ساخت میم کوین با سان‌پامپ (SunPump)

ساخت میم کوین با سان‌پامپ (SunPump)

زمان مطالعه 2 دقیقه

جاستین سان، خالق و هم‌بنیانگذار ترون، پیش‌بینی کرده که این بلاکچین به زودی اولین میم‌کوین میلیارد دلاری خود را خواهد داشت. در ادامه به بررسی ساخت میم کوین با سان‌پامپ (SunPump) می پردازیم.

ساخت میم کوین با سان‌پامپ (SunPump)

سان اخیراً پلتفرمی به نام سان‌پامپ (SunPump) را راه‌اندازی کرده که به کاربران امکان می‌دهد تا میم‌کوین‌ها را بر روی شبکه ترون ایجاد کنند.

بر اساس داده‌های پلتفرم دون آنالیتکس، تا کنون بیش از ۵,۵۹۶ میم‌کوین از طریق سان‌پامپ ساخته شده که این امر، منجر به تولید بیش از ۲ میلیون TRX با ارزشی در حدود ۲۵۷,۷۷۹ دلار شده است.

در تاریخ ۱۷ آگوست، ترون موفق به ثبت بالاترین درآمد روزانه خود، معادل بیش از ۱ میلیون TRX (حدود ۱۳۳,۰۰۰ دلار) از این راه‌اندازی‌ها شد.

سان معتقد است که این روند ادامه خواهد یافت و باور دارد که بزرگترین قدرت ترون، در استخر نقدینگی ۶۰ میلیارد دلاری تتر (USDT) آن نهفته است.

این میزان نقدینگی بالا به میم‌کوین‌ها کمک می‌کند تا در این شبکه به خوبی رشد کنند. سان همچنین اشاره کرده که هیچ پروتکل بلاکچینی دیگری استخر نقدینگی به این بزرگی ندارد.

علاوه بر این، دارندگان ترون علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در میم‌کوین‌های جدید هستند و در عین حال، توسعه‌دهندگان و معامله‌گران به دنبال پلتفرمی با نقدینگی بالای استیبل‌کوین می‌گردند.

ساخت میم کوین با سان‌پامپ (SunPump)

ساخت میم کوین با سان‌پامپ (SunPump)

از این رو، تراکنش‌های سریع و مقرون‌به‌صرفه ترون، به همراه دیگر مزایای آن، این شبکه را به یک انتخاب ایده‌آل تبدیل می‌کند.

طبق داده‌های پلتفرم دیفای‌لاما، ترون با ۶۰ میلیارد دلار، دومین عرضه استیبل‌کوین را دارد و تنها پس از اتریوم با ۸۲ میلیارد دلار قرار می‌گیرد. تاکنون، یکی از میم‌کوین‌های ترون به نام Sundog بازدهی قابل توجهی داشته است.

با این حال، رقابت سان‌پامپ با رقبایی مانند لانچ‌پد میم‌کوین سولانا، یعنی پامپ‌فان (PumpFun)، می‌تواند دشوار باشد.

از طرفی، نگرانی‌هایی وجود دارد مبنی بر این که ممکن است روند میم‌کوین‌ها به پایان خود نزدیک شود؛ چرا که اکنون سرمایه‌های واقعی وال استریت به سمت ارزهای دیجیتال واقعی حرکت کرده‌اند و کلاهبرداری‌ها و میم‌کوین‌های سلبریتی دیگر مورد توجه نیستند.

همچنین، زباله‌های کریپتویی و توکن‌های بی‌ارزش به سرعت شناسایی و محکوم می‌شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT