سایت فریلنسری برای استخدام فریلنسرها

8 تا از بهترین وب سایت فریلنسری برای استخدام فریلنسرهای حرفه ای در سال 2023

زمان مطالعه 18 دقیقه

در تلاش خود برای کشف معتبرترین وب سایت های فریلنسری، همه پلتفرم های پیشرو در صنعت را بررسی و ارزیابی کردیم. سایت فریلنسری برای استخدام فریلنسرها را در ادامه معرفی کرده ایم.

ما موتور جستجوی هر وب‌سایت، پروفایل‌های فریلنسر، قیمت‌گذاری عمومی و پشتیبانی را به‌طور کامل آزمایش کردیم تا از فرآیند استخدام روان و کارآمد اطمینان حاصل کنیم.

فقط سایت های فریلنسری که عملکرد فوق العاده خوبی داشتند و استانداردهای دقیق ما را برآورده می کردند در این لیست قرار گرفتند.

#1 Fiverr: Best Prices for Quality Freelancers

Fiverr با هزاران فریلنسر در بیش از 200 دسته بندی، یکی از شناخته شده ترین پلتفرم های فریلنسری است. یکی از چیزهایی که واقعاً برجسته است، قیمت های مقرون به صرفه Fiverr است: شما می توانید یک حرفه ای را برای هر شغلی که نیاز دارید با حداقل 5 دلار استخدام کنید. اما اگر کیفیت بالا می‌خواهید و مایل به هزینه‌های بیشتر هستید، می‌توانید فریلنسرهای با تجربه را با نظرات درخشان دریافت کنید.

در Fiverr، هرگز لازم نیست نگران باشید که در پایان با یک فاکتور بزرگ مواجه شوید. پروژه ها توسط شغل پرداخت می شود – به این معنی که قیمت کل زمانی تعیین می شود که شما فریلنسر را استخدام می کنید. و اگر ظرف 24 ساعت پس از شروع پروژه پاسخی دریافت نکردید، می توانید پروژه را بدون هیچ هزینه ای لغو کنید.

چیز دیگری که در مورد Fiverr دوست دارم این است که تشخیص اینکه آیا یک فریلنسر واجد شرایط و معتبر است چقدر آسان است. در حالی که همه سایت‌های فریلنسری نظرات خود را ارائه می‌دهند، Fiverr’s برای جستجو آسان‌تر است. سیستم رتبه بندی Fiverr زمان تحویل، رضایت مشتری و کیفیت خدمات را در نظر می گیرد – و یافتن جواهرات پنهان را آسان می کند.

یکی از قوی‌ترین مزایای Fiverr، سرویس Fiverr Pro است که جستجوی شما را به نامزدهای برتر در رشته خود محدود می‌کند. بله، شما باید هزینه اضافی بپردازید – اما ارزش این قیمت را دارد. هر فریلنسر Pro Verified برای ارزیابی سوابق تحصیلی، تجربه کاری، نظرات مشتریان و قدرت نمونه کارها بررسی می شود، که به معنای زمان کمتر جستجو و خطر کمتر کیفیت پایین است.

دسته بندی های فریلنسر برتر: طراحی گرافیک/طراحی لوگو، طراحی وب سایت، نوشتن، ضبط صدا، رسانه های اجتماعی

#2 Upwork: Best for Long-Term Relationships

Upwork یک بازار فریلنسری همه کاره است که میلیون ها پروفایل فعال دارد. شما به راحتی می توانید فریلنسر مورد علاقه بعدی خود را با ارسال یک شغل یا مرور هزاران کنسرت پیدا کنید.

استخدام، غربالگری و مصاحبه با نامزدها هرگز به این آسانی نبوده است. می توانید در این پلتفرم ثبت نام کنید و اولین شغل خود را در کمتر از 30 دقیقه پست کنید. اگر ترجیح می دهید پروفایل های فوق العاده دقیق پلتفرم را مرور کنید، از فیلترهای بی پایانی که می توانید برای محدود کردن جستجوی خود استفاده کنید قدردانی خواهید کرد. من دوست دارم چگونه می توانید نتایج را بر اساس امتیاز موفقیت شغلی فریلنسرها فیلتر کنید.

میلیون ها فریلنسر برای استخدام در دسترس هستند و Upwork ارتباط با آنها را آسان می کند. با کلیک یک دکمه، می‌توانید چت‌ها را شروع کنید، جلسات ویدیویی را برنامه‌ریزی کنید، فایل‌ها را مبادله کنید و حتی کار را با زیر نظر گرفتن یادداشت‌های کاری نظارت کنید.

طرح محافظت از پرداخت Upwork یک لایه امنیتی اضافی اضافه می کند. از آنجایی که تا زمانی که مشتریان کار را تأیید نکنند، پرداخت انجام نمی‌شود، فریلنسرها تشویق می‌شوند تا دقیقاً آنچه را که قول داده‌اند ارائه دهند.

دسته‌های فریلنسر برتر: نوشتن، طراحی گرافیک، توسعه نرم‌افزار، پشتیبانی فناوری اطلاعات و علم داده

#3 Toptal: Best for Top-Tier Freelance Talent

Toptal خود را به عنوان یک شبکه جهانی از استعدادهای کلاس جهانی معرفی می کند. از حدود 100000 نفری که هر ساله برای پیوستن به Toptal به عنوان فریلنسر درخواست می‌کنند، تنها 3 درصد از این تعداد استفاده می‌کنند. و اگرچه Toptal تنها دارای پنج دسته فریلنسر اصلی است – طراحان، توسعه دهندگان، کارشناسان مالی، مدیران محصول و مدیران پروژه – هر دسته بیشتر تقسیم می شوند. اگر برای دیدن دایرکتوری مهارت ها کلیک کنید، به تنهایی بیش از 200 نوع توسعه دهنده را خواهید یافت.

یک فرآیند غربالگری دقیق وجود دارد. پنج مرحله وجود دارد و ممکن است تا پنج هفته طول بکشد تا تمام شود. اگر یک فریلنسر از مرحله اول عبور نکند، می تواند با Toptal خداحافظی کند. بنابراین می دانید که بهترین ها را دریافت می کنید.

هر بار که با یک فریلنسر جدید شروع به کار می کنید، Toptal یک دوره آزمایشی حداکثر دو هفته ای را در اختیار شما قرار می دهد تا تصمیم بگیرید که آیا این یک مسابقه موفق برای شما است یا خیر. اگر کاملاً راضی نیستید، برای زمان مورد نظر صورت‌حساب دریافت نمی‌کنید و می‌توانید به مسابقه بعدی بروید.

دسته بندی های فریلنسر برتر: توسعه دهندگان نرم افزار، طراحان، کارشناسان مالی، مدیران محصول و مدیران پروژه

#4 GrowTal: Premium Freelance Marketing Services

GrowTal بر ارائه خدمات بازاریابی سطح بالا به آژانس ها و مشاغل در حال رشد تمرکز دارد.

هر فریلنسر در این پلتفرم تحت یک فرآیند انتخاب دقیق قرار می‌گیرد و اطمینان حاصل می‌کند که شما فقط با افراد حرفه‌ای با سابقه موفقیت ثابت کار می‌کنید. تیم متخصصان GrowTal به شما کمک می کنند تا با درک نیازها، اهداف و بودجه خود، مطابقت کامل را برای پروژه خود پیدا کنید.

مجموعه کارشناسان بازاریابی GrowTal شامل مشاوران سئو، طراحان UX و بازاریابان محتوا می‌شود – فقط به نام چند مورد. پروژه ها به موقع تحویل داده می شوند و حتی می توانید تیم های فریلنسری سفارشی برای مقابله با وظایف پیچیده تر ایجاد کنید.

نکته مهم این است که احتمالاً باید کمی بیشتر از سایر وب سایت های فریلنسری معروف مانند Fiverr و Upwork پرداخت کنید. کاربران همچنین برای پیوستن به این پلتفرم 500 دلار کارمزد واریز می پردازند که ممکن است GrowTal را برای بازاریاب معمولی دور از دسترس قرار دهد.

دسته بندی های فریلنسری برتر: دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوا، سئو، رسانه های اجتماعی و هک رشد

#5 DesignCrowd: Best for Small Businesses

با بیش از 750000 طراح در DesignCrowd، مطمئناً کسی را پیدا خواهید کرد که با سبک شما مطابقت داشته باشد. برای شروع، بسته‌ای را بر اساس تعداد ارسال‌هایی که می‌خواهید انتخاب می‌کنید و سپس یک خلاصه برای سه تا ۱۰ روز ارسال می‌کنید. به دلیل قیمت های مقرون به صرفه DesignCrowd، برای مشاغل کوچکتر با نیازهای گاه به گاه طراحی مناسب است. به علاوه، طیف گسترده ای از انواع طراحی، از کارت ویزیت گرفته تا طراحی وب، وجود دارد.

فرآیند DesignCrowd شبیه به 99 طراحی است، اما ارزان‌تر و عمیق‌تر است. خلاصه شما فقط یک صفحه است و ویژگی هایی مانند نظرات طراحان و میزان موفقیت شغلی آنها را از دست می دهید. اگر بودجه دارید، من آن را یک معامله ارزشمند می نامم.

من دوست دارم که چگونه می توانید با یک طراح به صورت انفرادی کار کنید یا یک مسابقه اجرا کنید و طرح های ارسال شده را بررسی کنید. هنگامی که طرح مورد علاقه خود را انتخاب کردید، می توانید بازخورد ارائه دهید و درخواست تجدید نظر نامحدود رایگان کنید.

دسته بندی مشاغل آزاد: پروژه های طراحی گرافیکی شامل لوگو، طراحی وب و پروژه های چاپی

#6 99designs: Best Affordable Pro Designers

99designs به دو صورت کار می کند – می توانید به دنبال طراح برای استخدام برای پروژه خود بگردید یا می توانید یک مسابقه راه اندازی کنید. وقتی برای یک پروژه طراحی مسابقه ای برگزار کردم، بر اساس کیفیت ورودی هایی که دریافت کردم، به سرعت طراح مورد نظرم را پیدا کردم.

99طراحی مطمئنا ارزان‌ترین نیست (و نه گران‌ترین)، اما مطمئناً می‌توانید یک طراح خوب را همراهی کنید. ویژگی مسابقه به خصوص به شما کمک می کند تا مطابقت مناسب را پیدا کنید، زیرا گزینه های بیشتری برای انتخاب خواهید داشت.

استفاده از 99designs آسان است و من از طراحان سایت بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. راه اندازی یک مسابقه بسیار ساده بود، و من دوست داشتم که چگونه سؤالات مقدماتی را برای کمک به یادگیری سبک من می پرسید. این به طراحان کمک می کند تا نوع لوگوی مورد نظر شما را درک کنند، که برای متخصصان غیر طراحی عالی است.

شما هزینه پروژه خود را از قبل پرداخت می کنید و پس از تایید طرح، پول به طراح شما پرداخت می شود. سپس تمام حقوق طراحی خود را دارید و فایل های پروژه را برای چاپ و دیجیتال دریافت می کنید. هنگامی که در مسابقه خود با مشکل جزئی مواجه شدم، پشتیبانی بسیار پاسخگو بود و به حل مشکل من در کمترین زمان کمک کرد.

دسته بندی مشاغل آزاد: پروژه های طراحی از لوگو تا طرح های لباس

#7 Guru: Best for Highly Skilled Freelancers

بیایید از همان ابتدا این موضوع را کنار بگذاریم – هزینه‌های Guru بسیار بالاتر از آن چیزی است که اکثر پلتفرم‌های مستقل دریافت می‌کنند. اما برای پول خود، به فریلنسرهای با کیفیت بالاتر و با تجربه Guru دسترسی پیدا می کنید. برای برخی از پروژه‌ها، زمانی که به یک فریلنسر فوق‌العاده ماهر نیاز دارید، ممکن است ارزش هزینه‌ها را داشته باشد.

پیمایش نمایه‌های Guru را آسان‌تر از سایر سایت‌ها یافتم، زیرا یافتن نرخ‌ها و امتیازات بازخورد آسان است. من واقعاً دوست دارم که شما می توانید با یک کلیک یک دکمه از فریلنسرها نقل قول دریافت کنید.

در بیشتر موارد، سایت مانند سایر پلتفرم ها کار می کند، اما من ویژگی Work Room را بسیار مفید دیدم. می توانید چندین فریلنسر به یک پروژه اضافه کنید، که در سایت های دیگر گزینه ای نیست. من همچنین توانایی تعیین نقش و مدیریت همه چیز – ارتباطات، پرداخت ها، وظایف – را در یک مکان واحد دوست دارم.

برترین دسته های مشاغل آزاد: طراحی و هنر، نویسندگی و ترجمه، برنامه نویسی و توسعه

#8 Freelancer.com: Easiest to Use

Freelancer.com خانه تعداد زیادی فریلنسر از نزدیک به 250 کشور است، اما فاقد طیف گسترده ای از انواع فریلنسرهای موجود در Upwork و Fiverr است. در حالی که شبیه به سایر سایت‌های فریلنسری است، با گزینه ایجاد پروژه یا جستجوی فریلنسرها، پیمایش این سایت آسان‌تر و استفاده بصری‌تر است.

چیزی که Freelancer را نسبت به سایت‌هایی مانند Fiverr یا Upwork کم‌هزینه‌تر می‌کند، تمام هزینه‌هایی است که باید برای ویژگی‌های افزودنی بپردازید. مشخص کردن پروژه شما، خصوصی کردن آن، استخدام یک استخدام‌کننده و نیاز به NDA، همگی مستلزم هزینه‌های جداگانه‌ای هستند که به سرعت جمع می‌شوند. اگرچه اگر قصد استفاده از هیچ یک از این افزونه ها را ندارید، احتمالاً برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

اما من دوست دارم استفاده از Freelancer.com نسبت به سایت های دیگر بسیار آسان تر است. در حالی که راه اندازی یک پروژه جدید در برخی از پلتفرم ها یک فرآیند طولانی و خسته کننده بود، Freelancer.com آن را ساده کرد. شما با پیدا کردن یک پروژه نزدیک به نیاز خود شروع می کنید و سپس با استفاده از آن به عنوان یک الگو، پروژه خود را ایجاد می کنید. این نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود، بلکه به شما کمک می کند به اصطلاحات و مهارت هایی فکر کنید که ممکن است به آن توجه نکرده باشید. حتی بهتر از آن، هیچ هزینه ای برای ارسال آگهی وجود ندارد.

دسته بندی های فریلنسر برتر: طراحی گرافیک، بازاریابی، نوشتن و طراحی اپلیکیشن

به استخدام فریلنسر فکر می کنید؟

آیا کار روی میز شما جمع می شود؟ آیا پروژه های شما به مهارت های تخصصی نیاز دارند که هیچ کس در تیم شما آن را ندارد؟ آیا کار شما برای یک کارمند تمام وقت جدید بسیار غیرقابل پیش بینی است، اما برای کارکنان فعلی شما بیش از حد کار می کند؟

یک فریلنسر (یا هفت نفر) ممکن است پاسخی برای چالش های شما باشد. اما نگران نباشید، پیدا کردن، استخدام و مدیریت یک فریلنسر آنقدرها که فکر می کنید چالش برانگیز نیست، به خصوص اگر به یکی از بسیاری از پلتفرم های فریلنسری مراجعه کنید.

چرا شرکت های بیشتری فریلنسر استخدام می کنند؟

به لطف فناوری، کار از راه دور اغلب به اندازه کار در خانه یکپارچه است، بنابراین بسیاری از کسب و کارها حتی بیشتر به فریلنسرها روی می آورند. و این فقط شرکت‌های غول‌پیکر نیستند، بلکه کسب‌وکارهایی در هر اندازه‌ای هستند – استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارهای کوچک و حتی کسب‌وکارهای خرد. کارآفرینان انفرادی، مانند وبلاگ نویسان، سخنرانان و مربیان، همچنین دریافتند که فریلنسرها به آنها کمک می کنند تا کارها را انجام دهند تا بتوانند بر نقاط قوت خود تمرکز کنند.

استفاده از فریلنسرها به دلایل زیر در حال افزایش است:

زمان بیشتری را آزاد می کند. کارهای زیادی وجود دارد که فقط شما و تیمتان می توانید انجام دهید. با برون سپاری مشاغلی که می توانند به همان خوبی (یا حتی بهتر) توسط یک فریلنسر انجام شوند، می توانید روابط قوی تری با مشتریان خود ایجاد کنید و ایده های جدید عالی ارائه دهید.

مهارت های تخصصی. اگر روی کاغذ سفیدی برای مخاطبان هدف جدید کار می‌کنید، ممکن است تیم شما متخصصی را در این زمینه شامل نشود. اما شما می توانید یک فریلنسر با تجربه زیادی در زنبورداری، هوش مصنوعی یا محاسبات کوانتومی پیدا کنید – هر آنچه پروژه شما نیاز دارد.

هزینه های پایین تر. با کارمندان تمام وقت، شما برای مزایا، آموزش، تجهیزات و زمان تعطیلات پرداخت می کنید. با فریلنسرها، شما به سادگی هزینه خدماتی را که ارائه می دهند پرداخت می کنید.

انعطاف پذیری هنگامی که یک کارمند تمام وقت استخدام می کنید، بدون توجه به میزان کاری که برای تکمیل آن دارید، به آنها حقوق می دهید. با داشتن یک فریلنسر، می توانید آنها را برای هر مقدار کاری که نیاز دارید استخدام کنید. شما می توانید یک پروژه واحد، تعداد ساعات مشخصی در هفته یا یک نگهدارنده برای پروژه های در حال انجام انجام دهید.

کار از راه دور دفتر کوچکی دارید؟ فضای فیزیکی هزینه دارد. فریلنسرها معمولاً از راه دور کار می کنند، به این معنی که شما نیازی به یک میز برای آنها در محل خود ندارید.

تعهد کمتر اگر یک کارمند تمام وقت استخدام کنید، اگر مناسب نباشد، می تواند چالش برانگیز باشد. به طور معمول، فرآیندی برای بهبود عملکرد، هزینه های مشروط و احتمالاً اخراج برای رها کردن کارمند وجود دارد. با یک فریلنسر، شما با ریسک بسیار کمتری روبرو هستید – اگر آنها مناسب نباشند، به سادگی آنها را دوباره استخدام نمی کنید.

بیشترین جستجو برای مشاغل آزاد کدامند؟

جای تعجب نیست که رایج ترین مشاغل آزاد نویسندگی، طراحی گرافیک و توسعه وب سایت هستند. با این حال، دسته بندی های زیادی در آن زمینه ها وجود دارد. همه نوشته ها برابر نیستند – یک کپی رایتر بازاریابی افسانه ای احتمالاً نمی تواند از پس پروژه نوشتن فنی شما برآید. و یک توسعه دهنده وب سایت ممکن است بهترین فرد برای استخدام برای یک پروژه کدنویسی هاردکور نباشد.

ما فریلنسرهایی را برای ایجاد لوگوی Website Planet استخدام کردیم. می خواهید بدانید کدام سایت فریلنسری برنده شد؟ در مورد خدمات برتر طراحی لوگو بخوانید.

با این حال، هنگام بررسی پروژه ها برای برون سپاری، فقط به کنسرت های معمولی فکر نکنید. می توانید یک دستیار مجازی برای کمک به نیازهای اداری خود استخدام کنید. یا شاید برای یک پروژه خاص به مدیر پروژه نیاز دارید. آیا مشتریانی دارید که به زبان هایی صحبت می کنند که شما بلد نیستید؟ یک فریلنسر استخدام کنید. به دنبال ایجاد یک اپلیکیشن موبایل هستید؟ طراحان اپلیکیشن های زیادی در آنجا به دنبال کار هستند.

اما مشاغل فریلنسر می توانند حتی بیشتر خارج از چارچوب باشند. برخی از پلتفرم‌ها شامل فریلنسرهایی هستند که برای ویدیوها و آگهی‌های تبلیغاتی صداگذاری می‌کنند. برخی دیگر دسته بندی هایی برای طراحی لباس، خدمات حقوقی، توزیع تراکت و حتی طالع بینی دارند. مهم نیست که چقدر نیاز دارید، به احتمال زیاد بتوانید یک فریلنسر برای آن پیدا کنید.

آنچه باید قبل از استخدام فریلنسر بدانید

شما می خواهید شخصی را به صورت آنلاین استخدام کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید. تو فکر می کنی:

  • بهترین وب سایت های فریلنسری کدامند؟
  • چقدر باید بپردازم؟
  • اگر فریلنسر من تحویل ندهد چه؟

ما می دانیم – ما آنجا بوده ایم. نفس عمیق بکشید و به سوالات زیر توجه کنید:

کار چیه؟ پیدا کردن فریلنسر مناسب زمانی آسان تر است که به وضوح آنچه را که نیاز دارید درک کنید. چه انتظاراتی دارید؟ آیا می توانید کار را در یک جمله توصیف کنید؟ شخصی نباشید که طراحی مجدد لوگو را سفارش می دهد، اما در نهایت درخواست بازسازی کامل برند را می دهد.

فریلنسر به چه مهارت هایی نیاز دارد؟ آیا آنها باید بدانند که چگونه از ابزارهای خاصی مانند Word، Excel یا WordPress استفاده کنند؟ آیا باید در صنایع خاصی تجربه داشته باشند؟ آیا آنها باید ویژگی های دیگری مانند خلاقیت یا جزئیات گرایی را داشته باشند؟

آنها به چه منابعی نیاز دارند؟ فریلنسرها زمانی بهترین نتایج را ارائه می دهند که نمونه ای برای کار خود داشته باشند. نمونه هایی را که دوست دارید از سایر وب سایت ها، آرم ها، کاغذهای سفید یا هر آنچه که پروژه شما مستلزم آن است پیدا کنید. این مثال ها را به اشتراک بگذارید تا نقطه شروعی برای آنها باشد. آیا اسناد، ارائه ها یا ایمیل هایی دارید که می توانند اطلاعات پس زمینه مفیدی را ارائه دهند؟ آیا فریلنسر برای دریافت اطلاعات نیاز به صحبت با کارشناسان شرکت شما دارد؟

شخص تماس چه کسی خواهد بود؟ شخصی را برای حضور در فریلنسر، پاسخگویی به سوالات و مدیریت پروژه تعیین کنید. موفقیت پروژه به توانایی فرد تماس در ارائه پشتیبانی و پاسخگویی به نیازهای فریلنسر بستگی دارد. مطمئن شوید که در حجم کاری این فرد برای مدیریت فریلنسر زمان اختصاص داده اید.

روند بررسی چیست؟ فریلنسر شما احتمالاً بار اول دقیقاً به چیزی که می خواهید نمی رسد. شما باید تعیین کنید که چه کسی پروژه را بررسی می کند، چگونه بازخورد ارائه می کند، و چه کسی دارای اختیار امضای نهایی است. هر چه فرآیند سازماندهی شده تر باشد، شانس بیشتری برای یک پروژه با کیفیت بالا خواهد بود.

برنامه چیست؟ فریلنسرها به ضرب‌الاجل‌ها عادت دارند و از شما می‌خواهند که به آنها بگویید چه زمانی باید چه چیزی را تحویل دهند. هنگام ایجاد برنامه، حتماً زمانی را برای بررسی و بازبینی در نظر بگیرید. چند روز دیگر را برای تاخیرهای غیرمنتظره اضافه کنید – که تقریباً همیشه اتفاق می افتد.

چه زمانی باید از یک وب سایت آنلاین برای استخدام فریلنسرها استفاده کنید؟

شما نمی توانید با استخدام افراد از طریق وب سایت های مستقل معتبر مانند Fiverr یا Upwork اشتباه کنید. ایمن، سریع و مقرون به صرفه است.

اگر خودتان یک فریلنسر هستید یا یک کسب و کار کوچک دارید، استخدام شخصی به صورت آنلاین برای انجام کارهای کوچک باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. این وب سایت ها اغلب هزینه خدمات کمی را دریافت می کنند، اما برای جبران آن، ابزارهای کار و مدیریت را ارائه می دهند که فرآیندها را ساده می کند.

اگر کسب و کار بزرگتری دارید، استخدام مستقیم شخصی ممکن است انتخاب معقول تری باشد. کارمزدهای اندکی که در بالا ذکر کردم به سرعت با افزایش مقیاس پروژه های خود جمع می شوند.

با این حال، به عنوان یک استخدام‌کننده یا مدیر یک شرکت بزرگ‌تر، باید استخدام یک فریلنسر آنلاین را در نظر بگیرید اگر:

شما نمی دانید کجا را نگاه کنید. فرض کنید شرکت شما در حال حاضر از فریلنسرها در آن صنعت استفاده نمی کند، و شما هیچ مرجعی برای مراجعه به آن ندارید.

کار کوچکی است به عنوان مثال، استخدام یک طراح وب سایت به طور مستقیم برای ایجاد یک لوگو برای شرکت شما می تواند صدها دلار برای شما هزینه داشته باشد. یک متخصص تأیید شده حرفه ای در Fiverr می تواند نتایج مشابهی را با کمتر از 50 دلار ارائه دهد.

وقت شما تمام شده است در پلتفرم های محبوب مانند Fiverr و Upwork، می توانید به راحتی افراد را در کمتر از یک ساعت پیدا کرده و استخدام کنید.

شما در بودجه فشرده هستید. اگر از یک وب‌سایت فریلنسری استفاده می‌کنید و نیمی از نرخی را که معمولاً پرداخت می‌کنید، پرداخت می‌کنید، هزینه‌های خدمات تأثیر قابل‌توجهی بر شما نخواهد داشت. این پلتفرم‌ها همچنین میزبان فریلنسرها در محدوده‌های قیمتی مختلف هستند و پیدا کردن موردی متناسب با بودجه شما را آسان‌تر می‌کنند.

قرارداد و فرآیند پرداخت از قبل تنظیم نشده است. در پلتفرم‌های برتر، شما همچنین از محافظت (و داوری در دسترس) در برابر کار با کیفیت پایین برخوردار هستید (زیرا فریلنسرها برای استفاده از پلتفرم با این شرایط موافقت می‌کنند).

چگونه بهترین وب سایت را برای استخدام فریلنسرهای آنلاین انتخاب کنیم؟

هیچ کمبودی در وب سایت های فریلنسری وجود ندارد. همانطور که احتمالاً می توانید بگویید، استخدام یک نفر با عجله در اولین سایتی که پیدا کردید احتمالاً ایده خوبی نیست – چرا وقت و هزینه را برای خدمات زیر مجموعه هدر دهید؟

ما تمام پلتفرم‌های برتر فریلنسری را بررسی کرده‌ایم و از بینش خود برای جمع‌آوری لیست خود استفاده کرده‌ایم. با معرفی ویژگی‌های جدید و ورود مدعیان جدید به صحنه، ما مرتباً ورودی‌های خود را به‌روزرسانی می‌کنیم. در طول سال‌ها، یاد گرفتیم که رویکردهای یک‌اندازه برای همه کار نمی‌کنند، بنابراین برای بررسی هر سرویس از زوایای مختلف وقت صرف می‌کنیم.

این بدان معنا نیست که ما موارد مورد علاقه نداریم.

Fiverr پلتفرم استخدامی ما است

Fiverr بیشترین امتیاز را کسب می کند و جایگاه اول را در لیست ما تضمین می کند.

فریلنسرهای آن سریع، مقرون به صرفه و قابل اعتماد هستند. این یک برنامه همه جانبه فوق العاده است که دارای کنسرت هایی با قیمت کمتر از 5 دلار است. اگر مایلید برای باز کردن نیروی متخصصان دست بررسی شده پول بیشتری بپردازید، این گزینه وجود دارد.

برای کارهای نسبتاً ساده و یکباره ای که می خواهیم در اسرع وقت انجام دهیم به Fiverr مراجعه می کنیم (به عنوان مثال، یک صفحه نمایش، طراحی لوگو، یک پست رسانه های اجتماعی). با استفاده از فیلترهای متعدد آن، می توانید یک فریلنسر مناسب را در کمتر از 30 دقیقه پیدا کرده و استخدام کنید.

ما Fiverr را به موارد زیر توصیه می کنیم:

مدیرانی که پروژه ها را با ضرب الاجل محدود اجرا می کنند

کسب و کارهای کوچک و متوسط با بودجه

هر کسی که تازه وارد س

یستم عامل های فریلنس آنلاین شده است

Upwork برای استخدام طولانی مدت عالی است

ما Upwork را در رتبه دوم در لیست برترین وب سایت های فریلنسری قرار می دهیم.

اگرچه Upwork به همان اندازه محبوب است، اما موقعیت خود را کمی متفاوت نشان می دهد. این متخصص در پرورش روابط طولانی مدت با فریلنسرها است و دارای ابزارهای مرتبط با کار زیادی است.

زمانی از Upwork استفاده می‌کنیم که زمان بیشتری برای برنامه‌ریزی یک پروژه داشته باشیم و بدانیم که به کسی نیاز داریم که بیش از چند ساعت کار کند (مثلاً روی یک به‌روزرسانی طراحی صفحه اصلی یا کار باطنی). روش های ارسال شغل و مصاحبه برای صرفه جویی در زمان و افزایش کارایی ساده شده است.

ما Upwork را به:

مشاغلی که به دنبال استخدام طولانی مدت هستند

هر کسی که به دنبال همکارانی برای کمک به پروژه های بزرگتر است

مدیرانی که به دنبال ابزارهایی برای ساده کردن مراحل استخدام هستند

Toptal دارای ویژگی‌های متخصصان متخصص در طاقچه است

توپتال درست پشت سرش می آید.

Toptal به اندازه Fiverr و Upwork بزرگ یا مقرون به صرفه نیست. باید انتظار داشته باشید که در اینجا کمی بیشتر بپردازید، اما بدانید که خدمات با کیفیت بالا را در چندین دسته خاص دریافت خواهید کرد. هنگامی که با پروژه های مهمی که نیاز به تخصص و توجه به جزئیات دارند، Toptal را ترجیح می دهیم.

ما TopTal را به:

کسب و کارهایی که به دنبال بهترین طراحان، توسعه دهندگان نرم افزار، کارشناسان مالی و مدیران پروژه هستند

هر کسی که آماده پرداخت حق بیمه برای خدمات برتر است

هزینه استفاده از پلتفرم فریلنسری چقدر است؟

هر سایت فریلنسری هزینه های کمی متفاوت دارد و محاسبه هزینه ها قبل از ثبت نام بسیار مهم است.

اکثر سایت ها از یکی از مدل های زیر یا ترکیبی استفاده می کنند:

درصد. با استفاده از این مدل، درصد مشخصی را پرداخت می کنید که معمولاً بین 2٪ تا 5٪ از هزینه کلی است. اگر نیازهای فریلنسینگ پراکنده دارید، ممکن است یک درصد مقرون به صرفه ترین راه پرداخت برای شما باشد.

یک بارهزینه. این ساختار به شما ویژگی ها و امتیازات مجموعه ای مانند تعداد معینی جستجو یا انواع استخدام در ماه را می دهد. این برای شرکت هایی با حجم بالاتر بهترین کار را دارد.

عضویت های ممتاز بسیاری از سایت‌ها افزونه‌ها یا خدمات ممتازی را ارائه می‌دهند که به شما امکان دسترسی به فریلنسرهای با رتبه بالا را می‌دهند یا فریلنسرهایی را برای شما انتخاب می‌کنند. ساختار هزینه و هزینه آنها متفاوت است.

چگونه یک فریلنسر استخدام کنم؟

وقتی فریلنسری را پیدا کردید که فکر می‌کنید می‌خواهید با آن کار کنید، این روند تازه شروع شده است. یک فریلنسر خیلی بیشتر از یک پروفایل است. شما باید مطمئن شوید که شما فراتر از رزومه کاری آنها هستید.

در حالی که ممکن است وسوسه شوید یک فریلنسر در یک سایت پیدا کنید و سپس آنها را مستقیماً از پلتفرم استخدام کنید تا در هزینه خود صرفه جویی کنید، انجام این کار برخلاف سیاست بسیاری از سایت های استخدام است. و با برخی از سایت‌ها (مانند Upwork)، می‌توانید با جریمه‌هایی مواجه شوید و/یا از سایت محروم شوید. از آنجایی که پلتفرم‌ها خدمات مفید و ارزشمندی را ارائه می‌دهند، ماندن در پلتفرم یک راه اخلاقی برای کار است.

هنگامی که یک فریلنسر را پیدا کردید که مناسب به نظر می رسد، وقت آن است که:

با فریلنسر ارتباط برقرار کنید. همه پلتفرم‌هایی که بررسی کردیم دارای یک سیستم پیام‌رسانی هستند که به شما امکان می‌دهد قبل از استخدام با یک فریلنسر ارتباط برقرار کنید.

بررسی در دسترس بودن. اگر زمان تحویل سریع دارید، باید ببینید آیا آنها می توانند پروژه شما را در تقویم خود جای دهند یا خیر. و اگر نیازهای مداوم دارید، مطمئن شوید که فریلنسر ساعات کاری در دسترس را دارد.

در مورد پروژه و انتظارات خود صحبت کنید. به جایی برگردید که به وضوح آنچه را که نیاز دارید تعریف کرده اید و آن اطلاعات را با نویسنده به اشتراک بگذارید. در مورد اینکه نتایج ایده آل شما چه خواهد بود، و همچنین آنچه در طول مسیر انتظار دارید، مانند اعلام حضور و تحویل نقطه عطف صحبت کنید.

از فریلنسر بخواهید تست بدهد. در حالی که این برای همه پروژه ها یا فریلنسرها مناسب نیست، بسیاری از پلتفرم ها این گزینه را ارائه می دهند.

بیشترین بهره را از روابط فریلنسر خود ببرید

بله، انتخاب فریلنسر مناسب بخشی ضروری از فرآیند است. اما این به خودی خود ممکن است کافی نباشد. بهترین روابط (و نتایج) زمانی حاصل می شود که هم کسب و کار و هم فریلنسر به پروژه به عنوان یک مشارکت نگاه کنند.

یک فریلنسر نمی تواند ذهن شما را بخواند. آنها دقیقا نمی دانند که شما چه می خواهید یا کسب و کار شما چگونه کار می کند. شما باید منابع مورد نیاز آنها را فراهم کنید، مایل به پاسخگویی به سوالات و ارائه بازخورد سازنده باشید. بله، ایجاد نتایج با کیفیت به عهده فریلنسر شماست. اما این تنها در صورتی اتفاق می افتد که زمان و تلاش خود را برای پروژه صرف کنید.

سوالات متداول

کدام پلتفرم برای استخدام فریلنسرها بهتر است؟

این همه به نیازهای فردی شما بستگی دارد. برای پروژه های کوچکتر و کارهای یکباره، پلت فرم استخدام ما Fiverr است. مقرون به صرفه و استفاده آسان است، و همچنین گزینه ای برای کار فقط با فریلنسرهای Pro-Verified وجود دارد.

آیا Fiverr بهتر از Upwork است؟

به طور کلی، یک فریلنسر Fiverr برای کارهایی با کیفیت مشابه هزینه کمتری نسبت به یک فریلنسر در Upwork دریافت می کند. گفته می شود، ما Upwork را برای پروژه های بزرگتر و قراردادهای بلندمدت ترجیح می دهیم. این بیشتر به عنوان یک محل کار دیجیتال طراحی شده است و کمتر شبیه یک بازار است، با ابزارهای مرتبط با کار فراوان (به عنوان مثال، برای مصاحبه، پیگیری زمان و محاسبه هزینه ها)

Fiverr یا Freelancer.com کدام بهتر است؟

بستگی به کار در دست دارد. هر دو در کاری که انجام می دهند عالی هستند، اما Fiverr طیف وسیع تری از خدمات را با قیمت های بهتر ارائه می دهد. ارزش آن را دارد که قبل از انتخاب خود در هر دو وب سایت جستجو کنید.

آیا Fiverr هزینه ای دریافت می کند؟

بله، Fiverr هزینه خدمات را دریافت می کند. هنگام خرید یک بسته، خریداران هزینه پردازش 2 دلاری را برای سفارش‌های تا 50 دلار و 5.5 درصد برای سفارش‌های بالای 50 دلار پرداخت می‌کنند. این هزینه به پوشش هزینه های پردازش پرداخت و نگهداری پلت فرم کمک می کند.

چه پلتفرمی برای شروع کار آزاد برای یک مبتدی بهتر است؟

اگر به‌تازگی به‌عنوان یک فریلنسر شروع کرده‌اید، Fiverr مکانی فوق‌العاده برای غواصی است، به‌ویژه برای مشاغل و کارهای کوچک. استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از خدمات را به نمایش بگذارید. اگر به دنبال پروژه های بلندمدت هستید، Upwork راهی برای رفتن است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT