زمان عرضه توکن همستر کامبت

زمان عرضه توکن همستر کامبت مشخص شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

همستر کامبت، بازی تلگرامی‌ای که در روز‌های اخیر محبوبیت زیادی به‌دست آورده است، توانست از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر عبور کند. این بازی به‌لطف مکانیزم ساده‌ی خود اکنون بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون کاربر روزانه دارد. زمان عرضه توکن همستر کامبت مشخص شد.

زمان عرضه توکن همستر کامبت 

تعداد کاربران بازی مورد بحث از ۶۰ میلیون نفر در جمعه‌ی هفته‌ی گذشته به ۱۱۶ میلیون نفر رسیده است. علاوه‌براین، کاربران همستر کامبت در تلگرام، یوتیوب و شبکه‌‌ی اجتماعی ایکس به‌ترتیب ۳۱، ۱۷ و ۶ میلیون نفر هستند.

یکی از اعضای تیم بنیاد TON به‌نام Hamster Girl اعلام کرد که توکن پروژه‌ی همستر کامبت در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) بر بستر بلاک‌چین TON ایجاد و عرضه خواهد شد. تاریخ اعلامی قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.

زمان عرضه توکن همستر کامبت

خرید و فروش آنی تتر

نات کوین که در ابتدا مانند همستر کامبت یک بازی تلگرامی بود در عرضه‌ی توکن خود با تأخیر مواجه شد، اما اکنون به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرده و ارزش آن در هفته‌ی گذشته ۳۵۰ درصد افزایش یافته است. نات کوین از نظر ارزش بازار در بین ۶۰ ارز دیجیتالی برتر قرار دارد.

تون کوین که توکن بومی TON حساب می‌شود از محبوبیت بالای همستر کامبت بهره برده و اکنون با قیمت ۷٫۷۶ دلار دهمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است.

برخلاف نات کوین، همستر کامبت پس از عرضه‌ی توکن خود، بازی را متوقف نخواهد کرد و قصد دارد به آن ادامه بدهد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. بهار احمدی گفت:

    بر اساس تحلیل ها میشه گفت قراره با این بازی خود نات کوین بالا بره
    همستر وسیله هست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT