سایت ساز برتر برای مشاغل کوچک

8 وب سایت ساز برتر برای مشاغل کوچک در سال 2023

زمان مطالعه 19 دقیقه

یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاربرپسند برای موفقیت یک تجارت ضروری است، به‌ویژه با وجود فرصت‌هایی که یک حضور آنلاین قوی می‌تواند در محیط دیجیتال امروزی فراهم کند. سایت ساز برتر برای مشاغل کوچک را در ادامه معرفی می کنیم.

یک وب سایت خوب یک مرکز مرکزی برای هویت آنلاین یک نام تجاری است، اولین تأثیر قابل توجهی را ایجاد می کند و به عنوان یک کانال قابل اعتماد برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار عمل می کند.

بهترین سازندگان وب سایت برای مشاغل کوچک معمولاً ویژگی هایی را ارائه می دهند که روند ایجاد وب سایت شما را آسان تر می کند. بنابراین، انتخاب مناسب برای کسب و کار شما بسیار مهم است.

8 گزینه برتر سازنده وب سایت برای مشاغل کوچک

در این بخش، هشت سازنده بهترین وب سایت برای مشاغل کوچک و همچنین ویژگی های کلیدی و برنامه های قیمت گذاری آنها را بررسی خواهیم کرد تا به شما در تصمیم گیری در مورد بهترین راه حل برای سرمایه گذاری آنلاین خود کمک کنید.

1. هاستینگر وب سایت ساز

آمار وب سایت ساز هاستینگر:

. امتیاز: 5/4.7

. بهترین برای: بهترین ارزش کلی و ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی

. قیمت: شروع از 2.99 دلار در ماه

هاستینگر وب سایت ساز یکی از محبوب ترین سازندگان وب سایت است که به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا فروشگاه های آنلاین خود را به راحتی بسازند. با یک راه حل جامع ساخت وب سایت با قالب های طراح، ویژگی های تجارت الکترونیک و ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی، خود را به عنوان بهترین سازنده وب سایت تجاری برای تازه واردان معرفی می کند.

کاربران می توانند با انتخاب یک قالب طراحی پیش ساخته شروع به ساخت وب سایت خود کنند. طراحان حرفه‌ای ما این قالب‌ها را ایجاد کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که بهترین تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

در واقع، کاربران به هیچ دانش قبلی در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت نیاز ندارند – همه چیز را می توان به راحتی با ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن سفارشی کرد که به شما امکان می دهد عناصر وب سایت را آزادانه با محدودیت صفر جابه جا کنید.

Hostinger Website Builder ابزارهای هوش مصنوعی را نیز ارائه می دهد تا فرآیند ساخت سایت شما را آسان تر کند. سازنده هوش مصنوعی به شما امکان می دهد در کمترین زمان یک وب سایت تجاری جدید ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام تجاری خود، کاری که شرکت انجام می دهد و نوع وب سایتی که می خواهید ایجاد کنید را شرح دهید.

سازنده هوش مصنوعی از اطلاعات استفاده می کند و یک وب سایت حرفه ای با تصاویر و کپی ایجاد می کند. سپس می توانید با استفاده از رابط کشیدن و رها کردن، تنظیمات کوچکی را در نتیجه انجام دهید تا سایت خود را بهتر با اولویت شما مطابقت دهد.

سایر ابزارهای هوش مصنوعی نیز برای سرعت بخشیدن به فرآیندهای راه اندازی وب سایت شما در دسترس هستند. این ابزارها به شما این امکان را می دهند که به جای پرداختن به کار دستی مورد نیاز برای راه اندازی وب سایت تجاری خود، زمان بیشتری را به رشد سرمایه گذاری خود اختصاص دهید.

به راحتی با استفاده از AI Writer یک وب سایت دوستدار SEO با محتوای قانع کننده ایجاد کنید. AI ​​Logo Maker ابزار عالی دیگری برای ایجاد سریع یک لوگوی منحصر به فرد برای تجارت کوچک شما است.

علاوه بر این، می‌توانید رفتار بازدیدکنندگان را با استفاده از Heatmap هوش مصنوعی پیش‌بینی کنید. این به شما کمک می کند تا بهینه ترین مکان را برای قرار دادن عناصری مانند فراخوانی برای اقدام و دستیابی به نرخ تبدیل بالاتر تعیین کنید.

صاحبان مشاغل کوچک نیز از ویژگی های تجارت الکترونیک بهره مند خواهند شد. Hostinger Website Builder به شما امکان می دهد انواع مختلفی از محصولات از جمله محصولات فیزیکی و دیجیتالی، خدمات و کمک های مالی را بفروشید. شما می توانید تا 500 محصول اضافه کنید و آنها را با کارمزد صفر بفروشید.

فروشگاه آنلاین شما با درگاه‌های پرداخت محبوب، از جمله PayPal و Stripe نیز در دسترس‌تر است. برخلاف برخی از سازندگان وب سایت های تجاری، این ویژگی های تجارت الکترونیک بدون هزینه اضافی برای همه مشتریان هاستینگ هاستینگر در دسترس هستند.

Hostinger Website Builder همچنین از ادغام با ابزارهای محبوب شخص ثالث مانند Hotjar و Google Analytics به صورت رایگان پشتیبانی می کند تا وب سایت تجاری شما را قوی تر کند.

با دریافت برنامه هاستینگ وب پریمیوم به مدت 12، 24 یا 48 ماه، همچنین می توانید یک نام دامین رایگان برای سال اول دریافت کنید، که این راه حل را به ارزش زیادی برای پول شما تبدیل می کند.

ویژگی های کلیدی

. ویژگی های همه جانبه و قوی تجارت الکترونیک مناسب برای مشاغل کوچک

. ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته برای آسان کردن ساخت وب سایت

. هاستینگ با کیفیت بالا

. ادغام های ضروری شخص ثالث

2.سایت ساز برتر برای مشاغل کوچک: Wix

آمار Wix:

. امتیاز: 5/4.5

. بهترین برای: طیف گسترده ای از ادغام برنامه ها

. قیمت: شروع از 4.50 دلار در ماه با یک طرح رایگان در دسترس

Wix یک سازنده وب سایت محبوب است که به عنوان راه حلی برای صاحبان مشاغل کوچک ظاهر شده است. شما می توانید انواع مختلفی از وب سایت ها را برای کسب و کار خود ایجاد کنید، از جمله فروشگاه های آنلاین، سایت های رزرو و پلتفرم های فروش بلیط.

یکی از ویژگی های برجسته Wix رابط کاربر پسند آن است که آن را برای افرادی با سطوح مختلف تخصص فنی قابل دسترسی می کند.

ویرایشگر کشیدن و رها کردن آن به شما این امکان را می‌دهد که بدون زحمت طرح‌بندی سایت خود را سفارشی کنید، محتوا اضافه کنید و عناصر چندرسانه‌ای مانند تصاویر و ویدیوها را ترکیب کنید.

صاحبان مشاغل می توانند با انتخاب از بین بیش از 500 قالب برای صنایع مختلف و زیبایی شناسی در زمان طراحی وب سایت خود صرفه جویی کنند.

این قالب ها آماده استفاده هستند، اما می توانید از آنها به عنوان الهام بخش طراحی وب سایت استفاده کنید و آنها را بیشتر سفارشی کنید تا شخصیت منحصر به فرد برند خود را پیاده سازی کنید.

Wix همچنین دارای لیست قوی از ابزارهای تجارت الکترونیک است. اینها شامل امکان افزودن تا 50 هزار محصول برای فروش در فروشگاه آنلاین شما، مدیریت موجودی چند کاناله و بازیابی سبد خرید رها شده است.

کاربران همچنین می توانند انواع مختلفی از محصولات مانند کالاهای دیجیتال و خدمات مبتنی بر اشتراک را بفروشند. این ویژگی ها به شما امکان می دهد راه هایی برای کسب درآمد از وب سایت کسب و کار کوچک خود بیابید.

این نرم افزار سازنده وب سایت شامل درگاه های پرداخت محبوب مانند PayPal، Stripe، و Square و گزینه اصلی Wix Payments است.

می‌توانید به فهرستی قوی از ویژگی‌های اضافی برای ارتقای وب‌سایت تجاری خود در بازار برنامه Wix دسترسی داشته باشید. این افزونه ها شامل ایمیل مارکتینگ، ابزارهای تحلیلی و ابزارهای سئو می شود. به خاطر داشته باشید که استفاده از برخی از این ابزارها ممکن است به هزینه های اضافی نیاز داشته باشد.

برنامه قیمت گذاری Wix از 4.50 دلار در ماه شروع می شود. با این حال، برای فروش محصولات و خدمات از وب سایت کسب و کار خود، به یک طرح تجاری از 17 دلار در ماه نیاز دارید. تمام برنامه های پولی Wix شامل امکان استفاده از یک دامنه سفارشی برای وب سایت تجاری شما است.

ویژگی های کلیدی

. راحتی در استفاده

. ویژگی های قوی تجارت الکترونیک برای انواع مختلف مشاغل

. طیف گسترده ای از برنامه های شخص ثالث

3.سایت ساز برتر برای مشاغل کوچک: Squarespace

آمار Squarespace:

. امتیاز: 5/4.5

. بهترین برای: طراحی های جذاب وب سایت

. قیمت: شروع از 16 دلار در ماه

Squarespace به دلیل قالب های بصری خیره کننده و زیبایی طراحی مدرن مشهور است. تاکید زیادی بر ارائه قالب های با کیفیت بالا و حرفه ای طراحی شده که طیف وسیعی از صنایع را تامین می کند، دارد.

این قالب‌ها پایه‌ای زیبا و جذاب برای ایجاد بهترین وب‌سایت کسب‌وکارهای کوچک بدون نیاز به تخصص کاربران در نحوه طراحی وب‌سایت ارائه می‌دهند.

شما به راحتی می توانید ظاهر وب سایت خود را با استفاده از رابط کاربر پسند Squarespace و ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن سفارشی کنید. کاربران می توانند فونت ها، رنگ ها، فاصله ها و سایر عناصر بصری را تغییر دهند تا با هویت برند خود هماهنگ شوند و یک وب سایت تجاری منحصر به فرد ایجاد کنند.

این می تواند به صاحبان مشاغل کوچک کمک کند تا وب سایت های خود را به طور مستقل ایجاد و مدیریت کنند و در زمان صرفه جویی کرده و اتکا به طراحان یا توسعه دهندگان وب را کاهش دهند.

یکی دیگر از عواملی که Squarespace را به یک سازنده وب سایت خوب برای مشاغل کوچک تبدیل می کند، ویژگی های تجارت الکترونیک آن است. این سازنده وب سایت قالب هایی را ارائه می دهد که به طور خاص برای بهینه سازی فروشگاه های آنلاین طراحی شده اند و به بازدیدکنندگان امکان می دهد محصولات را به طور کارآمد مرور و خریداری کنند.

کاربران می توانند انواع مختلفی از محصولات از جمله کالا، اشتراک، خدمات و محتوا را بفروشند. Squarespace همچنین دارای یک صفحه مدیریت فروشگاه بصری است که در آن کاربران می توانند فرآیندهای انجام و مدیریت سفارش را در یک مکان انجام دهند.

ابزارهای سئو داخلی به شما این امکان را می دهد که وب سایت کسب و کار خود را در نتایج جستجو بالاتر نشان دهید. این سیستم به طور خودکار تنظیمات ضروری مانند عنوان و توضیحات صفحه، URL ها و ناوبری را بهینه می کند تا آنها را برای موتورهای جستجو سازگار کند.

کاربرانی که دانش پیشرفته‌تری دارند و می‌خواهند تنظیمات سئوی خود را خودشان کنترل کنند، می‌توانند به راحتی از طریق پنل اختصاصی SEO به آنها دسترسی داشته باشند.

Squarespace همچنین ویژگی‌های تحلیلی را ارائه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد معیارهایی را ببینند که عملکرد وب‌سایت‌هایشان را نشان می‌دهند.

می توانید از Squarespace با شروع از 16 دلار در ماه برای طرح شخصی استفاده کنید. با این حال، پلتفرم تجارت الکترونیک آن تنها در برنامه های سطح بالاتر از 23 دلار در ماه در دسترس است. تمام برنامه های سالانه شامل گواهینامه SSL رایگان است.

ویژگی های کلیدی

. ابزارهای سئو داخلی

. قالب های حرفه ای و بصری جذاب

. پشتیبانی مشتری برنده جایزه

4.سایت ساز برتر برای مشاغل کوچک: Weebly

آمار Weebly:

. امتیاز: 5/4

. بهترین برای: رابط کاربری آسان برای استفاده

. قیمت: شروع از 10 دلار در ماه با یک طرح رایگان در دسترس

Weebly به دلیل رابط کاربر پسند خود شناخته شده است، و آن را به یک انتخاب عالی برای افرادی با تخصص فنی محدود تبدیل می کند. ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن آن به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی وب سایت خود را بدون نیاز به مهارت های کدنویسی یا طراحی سفارشی کنند.

سادگی پلتفرم آن را برای مبتدیان قابل دسترسی می کند و آنها را قادر می سازد تا وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای به راحتی ایجاد کنند.

Weebly تضمین می‌کند که تمام وب‌سایت‌های ساخته شده بر روی پلتفرم آن، پاسخگوی تلفن همراه هستند. با افزایش تعداد خریداران تلفن همراه، داشتن وب‌سایتی که در دستگاه‌های مختلف ظاهر و عملکرد خوبی داشته باشد برای کسب‌وکارهای کوچک ضروری است تا به طور مؤثر به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند.

صاحبان مشاغلی که می خواهند محصولات آنلاین را در وب سایت خود بفروشند نیز می توانند از ویژگی های تجارت الکترونیک Weebly بهره مند شوند.

با ابزارهای پیشرفته مدیریت موجودی Weebly موجودی خود را ردیابی و مدیریت کنید. همچنین می توانید با استفاده از ویژگی های حمل و نقل داخلی آن، محصولات خود را به راحتی ارسال کنید. اکانت ‌های شرکت مخابراتی خود را به Weebly متصل کنید و نرخ‌های ارسال بلادرنگ را به صورت پویا بر اساس شرکت مخابراتی، آدرس، وزن و مقدار دریافت کنید.

سایر ویژگی‌های ضروری مانند نشان‌های محصول، تنظیمات پرداخت، کوپن‌ها و کارت‌های هدیه به راحتی از طریق داشبورد بصری قابل دسترسی هستند. این سازنده وب سایت به شما امکان می دهد پرداخت ها را از طریق درگاه های پرداخت محبوب مانند Square، Stripe یا PayPal بپذیرید.

به یاد داشته باشید که برخی از درگاه‌های پرداخت مانند PayPal فقط در طرح‌های سطح بالاتر در دسترس هستند.

علاوه بر این، مرکز برنامه Weebly طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و ادغام‌ها را ارائه می‌دهد که عملکرد وب‌سایت‌های تجاری کوچک را گسترش می‌دهد.

از ابزارهای مارکتینگ گرفته تا سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، این ادغام‌ها به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند حضور آنلاین خود را افزایش دهند و عملیات خود را بهینه کنند.

Weebly یک طرح رایگان ارائه می دهد که شامل برخی از ویژگی های اساسی برای وب سایت شما است. شایان ذکر است که پلن های رایگان و شخصی شامل تبلیغات مربع در سایت شما می شود.

کسانی که می‌خواهند تبلیغات را حذف کنند و به ویژگی‌های پیشرفته‌تر وب‌سایت تجاری دسترسی داشته باشند، می‌توانند برنامه‌های حرفه‌ای یا عملکردی را انتخاب کنند که به ترتیب ۱۲ دلار در ماه و ۲۶ دلار در ماه هزینه دارند.

ویژگی های کلیدی

. رابط کاربر پسند

. ویژگی های یکپارچه تجارت الکترونیک و مارکتینگ

. مرکز برنامه گسترده

5.سایت ساز برتر برای مشاغل کوچک: Shopify

آمار Shopify:

. امتیاز: 5/4.5

. بهترین برای: کسب و کارهای کوچک که محصولات آنلاین می فروشند

. قیمت: شروع از 29 دلار در ماه

Shopify به طور خاص برای تجارت الکترونیک طراحی شده است، و آن را به یک پلتفرم ایده آل برای مشاغل کوچک تبدیل می کند که به دنبال فروش آنلاین محصولات هستند. با Shopify، مشاغل کوچک می توانند به راحتی فروشگاه های آنلاین خود را بدون نیاز به دانش فنی گسترده راه اندازی و مدیریت کنند.

هر کسی، از جمله مبتدیان، می تواند وب سایت خود را به راحتی با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن ویرایشگر Shopify ایجاد کند. با انتخاب از بین صدها قالب وب سایت حرفه ای طراحی شده از فروشگاه تم Shopify، روند ساخت خود را شروع کنید.

توصیه می کنیم از یکی از تم های رایگان برای یک وب سایت کسب و کار کوچک استفاده کنید. در حال حاضر، 12 قالب رایگان وجود دارد که می‌توانید متناسب با نیازها و ترجیحات خود انتخاب و سفارشی کنید.

Shopify بسیاری از ویژگی های فروشگاه آنلاین از جمله مدیریت موجودی، پردازش پرداخت امن، گزینه های حمل و نقل و ردیابی سفارش را ارائه می دهد. شما می توانید به راحتی از داشبورد مدیریت به این ویژگی ها دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که Shopify را به یک سازنده وب سایت عالی برای صاحبان مشاغل کوچک تبدیل می کند، راه حل حمل و نقل بومی آن است. کاربران می توانند تا 88% تخفیف حمل و نقل در پیک های محبوب مانند USPS، UPS و DHL دریافت کنند.

Shopify همچنین دروازه پرداخت خود را دارد که به شما امکان می دهد از روند اتصال ارائه دهندگان پرداخت شخص ثالث به فروشگاه آنلاین خود صرف نظر کنید. با این حال، کاربران همچنان می توانند دروازه های شخص ثالث مانند PayPal، Authorize.net و Amazon Pay را ادغام کنند.

با این سایت ساز، می توانید وب سایت تجارت الکترونیک خود را با استفاده از افزونه های اپ استور آن ارتقا دهید. این افزونه ها اهداف مختلفی از جمله مارکتینگ، جستجوی محصول و مدیریت فروشگاه را پوشش می دهند.

سایت ساز Shopify در برنامه اولیه آن در دسترس است که از 29 دلار در ماه شروع می شود. توجه داشته باشید که با وجود اینکه این طرح شامل یک دامین رایگان برای همه فروشگاه ها می شود، یک دامین myshopify.com است. بنابراین، شما باید یکی را جداگانه برای یک نام دامین کاملا سفارشی خریداری کنید.

ویژگی های کلیدی

. ویژگی های بسیار گسترده فروشگاه آنلاین برای یک تجارت الکترونیک عالی است

. ابزارهای حمل و نقل بومی با مزایای تخفیف در راه حل های محبوب پیک

. دسترسی به افزونه های متعدد از طریق اپ استور آن

6.سایت ساز برتر برای مشاغل کوچک: Webador

آمار Webador:

. امتیاز: 5/3.9

. بهترین برای: کسب و کارهای کوچک که محصولات آنلاین می فروشند

. قیمت: شروع از 4.50 پوند در ماه با یک طرح رایگان در دسترس

Webador یکی از بهترین سازندگان وب سایت برای مشاغل کوچک است. این شامل ویژگی های ضروری برای ساخت یک وب سایت تجاری بدون هیچ گونه برنامه نویسی یا تخصص فنی پیشرفته است.

مانند بسیاری از سازندگان وب سایت در این لیست، می توانید با انتخاب یک قالب از پیش ساخته شده و سفارشی کردن آن با ویرایشگر کشیدن و رها کردن، ساخت وب سایت خود را شروع کنید. می توانید طرح رنگ را تغییر دهید، عناصر را جابجا کنید، و تصاویر و ویدیوها را اضافه کنید تا سایت خود را جذاب تر کنید.

Webador بیش از 50 قالب طراحی برای انتخاب دارد، بنابراین نیازی به ایجاد یک طراحی وب از ابتدا ندارید. همه قالب‌ها نیز سازگار با موبایل هستند و به شما امکان می‌دهند بهترین تجربه کاربری را در وب‌سایت کسب‌وکار کوچک خود ارائه دهید.

با ویژگی های Webshop، کاربران می توانند محصولات را به صورت آنلاین در وب سایت خود نیز بفروشند. فروشگاه آنلاین خود را پیکربندی کنید، صفحات محصول را ایجاد و سفارشی کنید و سفارشات دریافتی را به راحتی با استفاده از سیستم مدیریت فروشگاه بصری مدیریت کنید.

وب‌سایت تجارت الکترونیک می‌تواند پرداخت‌های آنلاین را از طریق روش‌های رایج، از جمله کارت‌های اعتباری، PayPal و Apple Pay بپذیرد. خود Webador هیچ هزینه تراکنشی از شما دریافت نمی کند.

این سازنده وب‌سایت کسب‌وکار کوچک همچنین به شما امکان می‌دهد تا با چندین روش حمل و نقل، انجام کار را به طور مؤثرتری مدیریت کنید. می توانید هزینه های حمل و نقل را برای محموله های محلی و بین المللی محاسبه کنید و پیام های ایمیل خودکار “ردیابی و ردیابی” را برای مشتریان خود تنظیم کنید.

پلتفرم تجارت الکترونیک Webador به طور پیش فرض برای SEO مناسب است. این نرم افزار سازنده به کاربران اجازه می دهد تا سایت های خود را با Google Analytics و Google Search Console ادغام کنند تا آمار و گزارش های عملکرد لازم را دریافت کنند.

در مقایسه با سایر ورودی‌های این فهرست، Webdador ممکن است محدودیت‌هایی داشته باشد، به‌ویژه در انتخاب قالب و یکپارچه‌سازی برنامه. با این حال، هنوز یک راه حل ساده برای ایجاد یک وب سایت کسب و کار اساسی با عملکرد فروشگاه آنلاین ارائه می دهد.

برنامه های پولی Webador از 4.50 پوند در ماه شروع می شود. با این حال، این طرح شامل ویژگی های Webshop نمی شود. برای فروش آنلاین محصولات باید طرح حرفه ای یا تجاری را انتخاب کنید که به ترتیب 8.50 پوند و 17 پوند در ماه هزینه دارد.

هر دو پلن دارای ویژگی های مشابهی هستند، با این تفاوت که شما به 10 محصول برای طرح Pro محدود شده اید. همچنین یک طرح رایگان برای استفاده شخصی وجود دارد، اما ما توصیه نمی کنیم وب سایت کسب و کار کوچک خود را با آن بسازید زیرا فاقد ویژگی های اساسی است.

ویژگی های کلیدی

. طراحی وب سایت های سازگار با موبایل

. ادغام با ابزارهای تحلیلی

. مدیریت حمل و نقل کارآمد برای کمک به مشاغل کوچک تجارت الکترونیک

7.سایت ساز برتر برای مشاغل کوچک: Canva

آمار Canva:

. امتیاز: 5/4

. بهترین برای: وب سایت های تک صفحه ای

. قیمت: فریمیوم

اگر فقط نیاز به ایجاد یک وب سایت ساده با یک صفحه دارید، Canva می تواند یک پلتفرم طراحی وب خوب باشد. این پلتفرم طراحی آنلاین به دلیل رابط کاربری مبتدی خود که به کاربران با هر تجربه ای امکان ایجاد طرح های جذاب را می دهد، محبوب است.

این در مورد سازنده وب سایت آن نیز صادق است. Canva دارای یک رابط کشیدن و رها کردن است که به شما کمک می کند وب سایت یک صفحه ای خود را به سرعت و به راحتی ایجاد و سفارشی کنید. برای بهبود ظاهر سایت خود می توانید تصاویر، تصاویر و ویدیوهای رایگان را از کتابخانه محتوای Canva بگیرید.

کسانی که نمی خواهند وب سایت خود را از ابتدا طراحی کنند، می توانند از بین صدها قالب وب سایت انتخاب کرده و آنها را سفارشی کنند. از طرف دیگر، می توانید از یک الگوی خالی شروع کنید و اجازه دهید خلاقیت شما جریان یابد.

ویرایشگر سایت Canva شامل تمام ابزارهای ضروری برای ایجاد یک وب سایت تک صفحه ای جذاب است. برای یافتن ترکیب رنگ و فونت عالی که می توانید برای هر طرحی اعمال کنید، به سبک های مختلف دسترسی داشته باشید.

مولد پالت رنگ می تواند به شما کمک کند طرح رنگی مناسب برای وب سایت خود را بر اساس یک تصویر یا لوگو پیدا کنید. علاوه بر این، Canva به چندین نفر اجازه می دهد تا به طور همزمان به ویرایشگر دسترسی داشته باشند و آن را برای کارهای مشترک عالی می کند.

با این حال، از آنجایی که Canva فقط در ارائه یک سازنده وب سایت ساده تخصص دارد، هیچ ویژگی اضافی مانند تجارت الکترونیک و وبلاگ نویسی وجود ندارد.

بنابراین، ما این سازنده را فقط برای سرمایه گذاری های کوچک توصیه می کنیم که می خواهند یک صفحه رویداد، منوی آنلاین یا کمپین تبلیغاتی محدود ایجاد کنند.

وب سایت ساز Canva به صورت رایگان برای همه کاربران Canva در دسترس است. با این حال، برخی از ویژگی‌ها، مانند Brand Kit و امکان استفاده از نام دامین سفارشی، فقط برای کاربران Canva Pro در دسترس است. Canva Pro خود 199.99 دلار در سال هزینه دارد یا معادل حدود 10 دلار در ماه برای اشتراک سالانه است.

ویژگی های کلیدی

. رابط کاربری مبتدی پسند

. ویژگی های کار مشترک عالی

. ویرایشگر از چندین دستگاه از جمله تلفن همراه قابل دسترسی است

8. Pixpa

آمار Pixpa:

. امتیاز: 5/4.5

. بهترین برای: کسب و کارهای خلاقانه کوچک

. قیمت: شروع از 3.60 دلار در ماه

Pixpa یک گزینه عالی برای افراد خلاقی است که می خواهند وب سایت کسب و کار کوچک خود را راه اندازی کنند. این سرویس در ارائه راه حل هایی برای حرفه ای ها برای به نمایش گذاشتن کارهای خود به صورت آنلاین عالی است. اما بیشتر از آن، Pixpa همچنین به خلاقان اجازه می دهد از وب سایت های خود درآمد کسب کنند.

این سازنده وب سایت کسب و کار کوچک به شما امکان می دهد وب سایت حرفه ای خود را با تجارت الکترونیک، وبلاگ و گالری مشتری، بدون دانش کدنویسی ایجاد کنید.

Pixpa به کاربران این امکان را می دهد که محصولات مختلف از جمله محصولات فیزیکی، محتوای دیجیتال و خدمات را با قابلیت های فروشگاه آنلاین یکپارچه خود بفروشند. اما چیزی که آن را از اکثر سازندگان وب سایت متمایز می کند، گالری های تجارت الکترونیک Pixpa است.

این ویژگی منحصر به فرد برای طراحان یا عکاسانی ساخته شده است که می خواهند تصاویر و عکس ها را به عنوان چاپ و دانلود بفروشند. شما می توانید محصولات خود را به صورت بوم، بسته بندی گالری یا قابل دانلود بفروشید.

این سازنده وب سایت، انجام خودکار آزمایشگاه را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا سفارشات چاپی مشتریان خود را انجام دهید. Pixpa با WHCC برای رسیدگی به سفارشات چاپ شما شریک است. از طرف دیگر، می‌توانید با هر آزمایشگاه سفارشی که انتخاب می‌کنید ارتباط برقرار کنید یا برای مشتریان خود به‌طور خودکار انجام دهید.

سفارشات را به راحتی با مجموعه ابزارهای تجارت الکترونیک Pixpa مدیریت کنید. این یک داشبورد بصری است که در آن می‌توانید به تنظیمات ضروری فروش آنلاین مانند تخفیف‌ها، مالیات‌ها، نرخ‌های حمل و نقل و ایمیل‌های بازیابی سبد خرید رها شده دسترسی داشته باشید.

پلتفرم تجارت الکترونیک شامل سه روش پرداخت شامل PayPal، Stripe و پرداخت آفلاین است. هیچ کمیسیون یا کارمزد لیستی از فروش شما دریافت نمی کند تا بتوانید تمام سود خود را حفظ کنید.

برنامه های قیمت گذاری Pixpa از 3.60 دلار در ماه برای طرح پایه شروع می شود. با این حال، برای دسترسی به پلتفرم فروش آنلاین آن، باید حداقل در طرح Creator مشترک شوید که هزینه آن 7.20 دلار در ماه برای دو دوره سالانه است.

لطفاً توجه داشته باشید که برخی از ویژگی‌ها ممکن است در این طرح موجود نباشد و برای دسترسی به آن‌ها باید پلن سطح بالاتری را انتخاب کنید.

ویژگی های کلیدی

. ویژگی های عالی برای مشاغل خلاق کوچک

. سازنده وب سایت بصری همه در یک

. قابلیت های قوی تجارت الکترونیک

در وب سایت ساز برای مشاغل کوچک به دنبال چه چیزی باشید

هنگامی که به دنبال بهترین سازنده وب سایت برای تجارت کوچک خود هستید، باید چندین ویژگی را در نظر بگیرید.

در اینجا چهار عامل اساسی وجود دارد که باید در سازندگان وب سایت های کسب و کار کوچک به دنبال آنها باشید:

راحتی در استفاده

به عنوان یک کسب و کار کوچک، ممکن است یک تیم اختصاصی فناوری اطلاعات یا توسعه دهنده وب نداشته باشید، بنابراین به دنبال سازندگان وب با رابط های بصری باشید. شما باید بتوانید به راحتی وب سایت خود را بدون درک کد یا هر گونه تنظیمات فنی پیچیده ایجاد و به روز کنید.

انعطاف پذیری طراحی

بهترین سازندگان وب سایت برای مشاغل کوچک، آنهایی هستند که طیف وسیعی از قالب های رایگان و گزینه های سفارشی سازی متناسب با برند شما را ارائه می دهند. شما باید بتوانید به راحتی طرح های رنگی، فونت ها و طرح بندی ها را بدون کمک یک طراح وب حرفه ای به راحتی تغییر دهید.

پاسخگویی موبایل

امروزه بسیاری از افراد از طریق تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی دارند. یک سازنده وب‌سایت خوب برای کسب‌وکارهای کوچک باید به شما این امکان را بدهد که به راحتی یک وب‌سایت سازگار با موبایل بسازید و به شما امکان می‌دهد بهترین تجربه کاربری را برای مشتریان بالقوه بیشتری ارائه دهید.

قابلیت های تجارت الکترونیک

بهترین سازنده وب سایت برای تجارت باید ویژگی های تجارت الکترونیک را ارائه دهد تا به شما در ایجاد درآمد بیشتر کمک کند. این شامل سبدهای خرید، درگاه‌های پرداخت امن، ردیابی موجودی، و فهرست آسان محصولات می‌شود. راه حلی را انتخاب کنید که این قابلیت را بدون هزینه اضافی ارائه دهد.

سرعت و امنیت

یکی دیگر از عوامل مهمی که باید در هنگام راه اندازی کسب و کار خود به صورت آنلاین در نظر بگیرید، ارائه بستری است که رضایت مشتری را افزایش می دهد. برای دستیابی به این هدف، یک پلتفرم وب سایت برای مشاغل کوچک انتخاب کنید که زمان بارگذاری سریع صفحات شما و امنیت SSL را برای ایمن نگه داشتن سایت و اطلاعات مشتری شما ارائه می دهد.

ارزش پول

بهترین ارزش برای پول شما فقط این نیست که ارزان ترین سازنده وب سایت باشید. بهترین سازنده وب‌سایت برای کسب‌وکارهای کوچک باید تمام ویژگی‌های ضروری را بدون نیاز به پرداخت هزینه بیشتر، شامل شود.

بودجه خود را تعیین کنید و هر گزینه را با آنچه در هر نقطه قیمتی دریافت می کنید مقایسه کنید.

نتیجه

انتخاب بهترین سازنده وب سایت کسب و کار کوچک یک تصمیم حیاتی است که می تواند حضور آنلاین و موفقیت شما را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد. این یک موقعیت برای همه نیست، زیرا هر کسب و کار نیازها و اهداف منحصر به فردی دارد.

بر اساس فرآیند آزمایش و تحقیق ما، در اینجا سه ​​بهترین سازنده وب سایت برای سرمایه گذاری های کوچک آورده شده است:

. Hostinger Website Builder: بهترین پیشنهاد ارزش کلی با ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی و هاستینگ با کیفیت بالا باعث می شود وب سایت شما همیشه عملکرد خوبی داشته باشد.

. Squarespace: قالب‌های وب‌سایت بصری خیره‌کننده با زیبایی‌شناسی طراحی مدرن که طیف وسیعی از صنایع را پوشش می‌دهد.

. Wix: بازار برنامه شامل لیستی قوی از ویژگی‌های اضافی برای بهبود وب‌سایت کسب‌وکار شما، از جمله ابزارهای تحلیلی و بازاریابی است.

با این وجود، مهم است که به یاد داشته باشید که بهترین سازنده وب سایت برای مشاغل کوچک، سازنده ای است که سهولت استفاده، انعطاف پذیری طراحی، ویژگی های ضروری و ارزش پول شما را ارائه می دهد.

با انجام بررسی های لازم و سنجش مزایا و معایب هر پلتفرم، می توانید وب سایتی بسازید که کسب و کار شما را برای موفقیت در چشم انداز دیجیتالی قرار دهد.

بهترین وب سایت ساز برای مشاغل کوچک سوالات متداول

در این بخش به سوالات متداول در مورد بهترین سازنده وب سایت برای صاحبان مشاغل کوچک پاسخ خواهیم داد.

ساده ترین وب ساز برای یک کسب و کار کوچک چیست؟

هاستینگر با ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته خود یک وب سایت ساز آسان برای صاحبان مشاغل کوچک فراهم می کند. ویژگی AI Builder آن به شما این امکان را می دهد تا با توصیف برند و صنعت خود یک وب سایت ایجاد کنید. ابزارهای دیگری مانند AI Writer، Logo Maker و Heatmap نیز به ایجاد یک وب سایت حرفه ای آسان تر کمک خواهند کرد.

کدام وب سایت ساز بیشترین قالب را دارد؟

Wix یکی از قالب‌سازترین سایت‌سازهای موجود در بازار است. بیش از 900 قالب وب سایت را برای انتخاب ارائه می دهد. بهترین پلتفرم‌های وب‌سایت برای مشاغل کوچک معمولاً طیف گسترده‌ای از قالب‌های طراحی را متناسب با نیازها و ترجیحات مختلف ارائه می‌دهند.

کدام وب ساز برای یک کسب و کار کوچک مقرون به صرفه ترین است؟

هاستینگر وب سایت ساز یکی از برترین سازندگان وب سایت با بهترین ارزش پیشنهادی است. این شامل ویژگی هایی مانند قابلیت های تجارت الکترونیک، ابزارهای SEO و ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی بدون هزینه اضافی است. برخی از برنامه ها همچنین شامل یک نام دامین رایگان برای یک سال هستند.

بهترین سایت ساز رایگان برای مشاغل کوچک چیست؟

برخی از راه حل ها مانند Wix، Weebly و Webador برنامه های سازنده وب سایت رایگان را برای کاربران خود ارائه می دهند. اگر می خواهید یک وب سایت تک صفحه ای برای رویدادهای تجاری کوچک ایجاد کنید، Canva نیز مناسب است. با این حال، سازندگان وب‌سایت رایگان اغلب محدودیت‌های زیادی دارند، و اگر می‌خواهید یک وب‌سایت حرفه‌ای و مقیاس‌پذیر برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید، توصیه به آن‌ها دشوار است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT