سایت برای یافتن فروشگاه

10 بهترین سایت برای یافتن فروشگاه های بسته و فروش خارج از کار

زمان مطالعه 7 دقیقه

فروش انحلال برای معامله عالی است. در اینجا بهترین سایت‌هایی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند فروشگاه‌های بسته را پیدا کنید و از فروش خارج شوید. سایت برای یافتن فروشگاه بسته را در ادامه معرفی کرده ایم.

هیچ کس دوست ندارد فروش انحلال کسب و کار را ببیند. این اغلب نشانه ای از یک اقتصاد محلی در حال مبارزه است، یعنی از دست دادن شغل و معیشت برای ساکنان. اما اگر یک چیز مثبت وجود داشته باشد، این معاملات عالی است که می توانید پیدا کنید. کسب‌وکارها ناامید هستند تا آخرین ذره کالای موجود در انبار خود را قبل از اینکه برای همیشه تعطیل شوند، جابه‌جا کنند.

اگر می‌خواهید فروشگاه‌های منحل ‌شده، فروش‌های تجاری از بین رفته و فروش‌های نزدیک خانه‌تان را پیدا کنید، به خواندن ادامه دهید. ما ده تا از بهترین سایت‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم تا به شما در پیدا کردن آنها کمک کنیم.

1. Quicklotz

Quicklotz در فروش انحلال و انحلال کالا تخصص دارد. در سال 2021، این شرکت در بین 5000 شرکت سریع‌الرشد در ایالات متحده بود.

تعداد زیادی در اندازه های مختلف موجود است. شما می توانید کامیون های کامل محصولات و همچنین کیس ها، پالت ها و قطعات کوچکتر را خریداری کنید. به این ترتیب، Quicklotz هم برای خریداران فردی و هم برای مشاغلی که مایل به خرید عمده هستند مناسب است.

کالاهای بسته در چندین دسته مختلف در دسترس هستند. آنها شامل تجهیزات کودک، مد مردانه، حیوانات خانگی، نورپردازی و غیره هستند. جعبه‌های اسرارآمیز نیز موجود است که می‌تواند برای افرادی که در حمل و نقل FBA و سایر شرکت‌های مشابه فعالیت می‌کنند عالی باشد.

2. Direct Liquidation

سایت برای یافتن فروشگاه

سایت برای یافتن فروشگاه

گاهی اوقات، یک خرده فروش بزرگ در منطقه شما فروشگاه محلی خود را تعطیل می کند. انحلال مستقیم یک راه عالی برای یافتن فروش های نزدیک و دریافت محصولات با تخفیف است. با توجه به این سایت، پس انداز هایی خواهید یافت که می تواند تا 90٪ باشد.

انحلال دهندگان برجسته در این سایت عبارتند از Walmart، Target و Lowe’s. همچنین لیست‌هایی از Amazon Liquidators وجود دارد، به این معنی که شما همچنین می‌توانید از Direct Liquidation برای یافتن کالا از فروشگاه‌های آنلاین در حال خاموش شدن استفاده کنید.

با جستجو در فهرست‌های مختلف، محصولاتی از برندهای جهانی مانند سونی، اپل، سامسونگ، ال‌جی، بلک اند دکر، لنوو و اچ‌پی پیدا خواهید کرد.

3. Department Store Liquidations

فروشگاه‌های بزرگ سنتی بیش از همه از رشد خرید آنلاین آسیب دیده‌اند. در سال‌های اخیر، نام‌های سابقاً مورد احترامی مانند سیرز و میسی، ده‌ها فروشگاه را در سراسر ایالات متحده تعطیل کرده‌اند. در کشورهای دیگر نیز چنین داستانی وجود دارد.

Liquidations فروشگاه های بزرگ در فروش خارج از تجارت از چنین مغازه هایی تخصص دارد. شما محصولاتی از انحلال‌ها، بسته‌بندی‌ها، موجودی‌های بیش از حد، و قفسه‌کشی‌ها را خواهید یافت. شما می توانید از طریق کامیون، کانتینر، پالت یا تک کالا خرید کنید.

دپارتمان استور Liquidations در ایالات متحده مستقر است، اما در سراسر جهان ارسال می شود.

4. The Select Source

سایت برای یافتن فروشگاه

سایت برای یافتن فروشگاه

منبع انتخاب یک بازار آنلاین است که در محصولات مستعمل و تعمیر شده که توسط فروشگاه های آنلاین دیگر منحل شده اند، تخصص دارد.

برخی از رایج‌ترین محصولات موجود در این سایت، لوازم الکترونیکی هستند، اما با کمی جستجو، می‌توانید حراج‌ها را در طیف گسترده‌ای از دسته‌ها پیدا کنید. شما می توانید اقلام تکی، پالت ها و حتی کل کامیون ها را خریداری کنید.

همه اقلام را نمی توان به خارج از کشور ارسال کرد، زیرا این شرکت در ایالات متحده مستقر است. اگر در خارج از ایالات متحده زندگی می کنید، قبل از پیشنهاد قیمت، حتماً با فروشنده چک کنید. تمام پرداخت ها از طریق پی پال ارسال می شود، بنابراین می دانید که پول شما محافظت می شود.

5. Liquidation.com

Liquidation.com یک بازار آنلاین برای فروش انحلال، فروش بسته و خروج از تجارت است. مانند رقبای خود، می توانید موجودی را با بار کامیون، پالت یا بسته کوچک خریداری کنید.

این سایت فروش انحلال کسب و کار را در یازده دسته اصلی، از جمله پوشاک و لوازم جانبی، جواهرات و ساعت، لوازم الکترونیکی مصرفی، رایانه و شبکه، لوازم خانگی و روشنایی، و ابزار و ماشین آلات ارائه می دهد.

Liquidation.com همچنین به شما امکان می دهد نتایج جستجوی خود را فیلتر کنید، بنابراین می توانید فروش های بسته را در نزدیکی خانه خود پیدا کنید. مکان های موجود عبارتند از شمال شرقی، غرب میانه، غرب، جنوب، Plainfield IN، Garland TX، Las Vegas NV، Brampton ON، North Wilkesboro NC، Phoenix AZ و Hebron KY. همچنین در صورتی که خریدار بین المللی هستید، بخش «در دسترس برای صادرات» وجود دارد.

6. TopTenWholesale

سایت برای یافتن فروشگاه

سایت برای یافتن فروشگاه

مانند Direct Liquidation، TopTenWholesale به شما کمک می کند تا فروش انحلال را از زنجیره های خرده فروشی بزرگ پیدا کنید. سهام انحلال، مازاد انبار، و قفسه کشی از شرکت هایی مانند GameStop، Macy’s، Home Depot، Lowe’s، Sears و Walgreens در دسترس هستند. همچنین می‌توانید کامیون‌ها و پالت‌ها را از انحلال‌های Walmart در نزدیکی پیدا کنید.

این سایت ده‌ها دسته دارد، اما محبوب‌ترین بخش‌ها – و دسته‌هایی که بیشترین موجودی را دارند – پوشاک، کیف‌های دستی، جواهرات، لوازم الکترونیکی مصرفی و محصولات CBD هستند.

TopTenWholesale همچنین یکی از معدود سایت های انحلال کسب و کار آنلاین با حضور جهانی است. اگرچه دفتر مرکزی آن در لس آنجلس است، TopTenWholesale همچنین دارای نمایندگی فیزیکی در چین، هند، کلمبیا، مکزیک، بنگلادش، فیلیپین و ویتنام است. این بدان معناست که شما می توانید معاملات عالی را پیدا کنید، مهم نیست در کجای جهان زندگی می کنید.

7. Discount Wholesalers

Discount Wholesalers یکی از شناخته شده ترین نام ها در این صنعت است. فروش بسته، موجودی مازاد، بازگشت مشتری، ثانیه های کارخانه و کالاهای خارج از فصل را ارائه می دهد.

همچنین می توانید برای برنامه های فروشگاه بزرگ آن ثبت نام کنید. همه آنها به عنوان درصدی از ارزش عمده فروشی یا خرده فروشی ظاهر و فروخته می شوند. با وجود انبارها در سرتاسر ایالات متحده، می‌توانید مطمئن باشید که کالاهای تخفیف‌خورده از فروش انحلال را در نزدیکی خانه یا منطقه محلی خود پیدا می‌کنید.

8. B-Stock

سایت برای یافتن فروشگاه

سایت برای یافتن فروشگاه

B-Stock ادعا می کند که پلتفرم انحلال پیشرو در جهان برای خروج از فروش تجاری و فروش نهایی است.

این شرکت دارای روابط مستقیم با برخی از بزرگترین خرده فروشان در ایالات متحده است، از جمله Amazon، Best Buy، GameStop، Lowe’s، Macy’s، OfficeMax، Walmart، Seats و JCPenney. هنگامی که آن خرده فروشان سهام را از بازده یا موجودی اضافی نقد می کنند، اغلب آن را در فروشگاه B-Stock فهرست می کنند.

وقتی از B-Stock خرید می‌کنید، می‌توانید از فیلترهای بالای صفحه برای پیدا کردن خرده‌فروشی که می‌خواهید سهام نقد شده را از آن بخرید، استفاده کنید. شما همچنین می توانید بر اساس کشور مرور کنید. اکثر فهرست‌ها در ایالات متحده، کانادا و آلمان هستند، اما در مکان‌های متنوعی مانند بریتانیا، هنگ کنگ و اسلواکی در دسترس هستند.

9. BULQ

BULQ مکانی عالی برای خرید آنلاین موجودی انحلال است. در اینجا، می توانید محصولات جدید و مشابه جدید و همچنین اقلام استفاده شده، برگشتی و نجات را خریداری کنید.

صدها محصول در دسته بندی های مختلف موجود است. اینها شامل لوازم الکترونیکی مصرفی، رایانه و دفتر، اسباب بازی و نوزاد، پوشاک و لوازم جانبی، خانه و باغ، و کالاهای عمومی است.

BULQ به شما این امکان را می دهد که محصولات را بر اساس اندازه قطعه (جنس یا پالت)، محل انبار، نام تجاری و قیمت فیلتر کنید. می‌توانید بخش «افزوده‌شده جدید» را نیز مرور کنید تا تخفیف‌های عالی دریافت کنید.

فقط در ایالات متحده ارسال می شود و بسته به نوع سفارش تا 10 روز کاری طول می کشد. اگر بین کالای تحویل شده و مانیفست تفاوت قابل توجهی وجود داشته باشد، BULQ مابه التفاوت را با رعایت شرایط خاصی بازپرداخت می کند.

10. Walmart Liquidation Auctions

حراج Walmart Liquidation Auctions به عنوان کانال رسمی انحلال Walmart سایتی عالی برای خرید موجودی اضافی یا برگشتی با قیمت مناسب است. چه بخواهید کمتر از بار کامیون (LTL) یا بار کامل کامیون (FTL) داشته باشید، مزایده های Walmart Liquidation گزینه های متعددی دارد.

به طور مشابه، وضعیت محصولات از مصرف منصفانه تا آسیب دیده یا نجات متفاوت است. شما همچنین می توانید کالاهای برگشتی توسط مشتریان را خریداری کنید. این کالا به عنوان دوچرخه، لوازم خانگی، مبلمان، تلویزیون و عمومی طبقه بندی می شود.

اگرچه Walmart Liquidations Auctions یک سایت عالی است، اما فقط برای خریداران آمریکایی است. گزینه های حمل و نقل مختلفی در دسترس است که بر اساس فهرست بندی متفاوت است، بنابراین قبل از پیشنهاد، صفحه حمل و نقل آن را برای جزئیات بررسی کنید.

درباره فروش انحلال بیشتر بدانید

اگر فهرست‌های گسترده‌ای را در سایت‌های انحلال که به شما معرفی کرده‌ایم مرور کنید، مطمئن باشید که در تعداد تقریباً نامحدودی از دسته‌ها، قیمت‌های باورنکردنی پیدا خواهید کرد. تا زمانی که برای خرید از چند سایت مختلف آماده باشید، به راحتی می توانید معاملات بسیار بهتری نسبت به فروشگاه های معمولی پیدا کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که بعید است به روزترین و جدیدترین ابزارها را پیدا کنید. بالاخره اینها فروش انحلال است. اما، شما قادر خواهید بود با قیمت های بسیار پایین تری به فناوری امتیاز دهید. بررسی فروش های مشابه، یا حتی فروش گاراژ، می تواند به شما کمک کند تا تخفیف های بیشتری کسب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT