سقوط سنگین LUNA

سقوط سنگین LUNA

زمان مطالعه 2 دقیقه

براساس اطلاعات وبسایت CoinMarketCap، طی 24 ساعت گذشته، توکن LUNA بیش از 30 درصد از ارزش خود را از دست داده است. دیگر دارایی شبکه ترا یعنی LUNC که در واقع جایگزین لوناکلاسیک است نیز حدود 20درصد کاهش را در این مدت شاهد بوده است. در این پست به بررسی سقوط سنگین LUNA می پردازیم.

سقوط سنگین LUNA

این کاهش شدید پس از آن اتفاق افتاد که دادگاه کره جنوبی حکم بازداشت بنیانگذار این شبکه یعنی دو کوآن (Do Kwon) را صادر کرد. گفتنی است پس از آن که دو دارایی بومی شبکه ترا  به طور همزمان دو جایگاه را در لیست 10 ارز برتر بازار اشغال کردند، دوکوآن به سرعت به یکی از تأثیرگذارترین نام ها در صنعت ارزهای دیجیتال تبدیل شد. با این حال، این پروژه در ماه می (اردیبهشت) با نابودی بسیار سریعی روبرو شد و تقریباً تمام ارزش خود را ظرف چند روز از دست داد. . نابودی ارزش بازار 60 میلیارد دلاری این شبکه توجه قانون‌گذاران، سیاستمداران و نام‌های بزرگ در بازارهای مالی سنتی را به خود جلب کرد.

وی در تنها مصاحبه خود پس از سقوط پروژه، احتمال محکوم شدن به زندان را کم اهمیت جلوه داد و به سادگی پاسخ داد که “زندگی طولانی است.” به علاوه، اعلام کرد علی رغم این شکست بزرگ قصد دارد همچنان در این صنعت فعالیت کند.

اوایل ماه سپتامبر امسال، توکن جدید LUNA طی چند ساعت و در طی یک جنون همگانی، بیش از 200 درصد پامپ شد. LUNC، توکن پشت بلاکچین قدیمی لونا کلاسیک، نیز به دلیل یک طرح توکن سوزی جدید که عرضه انبوه آن را کاهش می‌داد، رالی گستره ای را در پش گرفت. پس از اینکه دوکوآن رسماً با حکم دستگیری روبرو شده است، کسانی که همراه با موج جدید تبلیغات Terra این دارایی را خریداری کرده بودند بار دیگر در گرد و غباری سیاه رها شدند. با این حال، با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال گاهاً جدای از مسایل فاندامنتال حرکت می کند، شاید بتوان انتظار داشت ترا (Terra) موج سومی را آغاز کند.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT