پولشویی بایننس

پولشویی بایننس | پاسخ بایننس به خبرنگارانی که آنها را به پولشویی متهم کرده بودند

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروز، مدیرعامل بایننس، CZ، مقاله ای را از وبلاگ Binance در توییتر به اشتراک گذاشت. در این پست آمده بود؛ رمزارز و پولشویی: یک حقیقت ناخوشایند. او همچنین اضافه کرد: “افشا کننده(Spoiler): اکثریت قریب به اتفاق تمام پول‌شویی‌ها از طریق سیستم بانکی سنتی انجام می‌شود، نه رمزارز.” در این خبر به بررسی پولشویی بایننس می پردازیم.

پولشویی بایننس

به نظر می رسد پست وبلاگی با عنوان «رمز و پولشویی: یک حقیقت ناخوشایند» در پاسخ به مقاله تحقیقی رویترز منتشر شده در اوایل سال جاری باشد. این گزارش مفصل به نحوه عملکرد مشکوک Binance و نقش آن در پولشویی پرداخته بود.

بایننس ادعا می‌کند:

“روشن است که این روزنامه‌نگار سادگی داده‌ها و نحوه عملکرد بلاک چین را نمی‌فهمد. این قطعه تلافی جویانه ادامه می دهد که Crypto برای پولشویی نامناسب است. برخی از دلایلی که صرافی برای پشتیبانی از این بیانیه استفاده می‌کند، سخت‌گیرانه بودن KYCها در صنعت، مشکل در انتقال مبالغ کلان پول به ارزهای دیجیتال بدون توجه مردم و قابلیت ردیابی آن است.”

علاوه بر این، بایننس به شدت استدلال می‌کند که دارای پیچیده‌ترین سیستم‌های مبارزه با پولشویی در جهان است و با تجربه‌ترین محققان مبارزه با پولشویی را به کار می‌گیرد.

بایننس با پرداختن به اتهامات پیرامون لازاروس، یک گروه جنایت سایبری که در کره شمالی اداره می شود، ادعا می کند که به طور فعال اطلاعاتی را با مجریان قانون به اشتراک گذاشته است تا شیوه های عملیات کره شمالی را در سطح جهانی ترسیم کند. همچنین، آنها اصرار دارند که تمام سرمایه‌های کره شمالی را که تلاش می‌کنند به پلتفرم آنها دست یابند، مسدود کنند.

بایننس همچنین به موضوع Hydra اشاره کرد. Hydra یک بازار تاریک نت روسی است که تعطیل شد. برخی از رسانه‌ها می‌خواهند باور کنند که بایننس صرافی کلیدی ارزهای دیجیتالی بود که Hydra را تسهیل کرد. بایننس اظهار می کند که هیچ چیز نمی تواند این چنین دور از حقیقت باشد.

منبع:coinquora

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT