تکنیکال سولانا ۱۰ خرداد

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۰ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز سولانا(SOL) دو بار در ماه می(اردیبهشت-خرداد) از سطح حمایت 41.25 دلاری جهش یافت. این سطح حمایتی از اصلاح شدید قیمت جلوگیری کرده و به گاوها اجازه می دهد تا بهبود یابند و منجر به آغاز روند صعودی می شود. در 28 می(7 خرداد)، سولانا با رشد 20 درصدی به سطح 48.39 دلاری رسید ، سطحی که درست زیر میانگین متحرک ساده 100 چهار ساعته (SMA) در 49.38 دلار قرار دارد. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا ۱۰ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۰ خرداد

از آنجایی که بیت کوین انتظار میرود به سمت سطوح حمایتی خود را عقب نشینی کند ، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که SOL از آن پیروی کند. از این رو، عقب نشینی 12 درصدی سولانا محتمل به نظر می رسد. در این راستا ، مانع 41.25 دلاری یک بار دیگر مورد امتحان قرار می گیرد.

جهش از این سطح می‌تواند منجر به آغاز روند صعودی شود که طی آن ، سولانا از 100 SMA چهار ساعته در 49.39 دلار عبور می کند و سقف 55.97 دلاری را مورد امتحان قرار می دهد. SOL طی این روند 36 درصد رشد می کند.

با این حال، افزایش قیمت سولانا می تواند از سوی SMA 200 چهار ساعته در 63.71 دلار ویا مقاومت 62.16 دلاری محدود شود.

تکنیکال سولانا ۱۰ خرداد

تکنیکال سولانا ۱۰ خرداد

علیرغم اینکه شرایط برای صعود سولانا مساعد به نظر میرسد ، اما بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر سطح 41.25 دلاری، سناریوی گاوی را باطل خواهد کرد و منجر به کاهش قیمت به کف پایین تری می شود. در نتیجه، سولانا در مسیر کاهش به سمت سطح 37.37 دلاری قرار می گیرد.

منبعfxstreet

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT