لیست های پخش قدیمی در Spotify

نحوه مشاهده لیست های پخش قدیمی در Spotify

زمان مطالعه 3 دقیقه

Spotify Wrapped چیزی است که بسیاری از کاربران Spotify مشتاقانه منتظر آن هستند. همه آهنگ ها و هنرمندان برتر شما را که در طول سال با آنها حال کرده‌اید، همراه با حقایق سرگرم کننده دیگر به شما نشان می‌دهد. یکی از بهترین بخش ها این است که یک لیست پخش سفارشی ایجاد می‌کند که تمام آهنگ های برتر سال شما را در خود دارد.

گیفت کارت اسپاتیفای

اما اگر این لیست پخش را ذخیره نکنید چه می‌شود؟ پس از حذف Wrapped، آیا لیست پخش شما نیز از بین رفته است؟ خوشبختانه، خیر. شما می‌توانید لیست پخش Wrapped امسال و لیست پخش سال های گذشته خود را در هر زمانی مشاهده کنید.

نحوه مشاهده لیست پخش فعلی Spotify Wrapped

در طول دوره ای که Spotify Wrapped منتشر می‌شود، که معمولاً ۱ دسامبر است، هنگام باز کردن برنامه، باید بخش Spotify Wrapped را در صفحه اصلی خود مشاهده کنید. در آنجا، فهرست پخشی به نام «Your Top Songs» خواهید دید. این لیست پخش همه آهنگ های شما را که بیشترین پخش را در آن سال پخش کرده‌اید، بدون توجه به این که آیا آهنگ یا هنرمند، پنج آهنگ برتر شما در Spotify Wrapped شده است، نمایش داده می‌شود.

چگونه لیست های پخش پیچیده Spotify قدیمی خود را مشاهده کنیم؟

مشاهده لیست های پخش از گذشته آسان است. با این حال، Spotify هنوز یک صفحه اختصاصی در برنامه برای انجام این کار ندارد.

برای مشاهده آهنگ های قدیمی‌تان، Top Songs را در نوار جستجو، جستجو کنید و می‌توانید فهرست پخش خود را در آنجا پیدا کنید. با این حال، برخی از کاربران لیست های پخش را با همین نام ایجاد می‌کنند و آن ها نیز نمایش داده می‌شوند. مطمئن شوید که لیست پخش توسط Spotify باشد تا لیست پخش رسمی را دریافت کنید.

از طرف دیگر، برای مشاهده لیست های پخش قدیمی خود از سال 2021 یا قبل از آن، باید روی دسکتاپ خود وارد Spotify شوید و پیوندهای زیر را باز کنید. همچنین می‌توانید این پیوندها را در هر دستگاه تلفن همراهی باز کنید و اگر برنامه Spotify را دانلود کرده باشید، آن را باز می‌کند.

  • 2021 Wrapped
  • 2020 Wrapped
  • 2019 Wrapped
  • 2018 Wrapped
  • 2017 Wrapped

یک چیز جالب در مورد این لیست های پخش این است که نه تنها آهنگ های برتر شما، بلکه محبوب ترین آهنگ ها و هنرمندان آن سال را نیز به شما نشان می‌دهد.

اگر به دنبال ویژگی های بیشتری شبیه به Spotify Wrapped هستید، برنامه های Spotify عالی دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند اطلاعاتی در مورد عادت های گوش دادن به شما ارائه دهند.

چگونه لیست های پخش پیچیده Spotify خود را ذخیره کنید

اگر می‌خواهید این فهرست های پخش را بدون باز کردن دوباره پیوندها در کتابخانه فعلی‌تان ذخیره کنید، روی دکمه «Add» ضربه بزنید تا این فهرست پخش در کتابخانه‌تان ذخیره شود.

فقط مطمئن شوید که آنها را به ترتیب صعودی از قدیمی ترین به جدیدترین ذخیره کنید تا آنها را به ترتیب زمانی نگه دارید. همچنین می‌توانید فهرست های پخش Spotify خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خاطرات گذشته خود را از طریق لیست های پخش قدیمی Spotify خود به خاطر بسپارید

شنیدن آهنگ هایی که قبلاً دوست داشتید می‌تواند سرگرم کننده باشد، موسیقی خاطرات را نیز زنده می‌کند. با ذخیره این لیست های پخش، می‌توانید یک کپسول زمان در پروفایل Spotify خود داشته باشید. سرگرم کننده است که به یاد بیاوریم وقتی به آهنگ های مورد علاقه خود در آن سال گوش می‌دادیم، چه می‌کردیم یا کجا بودیم.

با دانستن اینکه چگونه لیست های پخش قدیمی Spotify Wrapped خود را ببینید، می‌توانید این کپسول زمانی را در هر زمانی پیدا کنید. امیدواریم Spotify به ایجاد این لیست های پخش ادامه دهد تا در 10 سال آینده بتوانید به آنچه در حال حاضر گوش می‌دهید گوش دهید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT