سقوط ذخیره بیت کوین کوین بیس

سقوط ذخیره بیت کوین کوین بیس

زمان مطالعه 2 دقیقه

ذخایر بیت کوین موجود در صرافی کوین‌بیس به پایین‌ترین سطح خود در ۹ سال اخیر رسیده است؛ زیرا کاربران بخش قابل‌توجهی از دارایی‌های خود را از این صرافی خارج می‌کنند. در این پست به بررسی سقوط ذخیره بیت کوین کوین بیس می پردازیم.

سقوط ذخیره بیت کوین کوین بیس

بر اساس گزارشی از شرکت تحلیلی کریپتوکوانت (CryptoQuant)، نهنگ‌ها در آخر هفته ۱۸ هزار بیت کوین به ارزش تقریبی ۱ میلیارد دلار را از کوین‌بیس برداشت کردند که ارزش‌ کوین‌های منتقل‌شده توسط آنها، از ۴۵ میلیون تا ۱۷۱ میلیون دلار متغیر بود. دفتر سفارش عمومی کوین‌بیس اکنون حدود ۳۹۴ هزار بیت کوین دارد که ارزش آن، ۲۰٫۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

سقوط ذخیره بیت کوین کوین بیس

سقوط ذخیره بیت کوین کوین بیس

برداشت بیت کوین از صرافی‌های متمرکز توسط نهنگ‌ها، اغلب یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا در چنین شرایطی، بیت کوین کمتری برای فروش در دسترس است.

در همین حال، لازم به یادآوری است که با هر هاوینگ بیت کوین، میزان ورود کوین‌های جدید به بازار به نصف کاهش می‌یابد و از طرفی، با افزایش روزافزون تقاضا، بحران عرضه ایجاد می‌شود. طی هاوینگ آتی، پاداش هر بلاک استخراج‌شده توسط ماینرها از ۶٫۲۵ BTC به ۳٫۱۲۵ BTC کاهش خواهد یافت.
در حال حاضر، روزانه حدود ۹۰۰ بیت کوین استخراج می‌شود، در حالی که جریان ورودی روزانه به ETFهای بیت کوین حدود نیم میلیارد دلار یا حدود ۹،۶۵۰ بیت کوین است. پس از اجرای هاوینگ در ماه آوریل، مقدار بیت کوین تولیدی روزانه به ۴۵۰ واحد کاهش خواهد یافت، ولی تقاضای سازمانی همچنان در حال افزایش است.

داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که این شکاف عظیم بین عرضه و تقاضا می‌تواند به صعود قیمت بیت کوین کمک کرده و طی یک سال پس از هاوینگ، آن را به بالاترین سطح تاریخی خود برساند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT