جایگزین Etsy برای فروش صنایع دستی

9 جایگزین Etsy برای فروش صنایع دستی شما در سال آتی

زمان مطالعه 6 دقیقه

Etsy با بیش از 45 میلیون خریدار، یک وبسایت محبوب برای کارآفرینانی است که می‌خواهند کسب و کاری راه اندازی کنند. جایگزین Etsy برای فروش صنایع دستی را بشناسید.

اما Etsy به عنوان یک بازار متمرکز که اطلاعات مشتریان شما را در اختیار دارد، تنها می‌تواند کسب و کار شما را تا این حد پیش ببرد. با طراحی محدود فروشگاه و گزینه های محدود برای تعامل با مشتری، بسیاری از فروشندگان در نهایت جایگزین های Etsy را جستجو می‌کنند.

برای کسانی که به دنبال یک پلتفرم تجارت الکترونیک جدید یا سایت فروش هستند، در این مقاله لیستی از جایگزین های Etsy را معرفی می‌کنیم که به شما امکان می‌دهند اقلام را در بازارهای دیگر یا فروشگاه آنلاین خود بفروشید.

این فهرست به دو دسته تقسیم می‌شود: جایگزین های Etsy برای ساخت وبسایت برای کسانی که می‌خواهند وبسایت خود را بسازند، و جایگزین های Etsy در بازار آنلاین برای کسانی که به دنبال یک بازار جدید هستند.

جایگزین های Etsy برای ساخت وبسایت

فروشندگانی که جایگزین های Etsy را بررسی می‌کنند، اغلب این کار را به دلیل قوانین محدود کننده آن انجام می‌دهند. برای مثال، Etsy مالک همه داده های شما است، که ایجاد ایمیل های سفارشی یا تبلیغات هدفمند را دشوار می‌کند. به جز اقلام قدیمی، فروش لوازم جدید را نیز ممنوع می‌کند.

در مواجهه با این محدودیت ها، بسیاری از سازندگان صنایع دستی برای فروش تصمیم می‌گیرند فروشگاه های آنلاین خود را بسازند. با استفاده از این سازندگان وبسایت، می‌توانید یک سایت تجارت الکترونیکی ایجاد کنید که شامل کانال های فروش، ابزارهای تجارت الکترونیک و سایر ویژگی های افزایش درآمد است.

1. Shopify

Shopify بهترین جایگزین برای سازندگانی است که آماده ترک Etsy و رشد دادن کسب و کار خود هستند. از آنجایی که Shopify یک پلتفرم تجاری همه جانبه است، انتقال از Etsy به Shopify کار سختی نیست، چه بخواهید به صورت آنلاین بفروشید، چه در فروشگاه خرده فروشی یا پاپ آپ یا از طریق رسانه های اجتماعی مشغول فروش باشید.

برخلاف بازارهای آنلاین، فروشگاه های Shopify مجموعه کاملی از ابزارها و منابع، از جمله وام های تجاری از طریق Shopify Capital، راه حلی در محل فروش با Shopify POS، و حتی تحویل و تکمیل محلی را دارند.

راه حل Shopify کاربر پسند است، با صدها قالب برای سفارشی سازی و نام تجاری آسان. با استفاده از Shopify مالک: نام دامنه سفارشی، فروشگاه آنلاین و فهرست مشتریان خود هستید.

بسیاری از تاجران فعلی Shopify قبل از مهاجرت به Shopify زمانی که آماده رشد بودند، و تجارت خود را در Etsy آغاز کردند.

می‌توانید از Shopify و Etsy با یک برنامه یکپارچه از فروشگاه برنامه Shopify استفاده کنید.

2.جایگزین Etsy برای فروش صنایع دستی: Big Cartel

Big Cartel یک فروشگاه ساز است که برای فروشندگان صنایع دستی، کارآفرینان، و خلاقانی ساخته شده است که می‌خواهند هنر را به صورت آنلاین بفروشند. این شامل قالب هایی است که می‌توانید برای مطابقت با نام تجاری خود سفارشی کنید. شما می‌توانید از نام دامنه خود استفاده کنید و همچنین به تعدادی از ابزارهای بازاریابی دسترسی داشته باشید.

فروشندگان می‌توانند یک فروشگاه آنلاین رایگان راه اندازی کنند یا بسته به تعداد محصولاتی که می‌فروشید، هزینه ماهانه ثابتی بپردازند. خریداران مستقیماً از فروشگاه شما خرید می‌کنند و می‌توانند از طریق فرم تماس با شما در ارتباط باشند.

3. Squarespace

Squarespace یکی دیگر از پلتفرم های تجارت الکترونیکی است که سازندگان می‌توانند از آن برای ایجاد فروشگاه آنلاین استفاده کنند. دارای قالب های صفحه و ابزارهای طراحی کشیدن و رها کردن است که برای مبتدیان مناسب است. Squarespace همچنین به شما امکان می‌دهد سایت Etsy خود را وارد کنید، بنابراین می‌توانید همان URL لیست ها را حفظ کنید.

برای فروشندگان Etsy، Squarespace یک سیستم موجودی و ابزارهای داخلی رسانه های اجتماعی را ارائه می‌دهد. در طرح های با قیمت بالاتر، می‌توانید کارت های هدیه و محصولات اشتراک را نیز از طریق سایت بفروشید.

4. Wix

Wix یک سازنده وبسایت با قابلیت های تجارت الکترونیک و ادغام Etsy برای جابجایی فروشگاه شما بین پلتفرم ها است. مانند سایر سازندگان در این لیست، قالب ها و ابزار ویرایش کشیدن و رها کردن برای ایجاد وبسایتی که محصولات و برند شما را منعکس می‌کند وجود دارد.

Wix به شما امکان می‌دهد سفارش ها را ردیابی کنید، پرداخت های PayPal و کارت اعتباری را بپذیرید، کوپن های تبلیغاتی ایجاد کنید، قوانین مالیات و حمل و نقل را برای مکان های مختلف تنظیم کنید. یک طرح قیمت گذاری ماهانه سطحی، به علاوه یک مرکز دانش جامعه وجود دارد.

5.جایگزین Etsy برای فروش صنایع دستی: Ecwid

Ecwid ابزاری برای افزودن عملکردهای تجارت الکترونیک به رسانه های اجتماعی، وبسایت و سایر کانال های فروش شما است. به مشتریان این امکان را می‌دهد که از مکان هایی که به صورت آنلاین با شما در ارتباط هستند، محصولات را خرید و فروش کنند.

برای مثال، اگر هنرمندی هستید که دارای نمونه کارها در یک پلتفرم سازگار است، می‌توانید از دکمه خرید Ecwid برای افزودن ویژگی های خرید استفاده کنید.

اگر فی الحال وبسایت ندارید، باید از یک سازنده وبسایت جداگانه استفاده کنید. اگر می‌خواهید در Etsy و Ecwid بفروشید، باید یک طرح پولی با محدودیت محصول مرتبط انتخاب کنید.

6. IndieMade

IndieMade یک جایگزین Etsy با ویژگی های خاص هنرمندان و فروشندگان آثار هنری است. علاوه بر یک فروشگاه ساز آنلاین (محدود)، می‌توانید تقویم رویدادها، گالری تصاویر، وبلاگ شخصی و بخش اخبار ایجاد کنید.

ویژگی مدیریت موجودی IndieMade وبسایت شما را با فروشگاه Etsy شما همگام می‌کند. با این حال، مانند Etsy، گزینه های محدودی برای انواع محصولات وجود دارد که کار را برای بازرگانانی که محصولات در حال رشد ارائه می‌دهند، دشوار می‌کند.

بازار های آنلاین جایگزین های Etsy

اگر به دنبال یک جایگزین Etsy هستید اما می‌خواهید به یک بازار شخص ثالث بپیوندید، به این پلتفرم های فروش نگاهی بیندازید.

فروش در چندین بازار می‌تواند دیده شدن برند شما را افزایش دهد و شانس شما را برای کشف شدن توسط خریداران بالا ببرد. سایت های مختلف خریداران مختلفی را جذب می‌کنند، بنابراین ثبت نام در یک بازار جدید می‌تواند شما را با مخاطبان جایگزین آشنا کند.

گسترش کسب و کار شما در بازارها خطر را نیز کاهش می‌دهد. اگر یک بازار الگوریتم یا خط مشی های خود را تغییر دهد، می‌تواند بر ترافیک فروشگاه شما تأثیر منفی بگذارد.

7.جایگزین Etsy برای فروش صنایع دستی: Bonanza

مشابه eBay، Bonanza یک بازار جایگزین Etsy برای فروش اقلام منحصر به فرد مانند هنر، صنایع دستی و کلکسیون است و همچنین به شما امکان می‌دهد یک فروشگاه آنلاین مستقل ایجاد کنید.

فهرست کردن موارد در Bonanza رایگان است و سایت هزینه های ارزش نهایی را دریافت می‌کند. می‌توانید موارد را مستقیماً از Etsy وارد کنید و فهرست های خودکار را در Google Shopping، eBay و Nextag ایجاد کنید.

یکی از چیزهای غیرمعمول در مورد Bonanza این است که به خریداران و فروشندگان اجازه می‌دهد در مورد قیمت مذاکره کنند، بنابراین هنگام قیمت گذاری محصولات خود این را در نظر داشته باشید.

8. Amazon Handmade

آمازون به طور کلی با محصولات دست ساز یا منحصر به فرد مرتبط نیست، اما در سایت خود بازاری برای کالاهای صنایع دستی و صنایع دستی دارد. Amazon Handmade به سازندگان ویترین فروشگاه آمازون را برای فروش اقلام خود ارائه می‌دهد.

از مزایای Amazon Handmade می‌توان به ارسال از طریق Fulfillment توسط Amazon (FBA)، عدم انقضای فهرست، تجزیه و تحلیل، و تبلیغات تحت حمایت آمازون اشاره کرد.

در عین حال، هزینه ها نسبت به سایر پلتفرم های بازار بالاتر است و آمازون برای هر تراکنش ۱۵ درصد کمیسیون و همچنین حق عضویت ماهانه دریافت می‌کند. مانند Etsy، آمازون مالک روابط شما با مشتری است، که می‌تواند مهار سایر کانال های فروش را دشوار کند.

9.جایگزین Etsy برای فروش صنایع دستی: Goimagine

Goimagine یکی دیگر از سایت های بازاری مشابه Etsy است. این به صنعتگران و صنعتگران اجازه می‌دهد تا محصولات را در پلتفرم فهرست کرده و فروشگاه های آنلاین باز کنند.

برای فهرست کردن در Goimagine، محصولات باید دستورالعمل هایی را داشته باشند که باید توسط فروشنده با استفاده از ابزارهای دستی ساخته شوند.

پس از پذیرش، فروشندگان می‌توانند از داشبورد داخلی برای مشاهده آمار فروش، پیگیری سفارشات و مدیریت موجودی استفاده کنند. کاربران جدید همچنین می‌توانند با ارسال یک فایل CSV به تیم پشتیبانی goimagine، محصولات را از Etsy وارد کنند.

یک جایگزین Etsy را انتخاب کنید

Etsy بازاری برای کسانی است که به دنبال اولین مشتریان خود هستند – اما محدودیت های خود را دارد. بسیاری از فروشندگان Shopify کسب و کار خود را در Etsy شروع کردند، سپس تصمیم گرفتند در حین ساختن فروشگاه Shopify، فروشگاه Etsy خود را حفظ کنند و دسترسی و فروش خود را افزایش دهند.

برای گسترش با جایگزین های Etsy، نیازی به حذف لیست های Etsy خود ندارید. رشد بیش از حد فروشگاه Etsy شما نشانه خوبی است – نشانه ای که می گوید کسب و کار شما پتانسیل خود را ثابت کرده و آماده رونق است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT