لیست شدن LUNA 2.0 در بایننس

لیست شدن LUNA 2.0 در بایننس و رشد 75 درصد

زمان مطالعه 3 دقیقه

صرافی بزرگ بایننس اعلام کرده است قصد دارد به محض تکمیل توزیع ایردراپ توکن های جدید LUNA بین کاربران، روز 31 می (10 خداد) نسخه جدید LUNA 2.0 را در این پلتفرم لیست کند. در این خبر به لیست شدن LUNA 2.0 در بایننس می پردازیم.

لیست شدن LUNA 2.0 در بایننس

توکن جدید LUNA پس از شروعی دشوار، سرانجام روز 30 می (9 خرداد) بیش از 40 درصد افزایش یافت. همانطور که می دانید، قبل از سقوط مجدد قیمت تا مرز 3.5 دلار در روز اول معاملات، قیمت این ارز به 30 دلار رسید؛ در حال حاضر این توکن پیش از رویداد مهم بایننس، یک حرکت صعودی دیگر را تجربه می کند.

نکته جالب توجه اینجاست که صرافی بایننس برخلاف سیاست همیشگی شرکت مبنی بر عدم انتشار اطلاعات لیست شدن زودتر از موعد مقرر ارزها، با توجه به ماهیت حساس عرضه LUNA 2.0، با انتشار یک جدول زمانی، به طور دقیق زمان انتشار آن را توضیح داده است. این توکن روز 31 می 2022 (10 خرداد) راس ساعت 06:00 به وقت UTC با جفت‌های معاملاتی LUNA/BUSD و LUNA/USDT راه اندازی می شود.

لیست شدن LUNA 2.0 در بایننس

لیست شدن LUNA 2.0 در بایننس

این اعلامیه روز 28 می (7 خرداد) منتشر شد، اما به نظر می‌رسد که هیجان لیست شدن در بایننس، جامعه Terra را آماده خرید کرده است به طوری که قیمت LUNA ، با حدود 75 درصد رشد، به بالاترین سطح روزانه خود یعنی 9.40 دلار رسید.

شایعه را بخر، خبر را بفروش

برخی تحلیلگران بر این باورند که تغییرات اخیر می تواند ناشی از استراتژی “خرید شایعه و فروش خبر” باشد زیرا هزاران دارنده UST و LUNA ممکن است آماده باشند تا به محض باز شدن قفل توکن ها، از پوزیشن های خود خارج شوند. با فروپاشی اکوسیستم Terra، بیش از 60 میلیارد دلار از ارزش بازار کریپتو کاسته شد و بسیاری از سرمایه گذاران به شدت آسیب دیدند. قیمت فعلی با بالاترین قیمت LUNA یعنی 118 دلار فاصله زیادی دارد. به عنوان مثال، سرمایه‌گذاری که پیش از سقوط شبکه، 10 LUNA داشت، ارزش دارایی او روز 7 می (17 اردیبهشت) 780 بود.

روز 16 می (26 اردیبهشت)، همان توکن ها فقط 0.002 دلار ارزش داشتند. پس از ایردراپ LUNA، ارزش این دارایی به 87.94 دلار خواهد رسید. سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا اکثر سرمایه گذاران با کاهش ضررهای خود، دارایی هایشان را می فروشند تا سرمایه خود را به ازای 10 سنت در هر دلار جبران کنند یا به این امید که توکن جدید بتواند در آینده به بالاترین سطح تاریخ خود بازگردد، موجودی خود را نگه می دارند؟

بایننس به تازگی یک فرمول تبدیل آسان برای محاسبه ایردراپ LUNA  ایجاد کرده است که در زیر می بینید:

لیست شدن LUNA 2.0 در بایننس

لیست شدن LUNA 2.0 در بایننس

با توجه به زمان‌بندی واگذاری LUNA، به نظر می‌رسد که این تنها 30 درصد از توکن‌هایی را تشکیل می دهد که سرمایه‌گذاران حق دریافت آن‌ها را دارند و 70 درصد باقیمانده طی یک دوره 2 ساله باز می‌شوند. این برنامه اختصاصی به این معنی است که یک محدودیت مصنوعی روی تعداد توکن‌هایی که بعد از باز شدن می‌توان فروخت وجود دارد. در واقع سرمایه گذاران نمی توانند کل دارایی های LUNA خود را بفروشند تا زمانی که برنامه واگذاری به طور کامل به پایان برسد.

منبع: cryptoslate

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT