زمان راه اندازی مجدد صرافی ورشکسته FTX

زمان راه اندازی مجدد صرافی ورشکسته FTX مشخص شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

زمان راه اندازی مجدد صرافی ورشکسته FTX مشخص شد. با توجه به اسناد دادگاه و اخبار اخیر منتشرشده، به نظر می‌رسد راه‌اندازی مجدد نسخه 2.0 صرافی FTX در آینده نزدیک انجام خواهد شد. طبق گزارش‌ها، مدیرعامل جدید FTX، جان ری سوم، در طی ماه‌های گذشته به همراه طلبکاران و بدهکاران جلساتی را برگزار کرده تا برنامه راه‌اندازی مجدد این صرافی را پیش ببرد. در این جلسات، برنامه‌های احیای صرافی و تنظیم مجدد ساختار FTX، نهایی کردن موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی مجدد و بررسی لیست پیشنهاددهندگان FTX 2.0 مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌اند.

زمان راه اندازی مجدد صرافی ورشکسته FTX

در ماه آوریل نیز گزارشی‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه این صرافی 7.3 میلیارد دلار از دارایی‌های خود را بازیابی کرده و تیم FTX در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مجدد این صرافی ارز دیجیتال تا سه ماهه دوم سال 2024 است.
این اقدامات باعث افزایش قیمت توکن اصلی FTX شده است. با انتشار اخبار مربوط به راه‌اندازی مجدد، قیمت توکن FTT بیش از 13 درصد افزایش یافت.
لازم به ذکر است که فعالان صنعت ارزهای دیجیتال و جامعه رمزارزی، این طرح و راه‌اندازی مجدد صرافی FTX را تحسین کرده‌اند و به آن امیدوارند. اما برخی از افراد به دلیل تردیدها درباره عملکرد صرافی FTX در گذشته، نسبت به راه‌اندازی مجدد آن بی‌اعتنا و بدبین هستند.

زمان راه اندازی مجدد صرافی ورشکسته FTX

زمان راه اندازی مجدد صرافی ورشکسته FTX

یک اینفلوئنسر محبوب ارزهای دیجیتال با نام توییتری DegenSpartan ادعا کرده که FTX 2.0 می‌تواند حداکثر بازیابی را برای همه طرف‌ها به ارمغان بیاورد.
در حال حاضر، راه‌اندازی FTX 2.0 منتظر رسیدن به فرآیند مناقصه و استفاده از بهترین راهکارها برای اطمینان از بهره‌وری بیشتر و رشد صحیح صرافی است.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT