شکست ریپل توسط کاردانو

شکست ریپل توسط کاردانو در رتبه بندی CoinMarketCap

زمان مطالعه 2 دقیقه

به لطف رشد انفجاری تقریبا 30 درصدی Cardano در 31 می(10 خرداد)، توکن ADA از ریپل(XRP) از نظر ارزش بازار در CoinMarketCap جلو افتاد. علیرغم اینکه کاردانو 14 میلیارد سکه کمتر در گردش دارد، ADA در رتبه 6 و ریپل در رتبه 7 قرار دارد. کاردانو در حال حاضر دارای ارزش بازار 22.57 میلیارد دلاری در مقابل 20.19 میلیارد دلار ریپل است. در این خبر به بررسی شکست ریپل توسط کاردانو می پردازیم.

شکست ریپل توسط کاردانو

شکست ریپل توسط کاردانو

شکست ریپل توسط کاردانو

با وجود چنین مبارزه سختی، هر دو پروژه بسیار شبیه به یکدیگر هستند. ریپل و کاردانو هر دو  جامعه محور هستند، اما در عین حال هر دو به دلیل اختلالات قیمتی برای چندین سال تحت فشار زیادی قرار داشته اند. هر دو جاه طلبی های فوق العاده ای دارند و تلاش زیادی برای ایجاد مشارکت های مفید و حتی بیشتر برای توسعه پروژه انجام می دهند.

در حال حاضر، Cardano و Ripple قبلا پروژه هایی مانند Solana، Polkadot، Tron و بقیه رقبای محبوب خود را پشت سر گذاشته اند. با این وجود، با نگاهی به شرکت‌هایی که در صدر بازار هستند، به نظر می‌رسد که شانس بسیار کمی برای کاردانو و ریپل برای دستیابی به رهبران بلامنازع وجود دارد.

BNB با سرمایه 52.1 میلیارد دلاری و دامنه فعالیت خیره کننده که توسط مدیرعامل معتبر بایننس، CZ، افزایش یافته است و با اطمینان در جایگاه پنجم قرار دارد. ارزش BNB دو برابر بیشتر از سرمایه Ripple و Cardano است و اگر آنها را با ETH و BTC مقایسه کنیم، این فاصله 10 برابر بیشتر است.

این سوال مطرح می شود که برنامه های کاردانو و ریپل چقدر بلندپروازانه است و آیا آنها می توانند نه تنها موقعیت فعلی خود را حفظ کنند، بلکه می توانند بالاتر هم بروند؟

منبع:u.today

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT