سایت کاریابی

8 سایت کاریابی و بردهای شغلی برای حرفه ای های خلاق

زمان مطالعه 6 دقیقه

به عنوان یک حرفه ای خلاق به دنبال گیگ بعدی خود هستید؟ این سایت های کاریابی و بردهای شغلی را بررسی کنید تا شغل رویایی خود را بدست آورید. سایت کاریابی را در ادامه معرفی کرده ایم.

برای طراحان گرافیک، عکاسان، نوازندگان و بسیاری دیگر از متخصصان خلاق، جستجوی کار شامل مجموعه ای از چالش ها است. جستجو در لیست ها در سایت های شغلی محبوب همیشه انواع فرصت هایی را که به دنبال آن هستید را نشان نمی دهد.

در عوض، بسیاری از وب سایت ها و بردهای شغلی را که به طور خاص برای متخصصان خلاق و استعدادهای منحصر به فرد آنها طراحی شده اند، بررسی کنید. به احتمال زیاد، حرکت شغلی بعدی شما در حال حاضر در انتظار است.

1.سایت کاریابی Creatively

یک نمونه کار ایجاد کنید و در لیست های بسیاری برای فرصت های شغلی در Creatively جستجو کنید. طراحان گرافیک، انیماتورها، نویسندگان، کارگردانان ویدئو، طراحان پارچه، و متخصصان خلاق بیشتر می توانند در اینجا کار پیدا کنند.

سازمان هایی مانند PBS، NBA، DreamWorks Animation و Canva فرصت های شغلی را در سایت ارسال می کنند. علاوه بر این، خرده‌فروشان بزرگ مد، وبلاگ‌ها و شرکت‌های لوازم آرایشی نیز موقعیت‌های آزاد را ارسال می‌کنند.

تعداد زیاد و تنوع شغل های ارسال شده قابل توجه است، به خصوص اگر به نقش های تخصصی تر علاقه مند هستید. اگر می‌خواهید برای مثال یک انیماتور برای MTV Entertainment یا یک طراح گرافیک برای Good American شوید، فرصت‌های زیادی در دسترس است.

علاوه بر این، هنرمندان می توانند نمونه کارها را ایجاد کنند که آثار خود را در Creatively به نمایش بگذارند. مجموعه های خیره کننده عکاسی مد، هنر دیجیتال، پرتره و موارد دیگر استعدادهای شما را به شیوه ای بسیار تاثیرگذارتر از هر رزومه مبتنی بر متن به نمایش می گذارد.

2.سایت کاریابی Behance

عکاسان و طراحان گرافیک از Behance قدردانی خواهند کرد، یک سایت رسانه اجتماعی عظیم که توسط Adobe با بخش وسیعی از لیست های شغلی طراحی شده است. هر دو شغل تمام وقت و آزاد برای طراحان برند، طراحان گرافیک، ویرایشگر عکس و بسیاری از نقش های دیگر در اینجا ظاهر می شوند.

کارفرمایانی مانند MahiGaming، دانشکده هنر دانشگاه کلمبیا، و Foot Locker در اینجا پست می‌کنند، بنابراین طیف وسیعی از فرصت‌های مختلف وجود دارد. این سایت شامل بسیاری از مشاغل سازگار از راه دور نیز می شود، بنابراین شما از نظر موقعیت مکانی محدود نیستید.

همچنین می‌توانید آثار متصدیان با استعداد سایت، از جمله تبلیغات، طرح‌های کتاب و مجموعه‌های عکاسی را مرور کنید. در حالی که Behance فضایی عالی برای نمایش آثار هنری شما است، اما می‌تواند به ارتباط شما با مشتریان جدید و فرصت‌های شغلی نیز کمک کند.

3. StyleCareers

متخصصان صنعت مد به StyleCareers هجوم می‌آورند، که مشاغل زیادی را برای عکاسان مد، الگوسازان، طراحان و غیره فهرست می‌کند. بسیاری از برندهای معروف و بزرگ، از جمله Saks Fifth Avenue، AllSaints، Kate Spade New York و Adrianna Papell، مشاغل را در اینجا فهرست می کنند.

این سایت با نمایش موقعیت های تمام وقت، کار آزاد و کارآموزی، فرصت هایی را برای افراد در مراحل مختلف شغلی خود فراهم می کند. این که آیا شما علاقه مند به کار به عنوان یک استایلیست، همکار فروش، مدیر فروشگاه، الگوسازی کامپیوتر، طراح فنی یا هر نقش دیگری در صنعت مد هستید، این سایت طولانی مدت شما را تحت پوشش قرار می دهد.

منابع اضافی برای اخبار صنعت، پست‌های وبلاگ با مشاوره شغلی، و مصاحبه‌های عمیق استخدام‌کننده به ارائه اطلاعات بیشتر در مورد راه‌اندازی و حفظ حرفه در این صنعت پرسرعت کمک می‌کند. در بیشتر موارد، سایت StyleCareers یک منبع فوق العاده برای کسانی است که لباس و لوازم جانبی را ایجاد می کنند، سبک می کنند و می فروشند.

4. Art Jobs

در Art Jobs فرصت‌هایی را برای مشاغل اقامتی و گالری‌ها و همچنین فراخوان‌های باز برای هنرمندان جستجو کنید. افرادی که استعداد رقص، هنرهای تجسمی، عکاسی و فعالیت‌های خلاقانه‌تر دارند، می‌توانند منابع زیادی را در اینجا در میان آگهی‌های شغلی متنوع و متنوع سایت بیابند.

صفحه مشاغل شامل طیف گسترده ای از پیشنهادات، از جمله کار برای مدیران نمایشگاه، طراحان گرافیک، مدیران گالری و هماهنگ کننده های بازاریابی است. در همین حال، بخش تماس‌های آزاد از هنرمندان دعوت می‌کند تا با مجسمه‌ها، نقاشی‌ها، کارهای دیجیتالی و موارد دیگر در نمایشگاه‌ها و مسابقات گالری مشارکت کنند.

همه از طراحانی که NFT می‌سازند تا کسانی که در رسانه‌های سنتی کار می‌کنند، می‌توانند فرصت‌های شغلی خلاقانه را در Art Jobs بیابند. با کارفرمایانی که از آکادمی موسیقی بروکلین تا هنرهای زنده نیویورک را در بر می گیرند، این سایت چیزی برای بسیاری از مشاغل خلاقانه مختلف ارائه می دهد.

5.سایت کاریابی Entertainers Worldwide Jobs

رقصندگان، خوانندگان، نوازندگان، و هنرمندان دیگر می‌توانند گیگ‌هایی را در Entertainers Worldwide Jobs بیابند. اگر تا به حال می‌خواهید یک موسیقی‌دان یا خواننده برای کشتی‌های تفریحی یا سوپرقایق‌های تفریحی شوید، این جایی است که باید بروید.

نمایش های ملی، رویدادهای جمع آوری کمک های مالی، هتل های مجلل، و حتی عروسی ها فرصت های زیادی را برای کسانی که زندگی می کنند برای سرگرمی فراهم می کند. فرقی نمی‌کند مهارت‌هایی به‌عنوان یک نیروی هوایی، تقلید افراد مشهور، شعبده باز یا کمدین داشته باشید، این سایت احتمالاً یک گیگ دارد که با استعدادهای شما مطابقت دارد.

6. MusicCareers

نوازندگان می توانند در این سایت عظیم شغلی در زمینه مدیریت هنرمند و برچسب، توسعه کسب و کار، مارکتینگ، تور و موارد دیگر پیدا کنند. کسانی که در کانون های صنعتی مانند نیویورک، لس آنجلس یا لندن زندگی می کنند، گیگ های بالقوه و کار تمام وقت به طور یکسان در MusicCareers پیدا خواهند کرد، اگرچه این سایت موقعیت های راه دور زیادی را نیز فهرست کرده است.

در اینجا همه چیز از موقعیت های تبلیغاتی در Spotify گرفته تا مشاغل آموزشی را خواهید یافت. همچنین انتخاب زیادی از مشاغل صنعت موسیقی برای افرادی که در فناوری اطلاعات، توسعه کسب و کار، امور مالی، فروش و نقش‌های مشابه مهارت دارند، وجود دارد. چه یک نوازنده حرفه ای باشید و چه کسی که به صنعت موسیقی علاقه دارد، کاوش در MusicCareers احتمالا فرصت های خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

7.سایت کاریابی Voices

برای کسانی که می خواهند برای امرار معاش صحبت کنند، هیئت شغلی Voices ارزش دیدن دارد. مشاغل مربوط به صدا و تولید صدا در اینجا پست می شوند. اگر می‌خواهید کتاب‌های صوتی را روایت کنید، یک پادکست هاست کنید یا یک آگهی بخوانید، سایت Voices این فرصت‌ها و فرصت‌های مشابه را ارائه می‌دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که در حالی که می‌توانید یک پروفایل و نسخه‌های نمایشی را به صورت رایگان پست کنید – و احتمالاً چشم کارفرمایان را به خود جلب کنید – پاسخ دادن به مشاغل فهرست شده عمومی در سایت نیاز به اشتراک پولی دارد.

8.سایت کاریابی Design Observer

برد کار در Design Observer شامل فهرست های زیادی برای طراحان گرافیک، بصری، صنعتی و محصولات است. تقریباً هر کسی که به عنوان طراح کار می کند، فرصت های زیادی در اینجا پیدا می کند.

یک وب سایت طولانی مدت که بر دنیای طراحی متمرکز است، Design Observer مقالات و مقالاتی را در مورد همه چیز از نمایشگاه های موزه گرفته تا تصاویر پوستر نمادین پست می کند. به همین ترتیب، هیئت شغلی آنها بر روی این زمینه نیز تمرکز دارد و فرصت‌هایی را برای سازمان‌هایی مانند مدرسه طراحی UIC، آتلانتیک و لاجیتک ارسال می‌کند.

بهترین گیگ خود را با سایت های شغلی برای حرفه ای های خلاق ارائه دهید

اگر علاقه مند به ورود به یک زمینه خلاق یا یافتن فرصت های جدید برای شغل فعلی خود هستید، سایت های شغلی مناسب برای افراد خلاق را مرور کنید. با ابزارهایی که به نمایش استعدادهای شما کمک می کند، از جمله نمونه کارها و دموهای رایگان، ارتباط با سازمان هایی که به مجموعه مهارت های شما نیاز دارند، آسان تر است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت