تکنیکال ریپل (XRP) ۹ خرداد

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۹ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز ریپل (XRP) برای یک مدت طولانی در محدوده ثابتی نوسان کرده است و از 13 می(23 اردیبهشت)، چهار کف قیمتی برابر و پنج کف قیمتی پایین تر ایجاد کرد . با اتصال این نقاط نوسانی از طریق خطوط روند ، یک الگوی مثلث نزولی بدست می آید. در این پست به تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۹ خرداد می پردازیم.

تکنیکال ریپل (XRP) ۹ خرداد

این ساختار تکنیکال ، افت 13 درصدی ریپل به سطح 0.345 دلاری را پیش‌بینی می‌کند که با اندازه‌گیری فاصله بین نخستین سقف نوسانی و کف نوسانی تا نقطه شکست مقاومتی در 0.398 دلار حاصل می شود.

ریپل در 26 می (5 خرداد) از خط روند پایین تر عبور کرد و به سمت سطح 0.375 دلاری حرکت کرد که کف قیمتی برابری را ایجاد کند.

با این حال، آلت کوین ها به دلیل عدم وجود نوسانات در قیمت بیت کوین ، سودهای بسیار کمی را  به دنبال دارند. از این رو، خرس‌ها باید بازار را تحت کنترل حفظ کنند و از افزایش مومنتوم گاوی جلوگیری کنند.

اگر نوسانات بازار به نفع خرس ها باشد، قیمت شدیدا سقوط خواهد کرد. بنابراین، سرمایه گذاران باید احتیاط کنند و به اشتباه وارد بازار نشوند.

در صورتی که نوسانات به همین شکل ادامه یابد ، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که قیمت XRP با ادامه روند نزولی خود ، به سطح حمایت 0.371 دلاری برسد. با تداوم افزایش فشار خرسی ، ریپل می تواند به تارگت 0.345 دلاری کاهش یابد.

تکنیکال ریپل (XRP) ۹ خرداد

تکنیکال ریپل (XRP) ۹ خرداد

از سوی دیگر، اگر نوسانات به نفع گاوها پیش برود، احتمال زیادی وجود دارد که قیمت XRP بتواند روند کلی خود را تغییر دهد. در چنین حالتی، ریپل با مقاومت الگوی مثلث در 0.398 دلار مواجه خواهد بود.

با بسته شدن کندلی چهار ساعته در بالای سطح 0.455 دلاری ، سناریوی خرسی باطل خواهد شد. در چنین شرایطی ، قیمت به سقف بالاتری میرسد و شرایط به نفع گاوها تغییر می کند. در نتیجه ، یک روند صعودی به سمت سطح 0.488 دلاری آغاز خواهد شد.

منبع: fxstreet

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT