سایت کسب و کار کوچک

18 بهترین نمونه وب سایت کسب و کار کوچک – در سال 2023 متمایز شوید

زمان مطالعه 12 دقیقه

یک وب سایت جذاب و کاربردی در چشم انداز دیجیتال رقابتی امروزی بسیار مهم است. اما ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد از ابتدا می تواند چالش برانگیز باشد. به ما اعتماد کنید – ما آنجا بوده ایم. سایت کسب و کار کوچک را در ادامه معرفی کرده ایم.

خوشبختانه، لازم نیست همه کارها را خودتان انجام دهید. در واقع برای ایجاد وب سایت زیبای خود به تجربه کدنویسی و طراحی صفر نیاز دارید. تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یک سازنده وب سایت توانمند و یک قالب زیبا و قابل تنظیم است.

از طریق تجربه شخصی و ساعت‌های بی‌شماری تحقیق، ما این الگوها را برای کمک به شما در ایجاد وب‌سایتی که واقعاً متمایز است، انتخاب کردیم.

1.سایت کسب و کار کوچک A Beautiful Anointing (ساخته شده با Wix)

از وب سایت در: https://www.abeautifulanointing.com/ دیدن کنید

شرل جونز ویتفیلد یک مادر مجرد چهار فرزند با داستانی بسیار الهام بخش است. او دقیقا می داند که یک وب سایت خوب نیز باید چگونه باشد. هنگامی که برای اولین بار وارد وب سایت می شوید، با تصویر قهرمانی از خود شرل مواجه می شوید که بلافاصله توجه شما را به خود جلب می کند و به برند یک حس شخصی می بخشد.

دکمه ها همیشه قابل مشاهده هستند اما از نظر اندازه و رنگ به اندازه کافی ظریف هستند و فضای زیادی را برای درخشش محصولات باقی می گذارند. نماد سبد خرید کوچک در گوشه سمت راست بالا یکی دیگر از نکات جالب است.

2.I Am Made To Paint (ساخته شده با Wix)

از وب سایت به آدرس: https://www.iammadetopaint.com/ دیدن کنید

I Am Made To Paint یک کسب‌وکار کوچک است که آثار هنری قابل چاپ مانند پرتره‌های شخصی‌شده دستی و دیجیتالی و زیور آلات سفارشی را تولید و به فروش می‌رساند. آشتین، مالک، جلسات عکاسی را نیز انجام می دهد که می توان با پر کردن فرم تماس مربوطه در وب سایت، برنامه ریزی کرد. یک فرم تماس واضح و ساده دسترسی بازدیدکنندگان را به شما آسان می کند.

برنامه وفاداری نیز به عنوان یک ویژگی جذاب برجسته است. با عضویت، مشتریان می توانند با خریدهای خود امتیاز جمع کنند. یک برنامه وفاداری یا پاداش می تواند فروش را از طریق تکرار خرید مشتری افزایش دهد.

3.سایت کسب و کار کوچک A. Carling Plastering Services (ساخته شده با Wix)

از وب سایت به آدرس: https://www.acarlingplastering.com/ دیدن کنید

A Carling Plastering Services در انواع خدمات گچ کاری تخصص دارد و به مشتریان خود تغییراتی در منزل ارائه می دهد. طراحی وب سایت مینیمال با پس زمینه سیاه و تایپوگرافی سفید است که به برجسته شدن تصاویر (خدمات آنها) کمک می کند.

وقتی نوبت به کسب و کارهای کوچک خدمات گرا می رسد، ارائه یک راه آسان به بازدیدکنندگان برای تماس با شما بسیار مهم است. اطلاعات تماس و دکمه برجسته Call-to-Action (CTA) در بالای هر صفحه (به عنوان یک بنر ثابت) این کار را انجام می دهند.

4. Baby Bundles by Maddy (ساخته شده با Wix)

از وب سایت در: https://www.babybundlesbymaddy.com/ دیدن کنید

باید چیزی را اعتراف کنیم – ما بیش از آنچه باید در این وب سایت ماندیم. ناوبری آسان و شهودی شما را در پیمایش و جستجوی بیشتر نگه می دارد.

همه اقلام به طور مرتب بر اساس دسته بندی، رنگ، سبک و قیمت سازماندهی شده اند و پیدا کردن دقیق آنچه را که می خواهید آسان می کند. وقتی یک وب‌سایت تجارت الکترونیک دارای ویژگی «نمایش سریع» است که به شما امکان می‌دهد بدون خروج از صفحه اصلی یا باز کردن یک تب جدید، جزئیات مورد را بررسی کنید، دوست داریم. این باعث می شود بازدیدکنندگان مدت بیشتری بمانند و (انگشتان در هم رفته) بیشتر خرید کنند.

5.سایت کسب و کار کوچک Daisy and Bird Floral Design (ساخته شده با Squarespace)

از وب سایت به آدرس: https://www.daisyandbirdfloraldesign.com/ دیدن کنید

هنگامی که صحبت از طراحی وب سایت کسب و کار کوچک می شود، کمتر اغلب بیشتر است. کیتلین، صاحب Daisy & Bird ، از فضای سفید در وب سایت خود استفاده زیادی کرده است. همه چیز تمیز و نامرتب به نظر می رسد، و با کمتر در صفحه، مرور و تمرکز روی تصاویر آسان تر است.

می توانید پروژه های گذشته او را که با عکس های باکیفیت تکمیل شده است مشاهده کنید. همیشه ارزش سرمایه گذاری روی عکاسی را دارد که نشان دهنده کار شما باشد. در حالت ایده آل، باید از تصاویر افراد استفاده کنید، در کجا و اگر برای کسب و کار شما منطقی است. به عنوان انسان، ما به طور طبیعی به چهره افراد کشیده می شویم.

6. Firestop (ساخته شده با Squarespace)

از سایت به آدرس: https://www.firestop.design/ دیدن کنید

Nanna Brændholdt Nielsen یک نجار با استعداد دانمارکی است که عمدتاً مبلمان چوبی را طراحی می کند و مبلمان قدیمی را بازسازی می کند تا به آنها جان تازه ای بدهد. وب سایت او از رنگ های خاکی و فونت ثابت San Serif استفاده می کند که کاملاً سادگی وب سایت را تکمیل می کند. طراحی تمیز و منسجم تأثیر خوبی بر جای می گذارد و این مهم زمانی است که در نظر داشته باشید که بازدیدکنندگان اغلب اعتبار یک کسب و کار را بر اساس وب سایت آن قضاوت می کنند.

چه چیزی این اعتبار را افزایش می دهد؟ یک وب سایت واکنش گرا! وب‌سایت Firestop در تلفن همراه نیز خوب به نظر می‌رسد – فونت بزرگ و خوانا است، صفحات سریع بارگیری می‌شوند، و نوار پیمایش یک منوی همبرگر عمودی در گوشه سمت راست بالا است که پیدا کردن و جابجایی آن را آسان می‌کند.

7. Ice Cream Gelato World (ساخته شده با Squarespace)

از وب سایت در: https://www.icecreamgelatoworld.com/ دیدن کنید

اگر یک تجارت کوچک که غذا می فروشد را وارد نمی کردیم، فهرستمان کامل نمی شد! Ice Cream Gelato World یک تجارت کوچک است که غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و شیرین را در منطقه Port Charlotte در لس آنجلس می فروشد. وب‌سایت ساده است و دقیقاً به دنبال آن است: خود منو، و شما می‌توانید قیمت هر مورد را نیز ببینید، بنابراین هیچ شگفتی‌ای وجود ندارد.

همچنین می توانید کل منو را دانلود کنید. بسیاری از مردم قبل از رسیدن به آنجا، رستورانی را بر اساس قیمت و آنچه در منو است انتخاب می‌کنند، بنابراین نمایش منوهای خود در وب‌سایت به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد بدانند که آیا شما همان چیزی هستید که به دنبال آن هستید یا خیر.

8.سایت کسب و کار کوچک Identity Shoreman (ساخته شده با Squarespace)

از وب سایت به آدرس: https://www.identityshoreham.co.uk/ دیدن کنید

برخلاف سایر وب‌سایت‌های فهرست ، وب‌سایت Identity Shoreham یک نوار ناوبری جالب دارد که در آن همه لینک های صفحه درست در وسط قرار دارند. این به اندازه کافی منحصر به فرد است که علاقه ما را برانگیزد. آیکون های اجتماعی در سمت چپ هستند و یک دکمه CTA برای رزرو قرار در گوشه سمت راست بالا یافت می شود.

مانند Identity Shoreham، هرگز نباید بخش خط مشی حفظ حریم خصوصی را نادیده بگیرید. سیاست حفظ حریم خصوصی به بازدیدکنندگان نشان می دهد که برای حریم خصوصی آنها ارزش قائل هستید. شفاف بودن در مورد نحوه مدیریت داده های مشتری به ایجاد اعتماد با مشتریان شما کمک می کند. بنابراین، این امر به ویژه برای شرکت هایی که فروشگاه های آنلاین را اداره می کنند و به طور منظم داده های کاربران را جمع آوری می کنند بسیار مهم است.

9. Kevin L. Blowers (ساخته شده با وب سایت ساز هاستینگر)

از وب سایت در: https://www.33reclaimed.com/ دیدن کنید

کوین ال بلورز یک نجار با بیش از 40 سال تجربه است. وب‌سایت او با دقت جمع‌آوری شده است، اما چیزی که آن را واقعاً متمایز می‌کند، عکس‌های با کیفیت بالا، رنگ‌های خاکی آرام و کپی‌های آموزنده در سراسر آن است. یک کپی خوب می تواند به شما کمک کند تا وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید، تجربه کاربر را بهبود بخشد و به مشتریان کمک کند شما را پیدا کنند.

یکی دیگر از مواردی که می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد دکمه ساده «بازگشت به بالا» است. اگر وب سایت شما دارای طرح بندی اسکرول به پایین است، همانطور که در اینجا وجود دارد، بسیار مهم است که آن را درج کنید. دکمه بازگشت به بالا میزان تند کشیدن مورد نیاز برای بازگشت به بالای صفحه را کاهش می دهد، که فقط ناوبری را برای همه آسان می کند.

سایر نمونه های قابل توجه وب سایت مشاغل کوچک

اگر این لیست شما را به دنبال نمونه‌های طراحی وب‌سایت کسب‌وکار کوچک بیشتر کرد، خوش شانس هستید. ما چندین وب سایت زیبای دیگر را برای شما پیدا کردیم تا از آنها الهام بگیرید.

10. Torrid

از وب سایت به آدرس: https://www.torrid.com/ دیدن کنید

Torrid یک برند پوشاک است که لباس‌های زنانه را در سایزهای 10 تا 30 می‌فروشد. این وب‌سایت یک وب‌سایت معمولی تجارت الکترونیک است و تبدیل‌ها هدف اصلی آن است، بنابراین چندین CTA غیرقابل چشم پوشی در سراسر صفحه برای کمک به فروش وجود دارد. دو دکمه در سمت چپ و یکی در پایین به شکل یک دکمه “چسبنده” وجود دارد که همیشه برای کاربر قابل مشاهده است – اگر نمی خواهید بازدیدکنندگان خطر از دست دادن آن را داشته باشند عالی است.

11.سایت کسب و کار کوچک Danny Mckenzie

از وب سایت در: https://www.dannymck.com/ دیدن کنید

بنر ویدیویی که برای اولین بار در صفحه اصلی دنی مک کنزی ظاهر می شود کاملاً با حال و هوای او مطابقت دارد. جالب ، متفاوت و جذاب است. دنی یک مربی شخصی است، بنابراین داشتن یک عنصر متحرک در وب سایت کاملا منطقی است. یکی دیگر از مواردی که در مورد این وب سایت دوست داریم، انتخاب رنگ های با کنتراست بالا است که آن را فوق العاده حرفه ای می کند.

12. Sheezick Na Reezick

از وب سایت به آدرس: https://www.sheezicknareezick.com/ دیدن کنید

Sheezick Na Reezick یک برند لباس شهری است که اقلامی با چاپ های منحصر به فرد تولید می کند. این وب‌سایت طرح‌بندی ساده‌ای دارد – یک تصویر قهرمان جذاب در صفحه اصلی، و همانطور که به پایین حرکت می‌کنید، با تمام موارد به فروشگاه می‌رسید. این وب سایت همچنین دارای یک نوار جستجو است که به ناوبری کمک می کند، به خصوص زمانی که یک کسب و کار کوچک محصولات مختلفی را برای فروش ارائه می دهد.

13.سایت کسب و کار کوچک Dauphinette

از سایت در: https://www.dauphinette.com/ دیدن کنید

وب‌سایت دوفینت حال و هوای مد روزی را ارائه می‌دهد – تصویر قهرمان شیک به این امر کمک زیادی می‌کند. ما دوست داریم که چگونه آنها رنگ های تصویر قهرمان را با متن تطبیق داده اند تا همه آنها را با هم گره بزنند. طرح وب سایت فوق العاده تمیز و مرتب است. یک نوار کناری عمودی وجود دارد که پرش بین صفحات را آسان می‌کند و نمی‌توانید آن دکمه چت زنده بزرگ و دوستانه را از دست بدهید. همه چیز در مورد سهولت و راحتی است.

14.سایت کسب و کار کوچک .Pacha Soap Co

از وب سایت در: https://pachasoap.com/ دیدن کنید

با نگاه کردن به تصویر صفحه اصلی، تقریبا بوی صابون ها را حس می کنیم. این یک نمونه عالی از یک عکس با کیفیت است که توجه شما را به خود جلب می کند. روی عکس‌های باکیفیت که کار، خدمات یا محصولات شما را نشان می‌دهند سرمایه‌گذاری کنید تا به برند شما در ساخت وب‌سایت کسب‌وکار کوچکتان کمک کند. تصاویر اصلی می توانند تاثیر قابل توجهی بر بینندگان داشته باشند.

15. Nasty Gal

از وب سایت به آدرس: https://www.nastygal.com/eu/ دیدن کنید

اگر یک وب سایت غنی از محصول مانند Nasty Gal دارید، بهترین راه برای کاربرپسند کردن آن، داشتن یک منوی ناوبری کشویی گسترده است. همه اقلام فروشگاه به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند و یافتن چیزها تا حد امکان بصری است. بنر تخفیف در سرتاسر سایت در جلو و مرکز صفحه اصلی ظاهر می شود و کاربران را مجذوب می کند که مدتی بمانند و محصولات موجود را مرور کنند.

16.سایت کسب و کار کوچک Pottschwarz

از وب سایت به آدرس: https://www.pottschwarz.de/ دیدن کنید

Pottschwarz یک کافه بار، سوخاری، و مرکز یادگیری برای قهوه سازهای آینده است. وب سایت با دقت طراحی شده است تا در عین حال ظریف و امروزی به نظر برسد. به عنوان مثال، رنگ های استفاده شده سیاه و سفید با رنگ قهوه ای، منظم و حرفه ای به نظر می رسند. نوار لغزنده صفحه اصلی به طور موثر محصولات و خدمات مختلف را با یک سری CTA تبلیغ می کند.

17.سایت کسب و کار کوچک The Lovie Diaries

از وب سایت در: https://theloviediaries.co.uk/ دیدن کنید

The Lovie Diaries یک کسب و کار کوچک است که مجلات و برنامه ریزهای سفارشی را می فروشد که مخصوص بازیگران، رقصندگان و نوازندگان ساخته شده اند. این وب سایت دارای یک فروشگاه، یک بخش وبلاگ و یک صفحه درباره گسترده است. حتی اگر اطلاعات زیادی را در خود جای دهد، The Lovie Diaries بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار نمی دهد – دکمه ها بدون اشغال فضای بسیار ارزشمند قابل توجه هستند.

18. Izzy Wheels

از سایت در: https://www.izzywheels.com/ دیدن کنید

Izzy Wheels یک تجارت کوچک با داستان الهام بخش دو خواهر است که برچسب های رنگارنگی برای ویلچر می سازند. این وب سایت استیکرهای آنها را به نمایش می گذارد – رنگارنگ، روشن و شاد. رنگ های روشن توجه را به خود جلب می کنند و لحنی شاد و مفرح می دهند. ما دوست داریم آیکون سبد خرید بخشی از نوار پیمایش چسبنده است – نمی توانید آن را از دست بدهید!

بهترین سازندگان وب سایت برای مشاغل کوچک

ممکن است فکر کنید ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار کوچک خود دشوار است. اما واقعا اینطور نیست. سازندگان وب سایت، کارها را با قالب های طراحی آماده و ابزارهای آسان کشیدن و رها کردن، ساده کرده اند. حتی با تجربه کدنویسی صفر، اکنون می توانید وب سایت خود را تنها در چند دقیقه ایجاد کنید.

آیا می خواهید محصولات را به صورت آنلاین بفروشید؟ یا وب سایت خود را برای گوگل بهینه کنید؟ نگران نباشید – این ابزارها دارای ویژگی های داخلی هستند که می توانند همه این کارها و بیشتر را انجام دهند! و حدس بزنید چه؟ تمام نمونه‌های جالب وب‌سایتی که قبلاً نشان دادیم با سازندگانی که در زیر می‌بینید ساخته شده‌اند.

بیایید به برخی از بهترین سازندگان وب سایت مناسب برای مشاغل کوچک مانند شما نگاه کنیم.

1. Wix: بهترین طرح رایگان و بیشتر ویژگی ها

Wix یک سازنده وب سایت عالی برای مشاغل کوچک است. نه تنها فوق العاده کاربرپسند و آسان برای استفاده است، بلکه طیف وسیعی از ابزارهای قدرتمند را برای کمک به راه اندازی کسب و کار شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، این پلتفرم قابلیت های سئو قدرتمندی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، ویژگی های گسترده تجارت الکترونیکی آن شروع به فروش آنلاین محصولات را آسان می کند. با Wix می توانید سایت زیبایی ایجاد کنید که مشتریان شما آن را دوست داشته باشند!

2. Squarespace: بهترین برای وب سایت های غنی از محتوا

Squarespace یک انتخاب عالی برای مشاغل کوچک است که می خواهند وب سایت های پویا و غنی از رسانه ایجاد کنند. رابط بصری و قالب‌های واکنش‌گرا ساخت سایتی که حرفه‌ای و جذاب به نظر می‌رسد، حتی اگر تجربه طراحی قبلی را نداشته باشید، آسان می‌کند.

چیزی که Squarespace را متمایز می کند، سیستم مدیریت محتوای استثنایی آن است که به شما امکان می دهد به راحتی رسانه های مختلف را در سایت خود ادغام کنید، از عکس ها و ویدیوها گرفته تا پست های وبلاگ و نمونه کارها. این انعطاف پذیری برای کسب و کارهایی که به شدت به محتوای بصری یا نوشتاری برای جذب مشتریان خود متکی هستند ایده آل است.

3. Hostinger Website Builder – بهترین برای مبتدیان

Hostinger Website Builder برای مشاغل جدید و کوچکی که نیاز به ایجاد سریع وب سایت دارند، بدون سر و صدا بسیار مناسب است. شما از بین بیش از 500 قالب طراحی حرفه ای انتخاب می کنید و همچنین می توانید به ابزارهای مختلفی مانند فرم های تماس، گالری تصاویر و چت زنده دسترسی داشته باشید.

Hostinger Website Builder همچنین ابزارهای مفید سئو و هوش مصنوعی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند خود را در آنجا قرار دهید و فرآیند ساخت را ساده کنید. با برنامه های کم هزینه خود، برای کسانی که بودجه کمی دارند ایده آل است.

ایجاد وب سایت کسب و کار کوچک شما نباید مشکل باشد

ایجاد یک وب سایت کسب و کار کوچک آنقدرها که به نظر می رسد دلهره آور نیست، به خصوص با ابزارها و قالب های زیادی که در اختیار دارید. چه یک عملیات تک نفره یا یک تیم در حال رشد، وب سایت شما برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. تا زمانی که به یک سازنده وب سایت قدرتمند مانند Wix پایبند باشید، چیزی برای نگرانی ندارید.

به یاد داشته باشید، راز یک وب سایت کسب و کار کوچک عالی در کاربرپسند بودن، بهینه سازی موبایل، ناوبری آسان، تصاویر با کیفیت و کپی تاثیرگذار نهفته است. این عناصر را با حس هویت تجاری منحصر به فرد خود ترکیب کنید، وب سایتی خواهید داشت که ظاهر خوبی دارد و برای شما سخت کار می کند.

سوالات متداول

آیا Wix برای یک تجارت کوچک خوب است؟

Wix یک انتخاب عالی برای مشاغل کوچک است. ابزارهای زیادی دارد که ایجاد یک وب سایت جذاب را آسان می کند. این شامل ویژگی هایی مانند بهینه سازی SEO، طراحی سازگار با موبایل، ویرایش ساده کشیدن و رها کردن، و تجزیه و تحلیل است. با Wix، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند وب‌سایتی ایجاد کنند که نام تجاری خود را نشان دهد و به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند.

چگونه یک وب سایت برای کسب و کار کوچک خود بسازم؟

ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار کوچک شما با یک سازنده وب سایت برتر مانند Squarespace بسیار ساده است. دارای ابزارهایی است که ساخت یک وب سایت را آسان می کند. شما فقط یک الگو را انتخاب کنید، آن را متناسب با سبک خود تغییر دهید و سپس محتوای خود را اضافه کنید. Squarespace همچنین دارای ویژگی های اضافی برای بهبود عملکرد وب سایت شما است.

آیا همه مشاغل کوچک به یک وب سایت نیاز دارند؟

کاملا! یک وب سایت نه تنها دسترسی شما را افزایش می دهد، بلکه اعتبار کسب و کار شما را نیز افزایش می دهد. این یک راه سریع و آسان برای مشتریان برای یافتن اطلاعات در مورد کسب و کار شما فراهم می کند. در روند رو به رشد خرید آنلاین، یک وب سایت برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی حیاتی است. بعلاوه، پلتفرمی برای جذب مشتریان و ارائه خدمات به مشتریان ارائه می دهد.

بهترین سازنده وب سایت برای مشاغل کوچک چیست؟

بستگی دارد. یک گزینه همه کاره که برای بسیاری مناسب است Wix است. با این حال، اگر هنرمند هستید، Squarespace ممکن است به حساسیت‌های زیبایی‌شناختی شما توجه کند. برای مبتدیان، Hostinger Website Builder یک انتخاب عالی و کاربرپسند است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT