سایت خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان

8 بهترین سایت خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان

زمان مطالعه 6 دقیقه

خرید لوازم الکترونیکی ارزان یکی از راه های صرفه جویی در هزینه است. سایت خرید آنلاین لوازم الکترونیکی را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر آماده خرید در اطراف هستید، تقریباً همیشه می توانید در هر چیزی که می خواهید بخرید در پول خود صرفه جویی کنید. با الکترونیک فرقی نمی کند.

اگر می خواهید لوازم الکترونیکی و فناوری ارزان قیمت پیدا کنید، باید این هشت وب سایت و فروشگاه های الکترونیکی آنلاین را بررسی کنید.

1.سایت خرید آنلاین لوازم الکترونیکی TechBargains

گاهی اوقات، سخت است که بدانید آیا واقعاً در مورد چیزی معامله خوبی دارید یا خیر. فقط سایت های زیادی برای بررسی وجود دارد. شما هرگز متوجه نخواهید شد که آیا قیمت کمتری را از دست داده اید.

اگر به دنبال بهترین معاملات الکترونیکی هستید، TechBargains پاسخگو است. صدها فروشگاه، فروشگاه‌های تخفیف‌دهنده و خرده‌فروشان شخص ثالث را بررسی می‌کند تا برخی از ارزان‌ترین معاملاتی را که پیدا می‌کنید به شما ارائه دهد.

بخش محاسبات گسترده است. این سایت لپ تاپ، دسکتاپ، چاپگر، روتر و موارد دیگر را ارائه می دهد. همچنین می‌توانید پوشیدنی‌ها، لوازم خانگی هوشمند، کنسول‌های بازی و دستگاه‌های صوتی را پیدا کنید.

به دور از فناوری، این شرکت چند دسته کوچکتر دیگر مانند خانه و باغ را ارائه می دهد، اما معاملات آنچنان چشم نواز نیستند. برای معاملات بهتر، در خبرنامه TechBargains ثبت نام کنید.

2. سایت خرید آنلاین لوازم الکترونیکی Slickdeals

Slickdeals یک سایت جامعه محور است. اگرچه صفحه اصلی سایت شبیه هر فروشگاه آنلاین دیگری است، همه معاملاتی که مشاهده می کنید توسط اعضا ارسال شده است. برای اطمینان از کیفیت، بقیه جامعه به معاملات رای می دهند. Slickdeals همچنین از ویراستارانی استفاده می‌کند که فهرست‌های خاصی از معاملات را تنظیم می‌کنند.

علاوه بر این، برای حفظ امنیت شما هنگام خرید، Slickdeals فقط پیشنهادات فروشندگانی را نشان می‌دهد که فیدبک مثبتی از خریداران قبلی دریافت کرده‌اند، بنابراین پیشنهادات خرید مثبتی را دریافت می‌کنید.

محصولات الکترونیکی این سایت همه چیز را از بازی های ویدیویی و تلویزیون گرفته تا دوربین ها و گوشی های هوشمند را پوشش می دهد. مانند TechBargains، بخش‌های کوچکی نیز به اقلام غیرفناوری مانند لباس و اتومبیل اختصاص داده شده است. معاملاتی را از چندین خرده فروش معروف، از جمله Amazon، Best Buy، Walmart و eBay خواهید دید.

3. Newegg

Newegg بیش از دو دهه است که در تجارت است. در آن زمان، آن را به یکی از برترین سایت های خرید آنلاین وب برای صرفه جویی در پول تبدیل شده است. تمرکز اصلی آن بر روی سخت افزار کامپیوتر بود، اما این سایت به زودی به نرم افزار و سایر لوازم الکترونیکی گسترش یافت. امروزه می توانید ابزار برقی، تجهیزات ورزشی و اقلام مد نیز خریداری کنید.

علیرغم گسترش نیوگ، همچنان یکی از بهترین مکان‌ها برای یافتن دستگاه‌های شبکه ارزان، قطعات کامپیوتری و راه‌حل‌های فنی برای دفتر یا فضای کاری است. مانند آمازون، Newegg محصولات را مستقیماً می فروشد، اما به فروشندگان شخص ثالث نیز اجازه می دهد تا کالاهای خود را از طریق بازار توزیع کنند.

Newegg همچنین دوز سالمی از اقلام بازسازی شده، باز شده و متوقف شده را ارائه می دهد. آنها با تخفیف های قابل توجه تر در دسترس هستند.

4.سایت خرید آنلاین لوازم الکترونیکی Micro Center

Micro Center اولین وب سایت الکترونیک ارزان قیمت در لیست است که به هدف واقعی خود چسبیده است – فقط اقلام الکترونیکی را ارائه می دهد، نه چیز دیگری. البته فروشگاه های فیزیکی در سراسر آمریکا نیز دارد.

چندین دسته بندی گسترده در سایت وجود دارد، از جمله لپ تاپ، دسکتاپ، پردازنده، شبکه، SSD و کیس کامپیوتر. هر کدام مملو از معاملات است.

مانند Newegg، شما همچنین می توانید از Micro Center برای دریافت تخفیف های عالی در دستگاه های بازسازی شده و محصولات جعبه باز استفاده کنید. تقریباً همه کالاهای موجود در سایت دارای تخفیف هستند. بنابراین، اگر به دنبال افزایش عملکرد کامپیوتر شخصی قدیمی خود هستید، بدون شک تخفیف های خوبی را در Micro Center برای بخش های مختلف خواهید یافت.

حمل و نقل شبانه در ایالات متحده در دسترس است. Micro Center در سطح بین المللی ارسال نمی کند.

5. Swappa

آیا به فناوری دست دوم فکر کرده اید؟ اگر با بودجه کمی کار می کنید، اگر آماده پذیرش دستگاه های دست دوم هستید، می توانید اقلام گران قیمتی مانند تلویزیون، کنسول های بازی، و گوشی های هوشمند رده بالا را با پول بسیار کمتری پیدا کنید.

Swappa خانه برخی از بهترین معاملات دست دوم است. مانند Micro Center، سایت منحصراً بر روی فناوری متمرکز است. شما مستقیماً با سایر کاربران خرید و فروش می کنید و واسطه را حذف می کنید. برای اطمینان از اینکه اقلام شکسته فروخته نمی شوند، Swappa یک فرآیند تأیید فهرست قوی دارد.

برخی از معاملات در Swappa با سایر سایت های موجود در این لیست بی نظیر است. شما می توانید آیفون 11 را با قیمت حدود 210 دلار و نینتندو سوییچ را با قیمت 220 دلار انتخاب کنید. حتی دوربین های دست دوم ارزان هستند و همچنین می توانید از Swappa برای یافتن بهترین لپ تاپ های دست دوم موجود در بازار استفاده کنید.

6. Banggood

سایت خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان

سایت خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان

Banggood یک سایت چینی است که به ایالات متحده ارسال می کند. قیمت های عمده فروشی را برای خرید تک کالا ارائه می دهد. Banggood جایی نیست که بخواهید محصولات مارک دار پیدا کنید (اگرچه گاهی اوقات معاملاتی را در مورد مارک های معروف چینی مانند شیائومی مشاهده می کنید).

با این حال، این سایت مکانی برای خرید گوشی‌های ارزان قیمت، بلندگوها، لوازم جانبی تلفن، قطعات چاپگر سه بعدی، سیستم‌های امنیتی و ربات‌های هوشمند است که احتمالاً برند از اهمیت کمتری برخوردار است. علاوه بر این، دارای دسته های دیگری از اقلام مانند لباس، جواهرات، قطعات خودرو، زیبایی و غیره است.

نقطه ضعف بزرگ Banggood زمان حمل و نقل است. شما می توانید انتظار داشته باشید که بین فشار دادن دکمه سفارش و دیدن بسته در منزلتان حداقل دو هفته (حداقل هشت روز کاری طبق برآورد سایت) طول بکشد.

از دیگر سایت‌های محبوب چینی برای لوازم الکترونیکی ارزان می‌توان به AliExpress، GearBest و NewFrog اشاره کرد. AliExpress یک سایت قانونی است، به شرطی که اقدامات احتیاطی استاندارد را برای جلوگیری از کلاهبرداری انجام دهید، همانطور که با هر خرده فروش آنلاین دیگری انجام می دهید.

7.سایت خرید آنلاین لوازم الکترونیکی Ben’s Bargains

Ben’s Bargains در یافتن معاملات در سایت های مختلف خرید تخصص دارد. این شامل انواع تجهیزات کامپیوتری و سایر دستگاه های الکترونیکی، از جمله لپ تاپ، دسکتاپ، نمایشگر، چاپگر، سخت افزار ذخیره سازی، وب کم، هدست، صفحه کلید، موس، تبلت و لوازم جانبی موبایل است.

علاوه بر این، سایت دارای دسته بندی برای انواع دیگر کالاها است. مانند Tech Bargains و Slickdeals، معاملاتی را در سایت‌ها و مارک‌های اصلی مانند Amazon، Best Buy، eBay و غیره خواهید یافت. Ben’s Bargains نیز چیزی نمی فروشد. این فقط سایت های خرید را برای آخرین معاملات جستجو می کند. به دلیل دسته بندی های گسترده موجود، سایت دارای فیلتری است که می توانید از آن برای فیلتر کردن معاملات بر اساس دسته بندی، برند، فروشگاه و حتی قیمت استفاده کنید.

8.سایت خرید آنلاین لوازم الکترونیکی B&H

سایت خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان

سایت خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان

اگرچه B&H ​​یک فروشگاه در نیویورک دارد، اما این روزها به یک خرده‌فروش عمدتاً آنلاین تبدیل شده است.

لباس قوی B&H تجهیزات صوتی و تصویری است. این همان چیزی است که فروشگاه فیزیکی در ابتدا در سال 1973 درهای خود را باز کرد.

این سایت همچنین دارای بخش “استفاده شده” است. می توانید همه چیز را از لنزهای دوربین دست دوم گرفته تا دستگاه تاریکخانه پیدا کنید. برای یافتن بهترین معاملات در B&H ، به پایین صفحه اصلی بروید و به بخش های اختصاصی Deal Zone و Featured Savings بروید. B&H اغلب این دو بخش را با آخرین معاملات در دستگاه های الکترونیکی مختلف به روز می کند.

مراقب کلاهبرداری ها باشید

دانستن اینکه کدام سایت‌های خرید آنلاین لوازم الکترونیکی ارزان را ارائه می‌دهند تنها یکی از راه‌هایی است که می‌توانید هنگام خرید کالاهای اینترنتی در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. اما به یاد داشته باشید، در برخی از سایت‌ها، که معاملات الکترونیکی برای واقعی بودن بیش از حد خوب به نظر می‌رسند – احتمالاً اینطور هستند.

همیشه باید نظرات کاربران را هنگام خرید در سایتی که قبلاً استفاده نکرده اید بررسی کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT