در ابتدا باید به این مطلب بپردازیم که اصلا سود ساعتی چیست و چطور باعث بالا رفتن شانس کاربران در ایردراپ می‌شود. همانطور که از نام این قابلیت جذاب Hamster Kombat مشخص است، سود ساعتی (Profit per Hour) تعداد سکه‌ای است که در یک ساعت برنامه به‌طور خودکار بدون اینکه نیاز باشد کاربر به صفحه ضربه‌ای بزند، استخراج و به موجودی او اضافه می‌شود. این قابلیت، شباهت زیادی به «ربات ضربه زن اتوماتیک» تون کوین دارد که به کاربران این امکان را می‌داد که تا ۱۲ بتوانند بدون اینکه به برنامه وارد شوند، کوین استخراج کنند و در نهایت در ساعت مقرر، این کوین‌ها به ولت برای ادامه این مسیر انتقال دهند.

روش های افزایش پروفیت بازی همستر

روش های افزایش پروفیت بازی همستر

حال همستر کامبت رویکردی متفاوت در نظر گرفته است؛ کاربران باید هر سه ساعت یکبار به برنامه وارد شوند و کوین‌های همستر استخراج شده توسط پروفیت ساعتی را به موجودی خود انتقال دهند. این موضوع سبب می‌شود تا مسیر استخراج خودکار ارزهای همستر کامبت ادامه پیدا کند و کوین‌های دیگری نیز استخراج کند. اما اگر کاربران بعد از سه ساعت به برنامه سر نزنند، چه می‌شود؟

پروفیت مهمه یا سکه در همستر؛ چرا باید هر ۳ به برنامه سر زد؟

همانطور که بالاتر نیز بیان شد، توسعه‌دهندگان همستر کامبت از یک فرمول مشابه نات کوین با تغییراتی کوچک، اقدام به ارائه پروفیت ساعتی به عنوان قسمتی مهم از بدست آوردن کوین‌های همستر کرده‌اند. در این میان، دقیقا مشابه نات کوین، شرایطی خاص را برای استفاده از Profit-per-Hour برقرار کرده‌اند که خود نیازمند نظم و برنامه‌ریزی برای حفظ پروفیت است.

حال سوالی که برای کاربران پیش می‌‎آید، این است که ارتباط حفظ پروفیت با هر ۳ ساعت سر زدن به برنامه چیست؟ طبق برنامه و قوانین همستر کامبت، اگر کاربران هر ۳ ساعت یکبار به برنامه سر نزنند، پروفیت ساعتی آن‌ها یک سوم (۱/۳) خواهد شد؛ یعنی اگر شما پروفیتی برابر با ۹۰۰ هزار کوین دارید، بعد از ۳ ساعت سر نزدن به برنامه، پروفیت شما با عملکردی ضعیف و ۳۳ درصد کمتر از قبل، به ۳۰۰ هزار کاهش خواهد یافت.

پس بهتر است از این روش بسیار ساده و جذاب برای استخراج بیشتر کوین‌های Hamster Kombat استفاده کنید و بدون اینکه زحمت ضربه زدن به صفحه را به خود دهید، تعداد کوین‌های خود را بالا ببرید در ایردراپ شانس بیشتری داشته باشید. اما نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد، نحوه استفاده از کوین‌های استخراج شده برای افزایش پروفیت است. با این وجود، چطور می‌توان به‌طور بهینه کوین‌ها را صرف افزایش پروفیت همستر کامبت کرد؟

امتیاز 2/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT