سایت خرید فیلم دیجیتال

سایت خرید فیلم دیجیتال

زمان مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از سایت های پخش فیلم به شما امکان می‌دهند فیلم ها را به صورت آنلاین تماشا کنید، اما بسیاری از فیلم ها نیز نیاز به پرداخت دارند. گاهی اوقات می‌خواهید یک فیلم دیجیتال بخرید تا آن را برای همیشه در دستگاه های خود نگه دارید. اما از کجا فیلم دیجیتال بخریم؟ این مقاله 6 سایت خرید فیلم دیجیتال را ارائه می‌دهد.

کافی است قسمت زیر را مشاهده کنید تا مکان مورد نظر خود را پیدا کنید تا بتوانید فیلم های دیجیتالی را بخرید و دانلود کنید.

1. Vudu

Vudu به عنوان اولین در عین حال بهترین مکان برای خرید فیلم های دیجیتال، اجاره و تماشای فیلم ها و نمایش های تلویزیونی است. برای کشف فیلمی که می‌خواهید بخرید، می‌توانید فیلم ها را بر اساس ژانرها و سال انتشار فیلتر کنید. همچنین، Vudu تعدادی فیلم و نمایش تلویزیونی رایگان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، Vudu بر روی رایانه های شخصی ویندوز، دستگاه های Android و iOS، سری Xbox و Xbox One در دسترس است.

چگونه یک فیلم بخریم و بلافاصله آن را در Vudu دانلود کنیم؟ وقتی صفحه جزئیات فیلم را باز کردید، روی خرید کلیک کنید، سپس کیفیت فیلم را انتخاب کنید. پس از اتمام پرداخت، می‌توانید از بین «دانلود» و «تماشا در فرصتی دیگر» انتخاب کنید.

2. Amazon Prime Video

Amazon Prime Video یکی از بهترین مکان ها برای خرید آنلاین فیلم است. دانلود فیلم های دیجیتال 4K زیادی را ارائه می‌دهد. همچنین روی Windows، Apple TV، و Chromecast، دستگاه های iOS، گوشی های هوشمند و تبلت های اندروید، Roku، XBOX، PlayStation و غیره کار می‌کند.

چگونه در Amazon Prime Video فیلم دیجیتال بخریم؟ یک فیلم خاص را در برنامه Prime Video جستجو کنید یا آن را در وبسایت آمازون جستجو کنید، سپس صفحه جزئیات ویدیو را باز کنید، یکی از گزینه های اجاره یا خرید را انتخاب کنید.

3. Google Play

فروشگاه Google Play مکان دیگری برای خرید فیلم های دیجیتال است. این شامل 11 ژانر فیلم و دارای مجموعه بزرگی از ویدیوهای 4K/UHD است. می‌توانید Google Play را روی رایانه شخصی، Roku، تلویزیون هوشمند، هر دستگاه اندرویدی و همچنین آیفون و آی‌پد پخش کنید. می‌توانید ویدیوها را برای تماشای آفلاین بارگیری کنید.

4. Apple iTunes

برای خرید فیلم های دیجیتال می‌توانید Apple iTunes را نیز امتحان کنید. این یکی از اولین شرکت هایی است که فیلم، ویدئو، پخش برنامه های تلویزیونی و اجاره را ارائه می‌دهد. به شما امکان می‌دهد در مجموعه فیلم های عظیم آن مرور کنید تا فیلم ها و نمایش ها را از منابع مختلف مانند HBO Now، Hulu و غیره کشف کنید.علاوه بر این، از دانلود آفلاین برای رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می‌کند.

5. Microsoft Movies and TV

بهترین مکان برای خرید فیلم‌های دیجیتال است. با آن می‌توانید جدیدترین فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بدون تبلیغات را بخرید یا کرایه کنید و این ویدیوها را با برنامه Movies & TV در دستگاه‌های Windows و کنسول Xbox تماشا کنید.

6. یوتیوب

همه می‌دانند که YouTube یک پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو بسیار محبوب است، و همچنین مکانی برای خرید آنلاین فیلم است. وقتی YouTube را باز می‌کنید، به بخش فیلم‌ها بروید و بسیاری از فیلم‌ها و نمایش‌های موجود را برای اجاره یا خرید خواهید دید.

این پست 6 مکان برای خرید فیلم دیجیتال برای شما جمع آوری کرده است. هنگامی که می خواهید فیلم آنلاین بخرید، می توانید یکی از 6 مکان را انتخاب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT