زمان لیست شدن ایردراپ ایکس امپایر

زمان لیست شدن ایردراپ ایکس امپایر (x empire)

زمان مطالعه 3 دقیقه

بازی ایکس امپایر یا همان ماسک امپایر به دلیل شخصیت ایلان ماسک خیلی محبوب و معروف شد. این بازی tap-to-earn در تلگرام است و به سبک بازی های مثل نات کوین و همستر کار میکند. کاربران میتوانند با ضربه زدن روی کاریکاتور ایلان ماسک و یا یک سری تسک های روزانه سکه جمع کنند و با استفاده از این سکه‌ها، ویژگی‌های مختلف شخصیت و امپراتوری مجازی خود را شخصی سازی کنند. در این پست به بررسی زمان لیست شدن ایردراپ ایکس امپایر (x empire) می پردازیم.

زمان لیست شدن ایردراپ x empire

زمان لیست شدن بازی ایکس امپایر یعنی تاریخی که در آن توزیع توکن های بازی بین کاربران و کسانی که در این بازی شرکت کرده اند انجام می شود. بعد از آن توکن در صرافی های ارز دیجیتال لیست می شود و هر کسی میتواند آن را خرید و فروش کند.

در زمان لیست شدن x empire میتوانید ارزهای خود را به کیف پول منتقل کنید و بعد آن را با انتقال به صرافی ها بفروشید. قبل از لیست شدن باید حتما با خرید ارز تون تلگرام کیف پول خود را شارژ کنید تا بتوانید کارمزد تراکنش را پرداخت کنید.

پس همه کسانی که تا به امروز در ایکس امپایر فعالیت داشته اند باید منتظر تاریخ لیست شدن این ایردراپ بمانند تا بتوانند درآمد خود را به دلار و تومان تبدیل کنند و در واقع نقد کنند.

زمان لیست شدن ایردراپ ایکس امپایر

زمان لیست شدن ایکس امپایر

فاز استخراج بازی ماسک امپایر در تاریخ 30 سپتامبر 2024 یعنی 9 مهر ماه 1403 به پایان رسید. پایان یافتن این فاز باعث هیجانات زیادی بین کاربران درباره زمان دقیق لیست شدن امپایر شد.

طبق اعلام تیم ماسک امپایر، میزان کل عرضه توکن ایکس معادل 690 میلیارد توکن است. در مرحله اول لیست شدن قرار است 483 میلیارد توکن، یعنی 70 درصد از کل عرضه به استخراج‌کنندگان و ان اف تی های ایکس امپایر داده شود. جالب است بدانید که 30 درصد باقیمانده قرار است به کاربران جدید و فازهای بعدی بازی ایکس امپایر اختصاص پیدا کند پس اگر از فاز اول جا مانده اید نگران نباشید!

اگرچه هنوز تاریخ دقیقی از سمت تیم توسعه ارائه نشده است ولی تاریخ لیست شدن ایردراپ X Empire خیلی نزدیک است. اگر میخواهید بدانید ایردراپ ایکس امپایر کی لیست میشود، پاسخ این است که انتظار می‌رود بین اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر 2024 یعنی آبان ماه 1403 این اتفاق بیفتد.

چرا لیست شدن ماسک امپایر نزدیک است؟

آمار و ارقام گویای همه چیز درباره این ایردراپ است!

جذب حدود 48 میلیون کاربر در طول تنها 3 ماه
ضرب بیش از 570 هزار ان اف تی
فروش بیش از 83 هزار ان اف تی به ارزش 5.7 میلیارد توکن ایکس
اتصال و مشارکت بیش از 18 میلیون آدرس کیف پول
این ها آماری نیست که بتوان آنها را نادیده گرفت و همه نشان دهنده این هستند که لیست شدن ایردراپ ایکس امپایر بسیار نزدیک است. گیم پلی خلاقانه و قابلیت‌های ویژه و نوین بازی ایکس امپایر یک موفقیت بزرگ در بازی های تلگرامی بوده است. برای دانستن معیار های ایردراپ ایکس امپایر و برای اینکه بدانید چقدر توکن دریافت میکنید روی لینک مشخص شده بزنید.

زمان لیست شدن ایردراپ ایکس امپایر

زمان لیست شدن ایردراپ ایکس امپایر

ایردراپ ایکس امپایر کی لیست میشود؟

در حال حاضر بازی و ربات X Empire در حال آماده شدن برای لیست شدن توکن‌های خود در صرافی‌های مختلف است. انتظار می رود که تاریخ لیست شدن به طور قطعی قبل از 30 اکتبر یعنی حدودا اواخر آبان ماه باشد.

با توجه به اینکه فاز استخراج از تاریخ 9 مهر تمام شده است تیم توسعه نمی توانند کاربران را زیاد منتظر بگذارند پس نهایتا زمان دقیق لیست شدن امپایر همان آبان ماه خواهد بود.

پاسخ به سوالات متداول درباره تاریخ لیست شدن امپایر

ایکس امپایر (xempire) کی لیست میشه؟
ایردراپ ماکس امپایر قرار است آبان ماه انجام شود.

ایردراپ ایکس امپایر کی انجام میشود؟
هنوز تاریخ دقیقی منتشر نشده است ولی در ماه اکتبر یعنی تا اواخر آبان ماه ایردراپ و لیستینگ x empire انجام میشود.

بازی امپایر لیست میشود؟
بله لیست شدن توکن بازی امپایر قطعی است و قبل از پایان آبان ماه انجام میشود.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT