سایت های فروش آنلاین صنایع دستی ۲۰۲۳

بهترین سایت های فروش آنلاین صنایع دستی ۲۰۲۳

زمان مطالعه 5 دقیقه

مانند همه چیز در دنیای تجارت، فروش آنلاین صنایع دستی دارای مزایا و معایبی است. با این حال، چیزی در مورد آزادی حاصل از فروش آنلاین هر چیزی وجود دارد. صرف نظر از اینکه سایت های صنایع دستی زیادی وجود دارد، اما یادگیری نحوه فروش صنایع دستی به صورت آنلاین مهارت خوبی است تا شما توانایی کسب درآمد از اقلام دست ساز خود را داشته باشید. در این مطلب به معرفی سایت های فروش آنلاین صنایع دستی ۲۰۲۳ می پردازیم.

سایت های فروش آنلاین صنایع دستی ۲۰۲۳

از آنجایی که می توانید لوازم خود را به صورت آنلاین سفارش دهید، هرگز واقعاً مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید. می‌توانید سفارش‌ها را به محض ورود انجام دهید، که می‌تواند به صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی کمک کند. اینکه چقدر سخت کار کنید و ساعاتی که برای این کار می گذارید به خودتان بستگی دارد. رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری کار و یافتن مشتریان جدید را آسان تر می کند. استفاده از تکنیک های سئو همچنین می تواند به شما کمک کند تا یک پایگاه هواداران جدید ایجاد کنید.

سایت Etsy

Etsy هزینه‌های پایینی در فهرست ارائه می‌کند و به عنوان منبع اصلی اقلام دست ساز شهرت دارد. این لیست بهترین وب سایت های ما برای فروش صنایع دستی با Etsy شروع می شود. زیرا این مکان شناخته شده ترین سایت برای فروش کالاهای دست ساز است. اما چقدر برای فروشندگان خوب است؟

مزایا:
خود این سایت ادعا می کند که بیش از 47 میلیون خریدار مجازی فعال دارد که تنها در سال گذشته 5 میلیارد دلار برای کالاهایی که فروشندگانشان فهرست کرده اند هزینه کرده اند. هزینه ورود به معنای واقعی کلمه برای هر کالای فهرست شده بسیار کم است.

البته به اضافه پورسانت قیمت نهایی که کاردستی با آن فروخته می شود، در نظر گرفته خواهد شد. تا زمان نگارش این مقاله هیچ کارمزد ماهانه ای برای فروشندگان استاندارد وجود ندارد. با این حال، این سایت در میان سایت های برتر فروش صنایع دستی یک طرح “Etsy Plus” را با قیمت 10 دلار در ماه ایجاد کرده است.

معایب:
با 2.7 میلیون فروشنده ماهر، شما به تلاش زیادی برای رقابت نیاز دارید. بسیاری از فروشندگان در انجمن‌های آنلاین شکایت کرده‌اند که چرا نام ‌های بزرگ و تولیدکنندگان انبوه نیز می‌توانند در Etsy فهرست شوند. این مطمئناً می‌تواند توجه فروشندگان کوچک‌تر را سخت‌تر کند.

سایت آمازون

سایت های فروش آنلاین صنایع دستی ۲۰۲۳

آمازون Handmade در مورد افرادی که به آنها اجازه فروش در سایت خود را می دهد انتخابی است، اما غول تجارت الکترونیک یک منطقه کالاهای دست ساز برای صنعتگران دارد تا صنایع دستی خود را به صورت آنلاین بفروشند.

مزایا:
Handmade در آمازون برای طیف گسترده ای از کالاهای دست ساز، از جمله جواهرات، محصولات خانگی، زیبایی و مراقبت شخصی، لوازم جانبی و بسیاری موارد دیگر باز است. مردم از قبل آمازون را به عنوان یکی از سایت های برتر فروش صنایع دستی می شناسند، آن را دوست دارند و به آن اعتماد دارند. ضمن آنکه برخلاف حساب‌های فروشنده آمازون، هزینه ماهانه برای صنعتگران دست‌ساز لغو می‌شود.

معایب:
برای فروشنده شدن باید درخواست بدهید و همه درخواست ها پذیرفته نمی شوند. جلب توجه اقلام شما ممکن است دشوار باشد. همانطور که آمازون بیان می کند، “Handmade در آمازون یک دسته جداگانه در آمازون است، بنابراین محصولات شما در کنار سایر اقلام دست ساز برای مشتریان ظاهر می شوند تا آنها را مرور، کشف و خرید کنند.”

بسیار مهم است که توضیحات شما به خوبی نوشته شده باشد تا هر کسی بتواند چیزی را که می فروشید پیدا کند. هزینه برای فروش بیشتر از سایر وب سایت های صنایع دستی ذکر شده است. در زمان نگارش این مقاله 15 درصد منظور می شود.

سایت Artfire

در ارت فایر به عنوان یکی از سایت های برتر فروش صنایع دستی، می توانید تا 250 مورد را به ازای هر فهرست در Artfire بفروشید. Artfire در لیست بهترین وب سایت های ما برای فروش صنایع دستی سوم است. این بازار که دفتر مرکزی آن در منطقه هنری توسان است، در محصولات دست ساز و قدیمی و همچنین هنرهای دیجیتال و لوازم صنایع دستی تخصص دارد.

مزایا:
بدون تبلیغات در صفحه فروشگاه یا کالا می توانید فروش کنید. شما می توانید 250 لیست فعال در هر لیست داشته باشید.

معایب:
حداقل هزینه ماهانه برای باز نگه داشتن مغازه شما وجود دارد. برای فهرست کردن موارد بیشتر و برای دریافت ویژگی‌های بهتر، باید با هزینه ماهانه به یک فروشگاه محبوب یا ویژه ارتقا دهید.

سایت eBay

حداکثر 50 مورد را به صورت رایگان در eBay لیست کنید و فقط زمانی که چیزی فروخته می شود کمیسیون پرداخت کنید. بله، می توانید صنایع دستی را در eBay بفروشید. آیا این یکی از بهترین وب سایت ها برای فروش صنایع دستی است؟ احتمالا جواب شما هم برای ایبی به عنوان یکی از سایت های برتر فروش صنایع دستی مثبت است.

مزایا:
این سایت دیگری است که مردم آن را می شناسند، می پسندند و به آن اعتماد دارند. آنها «بیش از 183 میلیون خریدار فعال در دارایی های مختلف آن» دارند! لیست کردن حداکثر 50 مورد برای شما هزینه ای ندارد. شما فقط هنگام فروش اقلام کمیسیون پرداخت می کنید.

معایب:
شما در میان مخاطبانی که به دنبال معاملات ارزان هستند، برای فروش رقابت می کنید. صنایع دستی شما ممکن است به اندازه ای که می خواهید به فروش نرسد. میلیون ها نفر نیز در تلاش برای فروش کالاهای خود هستند. شما رقابت زیادی برای کره چشم در لیست های خود خواهید داشت. تنها در سال 2019 در مجموع 1.3 میلیارد لیست در این پلتفرم وجود داشت.

سایت Zibbet

سایت های فروش آنلاین صنایع دستی ۲۰۲۳

در حالی که رقابت در Zibbet کمتر است، هزینه ماهانه بالاتر است. پنجمین ورودی ما برای به عنوان یکی از سایت های برتر فروش صنایع دستی ممکن است برای شما جدید باشد. Zibbet خود را “یکی از بازارهای برتر برای خرید و فروش کالاهای دست ساز” می نامد.

شاید قابل توجه ترین تفاوت بین آن و چهار پلتفرم قبلی ذکر شده در این پست این باشد که به شما امکان دسترسی به چندین راه فروش در یک داشبورد را می دهد. با استفاده از Zibbet، می توانید کالاهای خود را در Etsy، Amazon Handmade، eBay، یک وب سایت مستقل، فید اینستاگرام خود و موارد دیگر بفروشید. اما، برای هر کانالی که به حساب خود اضافه می کنید، هزینه اضافی پرداخت خواهید کرد.

مزایا:
با بیش از 50000 فروشنده، تقریباً به اندازه Etsy، Amazon یا eBay در بازار Zibbet رقابت مستقیم وجود ندارد. شما می توانید به چندین پلتفرم فروش صنایع دستی در یک داشبورد دسترسی داشته باشید و اگر برنامه ماه به ماه آنها را انتخاب کنید، هیچ قرارداد بلندمدتی وجود ندارد.

معایب:
برای استفاده از پلتفرم باید ماهیانه هزینه پرداخت کنید و هزینه ماهیانه به ازای هر کانال می باشد. بنابراین، اگر تصمیم به فروش در چندین کانال بگیرید، اشتراک شما می‌تواند به سرعت افزایش یابد. هزینه‌هایی که با استفاده از سایر پلتفرم‌ها اعمال می‌شود، همچنان علاوه بر هزینه اشتراک ماهانه شما کسر می‌شود.

به عنوان مثال، اگر هزینه اضافه کردن کانال Etsy را پرداخت کنید، نه تنها برای دسترسی به Etsy در Zibbet هزینه ماهانه دریافت خواهید کرد، بلکه برای هر موردی که فهرست می‌کنید، هزینه فهرست Etsy نیز از شما دریافت می‌شود.

سایت Bonanza

هیچ هزینه لیست یا فروشگاهی در این سایت به عنوان یکی از سایت های برتر فروش صنایع دستی وجود ندارد. به علاوه به شما امکان می دهد لیست های خود را از eBay، Amazon Etsy و موارد دیگر وارد کنید. این سرویس 10 ساله ادعا می کند که 50 درصد کمتر از سایر بازارهای صنایع دستی هزینه دریافت می کند.

مزایا:
اگر در حال حاضر صنایع دستی خود را در eBay، Amazon یا Etsy می فروشید، می توانید لیست محصولات خود را وارد کنید. هیچ کارمزد لیست یا کارمزد ماهانه فروشگاه برای نمایش کالاهای دست ساز شما وجود ندارد.

معایب:
اگر می خواهید صنایع دستی خود را از طریق صفحات خرید Google پیدا کنید، کمیسیون بیشتری برای کالاهای فروخته شده پرداخت خواهید کرد. البته سایت های زیادی وجود دارد که می توانید کالاهای دست ساز خود را در آنها بفروشید، مانند آی کرافت، بازار فیسبوک و…

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT